Knager reviews

Knager reviews

8.1

Meget professionelt

Stort udvalg af diverse knager og knagerækker, hvor der ikke er fejet noget under gulvtæppet. Du får hvad du ser. Og du får det hurtigt.
Super service!

Jeg har nu handlet på knager.dk to gange, og jeg må sige, at jeg er meget tilfreds.

Udvalget er stort ,og varerne er fint beskrevet.

Og så skal jeg da lige love for, at de har hurtigt levering:
Jeg lavede en ordre kl. 15,05 i går, og i dag lå pakken på mit skrivebord, da jeg mødte på min arbejdsplads kl. 8,30... Det kan da vist ikke gøres meget hurtigere.

Rigtig god service!

Jeg har oplevet rigtig god service ved knager.dk i forbindelse med reklamation over en knagerække.
Jeg fik uden brok tilsendt en ny knagerække, efter at have haft min egen knagerække i knapt et år, hvorefter der knækkede et stykke af træet.

Kan kun anbefale denne virksomhed!

super hurtig levering

Overskuelig hjemmeside og hurtig levering. Alt i alt en behagelig oplevelse og gode produkter.

Is Knager your company?

Knager Details

På knager.dk kan du købe alt inden for knager og mindre knagerækker. Vi satser på at blive den førende specialforretning med Danmarks største udvalg af knager

Visit Knager