Knudpetersenfilskov reviews

Knudpetersenfilskov reviews

6.1

Fejl på fejl

I samarbejde med det store Tyske firma Vaillant som har en afdeling i Danmark skulle Fa. Knud Petersen Filskov A/S etablere et jordvarmeanlæg på min ejendom. Der bliver først lavet en lodret boret anlæg som Fa. Poul Svendsen, Lykkegårdsvej 2, 6600 Vejen, står for. Det virker overhovedet ikke og tages ud af drift efter få måneder. Senere laver Knud Petersen så et traditionelt anlæg med vandret liggende slanger i jorden. Jeg har senere erfaret, at der bør foretages jordbundsundersøgelser inden et jordvarmeanlæg etableres. Det skete ikke. Jorden på min ejendom er stiv lerjord og det egner sig slet ikke til jordvarme, da ler ikke transporterer fugt nok hen til slangerne og det er fra fugten varmen ledes ind i huset.
Efter mere end 31 driftsstop på knap to år overgiver jeg sagen til domstolene og fra november 2009 har jeg været uden varme og har måttet klare mig med en brændeovn og en elvandvarmer. Når jeg indenfor garantiperioden har reklameret over et driftsstop har Fa. Knud Petersen ikke reageret. Da den nuværende ejer Kaj Petersen etablerer det traditionelle slangeanlæg skulle dette have været anmeldt til "Varmepumpeordningen" det skete som bekendt ikke. Ydermere underviser samme Kaj Petersen kommende varmepumpemontører som ekstern lærer på Teknologisk Institut. Ja, en må jo undre sig. Jeg kan, med det jeg har oplevet ikke anbefale Fa. Knud Petersen.

Det hele endte med et sagsanlæg mod firmaet. Dagen før vi skulle i retten bad firmaet om et forlig og det blev indgået.

Is Knudpetersenfilskov your company?

Knud Petersen Filskov A/S Details

Visit Knudpetersenfilskov