Knivesandtools.nl reviews

Knivesandtools.nl reviews

Excellent
9.6

Knivesandtools klantenservice: Scherp, helder en met de juiste kijk!

De klantenservice van Knivesandtools.nl heeft me niet teleurgesteld. Doorgaans krijg ik binnen een enkel uur antwoord op m'n vragen. Ik had één keer de pech een artikel tweemaal te moeten terugsturen vanwege een technisch probleem, dit ging probleem- en kostenloos. Binnen twee dagen had ik weer een nieuwe!

Helemaal goed!

De Fenix UC40UE besteld. Helemaal goed...inderdaad is het knopje in het donker wat lastig te voelen maar verder prima. Snel ontvangen. Wel gewoon vooraf betalen (logischerwijs).

perfect

Meerdere malen besteld en nooit teleurgesteld. dat is het belangrijkste!!

Zeer snelle levering.

Zwilling keukenschaar gekocht, online betaald en volgende dag keurig afgeleverd.
Super!

keurig geregelt en snelle verzending

Knife en tools heeft een overzichtelijke site waar je makkelijk en snel kan bestellen, met een groot aanbod van producten.

Perfecte service, degelijk verpakt, mooie producten!

Op de website kan je al heel gedetailleerde specificaties lezen van alle producten, wat zeker helpt bij de keuze van het product (in mijn geval een nieuwe Leatherman). De bestelling zelf verliep supervlot, met een snelle levering (woensdag besteld, vrijdag ontvangen (BE)). Bij het openen van de doos, geweldig verpakt met beschermende middelen. Het product zelf voldeed ook zeker aan de verwachtingen - stemde volledig overeen met de beschrijving op de website. Zeker een aanrader!! Superproducten en superservice!

zeer tevreden

helemaal goed

Goede service

Ik ben zeer tevreden over de levertijd! Je kan tot 18:00 uur bestellen en dan is het de volgende dag in huis! En dat is echt zo! Ik bestelde 17:56 en tot m'n grote verbazing was het ook echt volgende dag bezorgd!

De zaak met service en kwaliteit, waar je gerust vaker besteld!!

Ik heb laatst een mesje besteld, na enkele dagen lag het al in de bus! Netjes verpakt! Ik heb wel vaker bij Knives and Tools besteld , dus ik weet dat ze voor kwaliteit en goede service staan!!

Goed zak

Ik ben er bij mee met jullie service

Goeie winkel

Ik kocht een Japanse wetsteen. Nu zijn alle messen pas echt scheermesscherp. Fantastisch

Super!

Zeer tevreden met zaklamp, veel info op site, snelle levering.
Verder nette prijs in vergelijking met gemiddelde op internet.
Kan het iedereen aanbevelen.

Knive and Tools... not for fools!!

De zaklamp Revenger van NITECORE moet je proberen. Ik gebruik hem voor de jacht en in het bijzonder de stand "blauw" is hier speciaal. Namelijk geschikt voor het vinfden van zweet (dierlijk bloed). Natuurlijk ook de stroboscoop. Hiermee verbloind je alle
eventuele belagers. Wil je ook nog politiemannetje spelen, gebruik dan de rood-blauwe
knipperlicht functie (misschien niet helemaal wettelijk toegestaan...so what).
Verde een zee van licht over grote afstand. Al met al en prima aankoop!!

snel - goed- super

Mooi bedrijf mooie collectie in een woord.....SUPER

Perfect. Het bestaat nog!

Ze hebben een ontzettend snelle levering, zonder enig probleem. Mooie producten, what you see is what you get met recht.

Snel en betrouwbaar

Om te beginnen: de website is overzichtelijk en heel informatief. Nu weet ik eindelijk hoe ik een mes moet slijpen. Het door mij gekochte mes komt precies overeen met de beschrijving. Het werd ook snel geleverd. Hier kom ik echt nog wel eens terug!

Het is wat je verwacht, en dat is goed.

Ik heb er nog maar 1 ding besteld (een survivalboek) omdat het bij knives and tools het gunstigst geprijsd was, ging eenvoudig, vlot en zonder verassingen. De bestelling was netjes te volgen en ik zou wanneer ik iets uit hun assortiment moet hebben gewoon zonder aarzelen bestellen. Zo moesten alle online aankopen gaan, geen gedoe.

Prima

Nogmaals prima

Snelle goede service

Zeer goed, wij hadden een mes die niet naar wens was en die konden wij zonder enig probleem omruilen voor het juiste mes en het resterende bedrag was met een week terug gestord.

Knivesandtools.nl: De webwinkel voor koken en outdoor

Grootste assortiment

Grootste assortiment

Van liefhebbers, voor liefhebbers

100% kwaliteitsproducten

Vóór 18.00 uur besteld?

Dezelfde werkdag verzonden.

Knivesandtools.nl: De webwinkel voor keukenmessen, zakmessen, zaklampen en verrekijkers!

Ben je ook liefhebber van echte kwaliteitsproducten? Wij testen alle producten zelf en hebben de scherpste messen of de sterkste zaklamp voor je geselecteerd. Topkwaliteit keukenmessen, zaklampen, zakmessen en verrekijkers vind je bij knivesandtools.nl voor de best mogelijk prijs. Liefhebbers van koken en outdoor zijn bij ons aan het juiste adres.

Visit Knivesandtools.nl

Contact informatie