Knivesandtools.nl reviews

Knivesandtools.nl reviews

Excellent
9.5

Altijd tevreden bij knifesandtools

Heb alweer mij zoveelste goede aankoop gedaan bij knifesandtools.
Ik heb hier gekocht en zal hier blijven kopen.
Voor een ieder een aanrader.

Gewoon snel en goed.

Ik wordt bij deze winkel nooit verrast.
Altijd gewoon de volgende dag ..

Jungle canopy van ome sog

Ja hoor. Binnen en een geweldig mes. Ik nam deze ipv de esee omdat ik m wil slijpen op een van de vierhonderd slijpstenen die ik al bij knt heb gekocht en wilde de esee niet meteen slopen vanwege de prijs maar.. Voor een 2e keus is dit echt een goed stuk staal en ik kap m eerst helemaal bot " factory edge" voordat ik m ga re-profilen.
Dag erna in huis. Geen gedoe. Alleen de buurvrouw vindt m wel een beetje eng.
Mooi met. Lekker zwaar maar convex kapt ie een bos berenklauw wel lekkerder denk ik. Proost !

Perfecte service

Gegraveerde leatherman besteld. Prachtig geworden en binnen een dag geleverd. Geweldige service! En geweldig cadeau natuurlijk!

Top!!

Bestelling en de service waren prima, 1 artikel was niet direct op voorraad. Meteen netjes afgehandeld door knivesandtools.

Niks mis mee!

Ik heb de Spyderco paramilitairy 2 besteld. Ondanks dat deze in back order stond als nog snel binnen gekregen.

Prima product, snelle afhandeling, duidelijke communicatie

Op zoek naar een vervanger voor mijn meer dan tien jaar oude oplaadbare zaklamp vond ik op de website van knivesandtools vrij snel een geschikte lamp. Het bestellen en betalen verliep zeer vlot en een dag later was ik al in het bezit van mijn nieuwe zaklamp. Prima service

Stevig,licht,compact mes

Het mes is een heel mooi exemplaar
Het lemet is vrij dik en dus ook heel stevig
En door het 440 staal blijft ie lang scherp
Ik gebruik het mes overal voor, van vlees snijden tot touw, er word een ideaal hoesje bij geleverd. Kort gezegd het mes is gewoon ideaal voor alles!!!
Verder een snelle levering met alles erbij

Goede service en voorspelde levertijd wordt prima behaald. Betrouwbare leverancier.

Bij Knivesandtools heb ik voor het eerst een bestelling geplaatst. Vanwege beoordelingen ontstond een beeld van een betrouwbare leverancier. Bij mijn bestelling is dit volledig bewezen.

Heel erg goede service, snelle levering.

Knivesandtools heeft een mooie overzichtelijke website, goede service en een razend snelle levering

Prima afhandeling van bestelling

Een duidelijke en prima afhandeling van de door mij bestelde artikelen.
Doordat ik met regelmaat bestellingen doe bij Knivesandtools durf ik te zeggen dat het bij dit bedrijf standaard is.... "Goede service"

Uitstekende service!!!

Zelf heb ik veel ervaring met kopen via webshops, maar nergens heb ik zo'n goede service gehad als bij knivesandt​ools.nl. Telefonisch goed bereiken en kunnen goed in advies voorzien, daarnaast uitstekende voorwaarden. Kunnen nog een hoop, hele hoop bedrijven wat van leren.

Als je een mes zoekt hoef je niet verder te kijken

Goede beschrijvingen, eerlijke prijzen en een prima service

Erg goede kwaliteitskijker voor weinig geld

Had al onlangs een HD8x42 aangeschaft op aanraden van een boswachter. Mijn vrouw vond hem iets te zwaar. Voor haar dus een HD8x32 gekozen. Ook deze kijker voldoet uitstekend. "Dit is precies de goede kijker voor mij", was de reactie van mijn vrouw. Het enige nadeel vind ik de lensdoppen aan de voorzijde. Het type dat op de HD8x42 is toegepast is in het gebruik handiger. Beide kijkers zijn snel en correct afgeleverd.

Snel en efficient

Ik ben zeer tevreden van K&T.
Ze hebben een goede snelle service.
Alles was naar wens en netjes ingepakt zodat de messen niet konden beschadigen tijdens transport. 10/10

Ik ben zeer tevreden.

Uw klantenservice heeft mij heel goed geholpen om de bestelling te plaatsen.
Bedankt voor de klantvriendelijkheid.

super kwaliteit, super veel licht én waterdicht.

Lamp is netjes opgestuurd, batterijen in de doos
Doet het meteen, heb er ook een rood filter bij gekocht
Dit werkt echt goed in het donker je ogen.

Prijzige lamp maar zeker waar voor zijn geld

Geweldig koksmes!! en snelle levering

Voor de verjaardag van mijn man hebben wij een koksmes gekocht die we ook lieten graveren. s'avonds alles besteld een dag later in huis. Keurig!

De prijs was ook nog eens 10 euro goedkoper als ergens anders voor exact hetzelfde product en daarbij onderscheid dit bedrijf zich door de graveerservice. Dit maakte het koksmes echt een persoonlijk cadeau

zeer goede webwinkel

dit was de eerste keer dat ik via deze webschop iets heb aangekocht , maar ik ga in de toekomst hier zeker nog kopen.
ikzelf ben afkomstig uit belgie en ik moet toegeven dat de verzending zeer vlot verlopen is.
ook geeft deze webschop een zeer goede uitleg over de verschillende artikels die ze aanbieden. zeker voor iemand die er niet veel van kent is deze website zeker een grote hulp.

goed zo!!!

Vlot en netjes afgehandeld, ook nadat er meteen een onderdeeltje los ging.

De bestelde verrekijker is meteen verstuurd. Helaas zat het afdekdopje van de statiefschroefdraad niet goed vast en dat waren we dus al na een uur kwijt. Eén telefoontje was voldoende om de volgende dag al een nieuw dopje in huis te hebben. Netjes en snel opgelost!

Knivesandtools.nl: De webwinkel voor koken en outdoor

Grootste assortiment

Grootste assortiment

Van liefhebbers, voor liefhebbers

100% kwaliteitsproducten

Vóór 18.00 uur besteld?

Dezelfde werkdag verzonden.

Knivesandtools.nl: De webwinkel voor keukenmessen, zakmessen, zaklampen en verrekijkers!

Ben je ook liefhebber van echte kwaliteitsproducten? Wij testen alle producten zelf en hebben de scherpste messen of de sterkste zaklamp voor je geselecteerd. Topkwaliteit keukenmessen, zaklampen, zakmessen en verrekijkers vind je bij knivesandtools.nl voor de best mogelijk prijs. Liefhebbers van koken en outdoor zijn bij ons aan het juiste adres.

Visit Knivesandtools.nl

Contact informatie