Koebafarbejdsbeklaedning reviews

Koebafarbejdsbeklaedning reviews

6.5

Gode vare til gode priser

Kundeoplevelsen er lidt forældet, man aner f.eks. ikke hvornår ens pakke er sendt.
I mit tilfælde havde de desuden pakket den forkerte jakke og der gik næsten 4 uger før jeg fik den rigtige. Oplevelde processen med at sende varer retur som rigtig tung og umoderne. Besvarelsen af emails var langsom og jeg måtte blandt andet rykke for svar to gange.
Jeg ville nok handle der igen grundet de billige priser, men vil ikke anbefale siden uden forbehold.

Fantastisk firma!

Jeg kom i en slem klemme da jeg havde bestilt mit kokketøj hos d-p-a.dk (se evt. min anmeldelse af det elendige firma), og havde brug for noget kokketøj.

Jeg havde ikke fået mit kokketøj fra det elendige firma om fredagen og skulle bruge det mandag morgen. Jeg bor i Sønderjylland og havde langt til f.eks. en butik i Århus der handler med kokketøj, så jeg prøvede at finde alternativer, så jeg ikke skulle køre for langt.

Jeg fandt købafarbejdsbeklædning.dk som ligger i Løgum Kloster, hvilket er dejligt tæt i forhold til Århus. Jeg ringede lørdag formiddag til et nødmobilnr. som jeg fik af telefonsvareren da jeg ringede til dette firma, det var jo lukket.
Jeg fik fat i en rar mand som, efter jeg forklarede min pine, sagde at han var på vej til en anden by, men hvis jeg kunne befinde mig i Løgum Kloster søndag formiddag, så kunne vi godt finde ud af noget.

Jeg kom søndag formiddag og blev lukket ind i hos dem, fik lov til at prøve tøjet og købe det så jeg kunne få det med hjem.

Det har jeg aldrig oplevet før. Jeg blev mødt af så meget forståelse og hjælp, det er helt utroligt. Så jeg vil klart anbefale dette firma til alle!

Her bestiller jeg fra engang igen, denne gang inde for åbningstiderne, for jeg stoler på at de holder hvad de lover. De gør i hvert fald alt for kunderne!

Tak for god betjening

Jeg fik mit tøj med posten kort tid efter. Der var lige en enkelt ting som var forkert størrelse. Efter et kald til jer var der ingen problemer og en god service.

Is Koebafarbejdsbeklaedning your company?

Visit Koebafarbejdsbeklaedning