kobra.dk reviews

kobra.dk reviews

9.1

god og hurtig..

Bare Super... ;-)

Virkelig god service, og godt produkt!

Havde en virkelig god oplevelse med Kobra da jeg skulle have en halskæde med min egen tekst på. Modtog en mail ang, den skrifttype jeg havde valgt, de havde prøvet at skrive teksten med den, men det blev grimt, jeg blev derfor spurgt om de måtte bruge en anden skrift - thumps up for det! Virkelig god service at Kobra ikke bare var ligeglade.
Er en meget tilfreds kunde, og har handlet hos Kobra flrere gange, og det bliver jeg ved med :)

Super service!

Rigtig god service og hurtig levering. Jeg har intet negativt at sige om det. Jeg er glad og tilfreds med den vare jeg har fået leveret. Det er ikke sidste gang jeg handler hos Kobra.dk

Perfekt!

Bestilte en indgraveret halskæde. Da jeg havde et par spørgsmål inden bestilling, benyttede jeg live chatten. Høflig og god service.

Fik lavet min bestilling, men glemte at vælge skrifttype til indgravering, og da chatten var lukket sendte jeg en email. Igen venlig tone og hjælp at hente.

Fra bestilling til modtagelse gik ikke mange dage, selvom der skulle indgraveres 4 steder på det bestilte.
Gravering er flot og tydelig, i forhold til Chanti jeg tidligere har handlet ved, her var tekst ulæselig.

Er fuldt ud tilfreds, kommer bestemt til at handle meget mere ved Kobra, og anbefaler dem til alle jeg kender.

Enorm god service

Det er vildt hvor hurtigt de levere varen, jeg beskrev bare hvad jeg ville have graveret, og de fik lavet det virkelig godt, og til en god pris. Jeg kan stærkt anbefale dem, det var 100% op til mine forventninger

Reply from KOBRA ApS

Tusind tak for din fine anmeldelse - dejligt at høre du er tilfreds :)

Hurtig levering og fuld tilfredshed

Fuld tilfredshed og lækkert smykke.

Dejligt at høre :)

meget dejligt firma at handle med og hurtig levering

det er nok det mest behagelig firma jeg til dato har handlet med på nettet er meget tilfreds med min vare og takker for hurtig levering

Reply from KOBRA ApS

Tusind tak for de 5 stjerner - dejligt at høre du er tilfreds :)

Super tilfreds

Super flot og tilfredsstillende resultat! Jeg vil varmt anbefale kobra, og vil også selv vende tilbage en anden gang.

Håndlavet smykke leveret "næste dag" !

Helt fantastisk service: Navnehalskæde bestilt sent mandag aften kunne afhentes dagen efter. Og den er rigtig flot!

Fejl

Da jeg bestilte en odre hos Kobra levede den ikke op til min forventning. Det orde jeg havde bestilt var meget anderledes end hvad jeg havde regnet med og bestil. Teksten på bagsiden var på finsk i stedet for engelsk og på den halskæde der skulle have været gravering på, var lavet på den forkerte halskæde.

Hej Mie,
Vi er sørme kede af hvis vi har sendt et smykke med fejl. Jeg er dog sikker på at det ikke står på finsk, da vi slet ikke kan finsk her i firmaet :)
Har du kontaktet os? Ellers skriv til os på kontakt@kobra.dk så er jeg sikker på at vi kan løse problemet :) Hilsner Pernille / KOBRA

Hurtig levering og vare som ønsket

Jeg bestilte et par manchetknapper med indgravering søndag og havde dem tirsdag.

Hurtig og perfekt betjening!

meget hurtigt fik jeg besked om, at varen var afsendt. Alt forløb fint og fødselaren blev rigtig glad for øreringene. kan varmt anbefales:)

God og hurtig betjening

Det var en gravering opgave og jeg blev ringet op for at sikre at der blev graveret det rigtige. 😃👍

Hurtig levering med indgravering på den forkerte side.

Jeg bestilte en pilleæske, der skulle have en indgravering på bagsiden. Æsken kom allerede dagen efter, men med indgraveringen på forsiden. Lever dog med fejlen.

Hej Sanne,

Det er vi sørme kede af! Hvis du er interesseret kan du blot sende den retur til os, så skal vi sende en ny med gravering på den rigtige side :)
Hilsner Pernille / KOBRA

Jätte bra sidan, snabbt och bra leverans, jätte fin ingravering, super nöjd

jätte bra sida, gick snabbt att få hem smycket, var lika fint som på bilden och graveringen va exakt som jag ville ha den!

Suveræn

Jeg har handlet en dåbsgave hos Kobra
Alt forløb uden problemer og få dage efter mit kort var blevet brugt modtog vi gaven i vores postkasse
Vi åbnede den spændt og blev glade for at se det færdige resultat
Nu glæder vi os bare til at gi' den til vores barnebarn når hun skal døbes
En fornøjelse at handle med Kobra og vi har allerede planer for vores næste køb der

Så der kan I roligt bestille hvad I falder for

Rigtig god

Super fint arbejde, god service, er meget tilfreds

Rigtig god

Gaven kom hurtigt men da jeg købte 2 ting samme dag skulle jeg stadig betale for forsendelse for 2 selvom jeg købte begge og det var samme dag inden for en time

Dejligt nemt samt hurtigt levering - kan klart anbefales! :o)

Jeg bestilte d. 16/3 en kortholder m. gravering til min mand og allerede om tirsdagen d. 18/3 var den kommet, hvilket jeg blev meget positiv overrasket over.

Endvidere var det dejligt nemt og handle på Kobra.dk, det er helt sikkert ikke sidste gange jeg handler der.

Min mand blev meget glad for sin kortholder m. gravering, han sagde det nok var den sødeste gave han nogensinde havde fået af mig - så det giver bare endnu flere pluspoint.

Vil anbefale alle som leder efter noget nemt, MEN personligt og specielt til gaver m.v. at handle på Kobra.dk - de har rigtig mange søde ting.

Bistil hos Kobra, og du får den vare, du vil ha'

Min bestilling gik hurtigt igennem, varen er leveret til tiden og den er lavet til min fulde tilfredshed.

KOBRA ApS Details

Shop personlige smykker og andre accessories. Medaljoner, ringe, øreringe, kosmetikspejle og meget mere. Customize dine smykker og få dem personligt graveret.

Visit kobra.dk

Write to: kontakt@kobra.dk