Knivesandtools.nl reviews

Knivesandtools.nl reviews

Excellent
9.6

Goed zak

Ik ben er bij mee met jullie service

Goeie winkel

Ik kocht een Japanse wetsteen. Nu zijn alle messen pas echt scheermesscherp. Fantastisch

Super!

Zeer tevreden met zaklamp, veel info op site, snelle levering.
Verder nette prijs in vergelijking met gemiddelde op internet.
Kan het iedereen aanbevelen.

Knive and Tools... not for fools!!

De zaklamp Revenger van NITECORE moet je proberen. Ik gebruik hem voor de jacht en in het bijzonder de stand "blauw" is hier speciaal. Namelijk geschikt voor het vinfden van zweet (dierlijk bloed). Natuurlijk ook de stroboscoop. Hiermee verbloind je alle
eventuele belagers. Wil je ook nog politiemannetje spelen, gebruik dan de rood-blauwe
knipperlicht functie (misschien niet helemaal wettelijk toegestaan...so what).
Verde een zee van licht over grote afstand. Al met al en prima aankoop!!

snel - goed- super

Mooi bedrijf mooie collectie in een woord.....SUPER

Perfect. Het bestaat nog!

Ze hebben een ontzettend snelle levering, zonder enig probleem. Mooie producten, what you see is what you get met recht.

Snel en betrouwbaar

Om te beginnen: de website is overzichtelijk en heel informatief. Nu weet ik eindelijk hoe ik een mes moet slijpen. Het door mij gekochte mes komt precies overeen met de beschrijving. Het werd ook snel geleverd. Hier kom ik echt nog wel eens terug!

Het is wat je verwacht, en dat is goed.

Ik heb er nog maar 1 ding besteld (een survivalboek) omdat het bij knives and tools het gunstigst geprijsd was, ging eenvoudig, vlot en zonder verassingen. De bestelling was netjes te volgen en ik zou wanneer ik iets uit hun assortiment moet hebben gewoon zonder aarzelen bestellen. Zo moesten alle online aankopen gaan, geen gedoe.

Prima

Nogmaals prima

Snelle goede service

Zeer goed, wij hadden een mes die niet naar wens was en die konden wij zonder enig probleem omruilen voor het juiste mes en het resterende bedrag was met een week terug gestord.

Zoals gewend

Alles wat ik tot nu toe hier heb besteld blijkt van uitstekende kwaliteit. Het huismerk Eden is top. Een verrekijker of, zoals nu, een keramische slijpstaaf. Degelijk spul allemaal. Deze laatste bestelling bleef even liggen in een distributiecentrum van postnl. Op track and trace kon je zien dat het pakket even niet bewoog. Mail naar de helpdesk van Knivesandtools verhielp het probleem vlot. Duidelijke mails met correcte info. Duurde dit keer een paar dagen langer maar buiten de schuld van Knivesandtools.

Goed en professioneel

Prima producten en snelle service

Super snelle en correcte levering

Dit is de site voor mannen spullen.
Heerlijk om iedere dag even te kijken welke nieuwe spullen ze weer binnen hebben gekregen. Goed systeem als het gaat om de gebruiker reviews wat meehelpt om tot een keuze te komen.

Groot assortiment en de prijzen over het algemeen correct.

Ik zal hier zeker vaker wat bestellen.
Ga zo door.

Goed mes, prima service

Bij knives and tools de Victorinox Huntsman met bijpassend etui besteld. Mes voldoet aan alle verwachtingen, maar dat kan ook niet anders bij Victorinox. Het etui met klittenband is mooi en werkt goed. Het etui is alleen iets aan de strakke kant. Wellicht dat dit in het gebruik nog rekt.
De service van knives and tools is gewoon goed. Ze doen wat ze zeggen.

prima en betrouwbare service.

Snelle en nette levering. Een keer een mes ontvangen die niet helemaal in orde was, gebeld met KATO en direct een mail ontvangen met antwoordnummer. Met 3 dagen, inclusief retourneren had ik mijn nieuwe mes binnen, echt topservice. Ik ben een zeer tevreden klant!

topwinkel.

Ik ga hier zeker vaker bestellen. Het assortiment is groot en alles wordt snel geleverd.

Goede Informatie en terugkoppeling

Bij een vraag naar de voorraad positie van een Leatherman product was er duidelijke uitleg waarom er geen voorraad was en dat men nog niet wist wanneer Leatherman aan NL kan leveren, maar dat men hun best ging doen om het product naar NL te krijgen.

Ook al was het product niet op voorraad, ik blijf regelmatig terugkomen om te beoordelen of het product in voorraad is.

Knivesandtools is elke mogelijke manier een uiterst professioneel bedrijf.

Knivesandtools levert producten van professioneel niveau, hun service is van dat niveau en de afhandelingen van de bestelling is buitengewoon snel. Twijfel niet langer en koop dat waar je naar op zoek bent bij Knivesandtools.nl

Toeval

Bij toeval ben ik bij jullie terechtgekomen. Als de tijd van stoofpeertjes er weer aankomt zie ik al op tegen dat geschil. Vriend van me is kok, hij kende jullie natuurlijk wel.
En kwam met een paar tips en jullie site.

Mooie site leuk assortiment. Ben geen kok, maar vind koken wel heel leuk.

Site was mooi, overzichtelijk, prima voor elkaar.

Weet jullie nu te vinden.

Hiervoor dus nog nooit van gehoord, misschien verbeterpunt?

Bedankt en succes!

Knivesandtools.nl: De webwinkel voor koken en outdoor

Grootste assortiment

Grootste assortiment

Van liefhebbers, voor liefhebbers

100% kwaliteitsproducten

Vóór 18.00 uur besteld?

Dezelfde werkdag verzonden.

Knivesandtools.nl: De webwinkel voor keukenmessen, zakmessen, zaklampen en verrekijkers!

Ben je ook liefhebber van echte kwaliteitsproducten? Wij testen alle producten zelf en hebben de scherpste messen of de sterkste zaklamp voor je geselecteerd. Topkwaliteit keukenmessen, zaklampen, zakmessen en verrekijkers vind je bij knivesandtools.nl voor de best mogelijk prijs. Liefhebbers van koken en outdoor zijn bij ons aan het juiste adres.

Visit Knivesandtools.nl

Contact informatie