Knifeforlife reviews

Knifeforlife reviews

4.9

Svindel og humbug

Vi bestilte tre varer hos firmaet den 24. november 2012. Vi har fået leveret den ene vare. Vi har gentagne gange ringet og mailet til forretningen i Torvehallerne, der ikke kunne hjælpe os videre. Sluttelig lykkedes det mig at få nummeret til virksomhedens "direktør", som jeg kontaktede i starten af januar. Joakim/direktøren fortalte, at de havde haft problemer med lageret, men at han personligt ville tjekke på lageret dagen efter. Til min store overraskelse ringer han tilbage to dage efter og fortæller, at varerne ikke er på lager. Det er selvfølgelig helt ok - det kan jo ske. Vi aftaler derfor telefonisk, at de penge vi har indbetalt for de resterende varer skal tilbagebetales til min konto. Jeg sender derefter en mail til Joakim med mine bankinformationer, så han kan overøse pengene. Nu er det tre uger og tre rykkere siden, og jeg har stadig ikke modtaget pengene. Så hvis du har dine penge kært, så lad være med at handle her.

Svarer ikke på henvendelser

Jeg har henvendt mig vha. en formular på deres site ang. farven på deres varer - farver på billederne svarer ikke til de farver man kan vælge.
Der var ingen svar på min henvendelse .. så service niveau virker useriøst.

Hold jer fra dem

Knifeforlife er ikke en virksomhed man skal handle med. De har hævet pengene for ordren men ikke leveret varen. Adskillige henvendelser både via mail og telefonisk har ikke gjort nogen forskel. Vi er i øjeblikket ved at få banken til at annullere betalingen. Hold jer fra dem!

Is Knifeforlife your company?

Knifeforlife Details

Her finder du EEE Ultra Shine, knive, trædrejning, knivbygning,Shellawax. Japanske køkkenknive.

Visit Knifeforlife