Kohberg reviews

Kohberg reviews

7.9

Super gode produkter

Altid produkter som er helt i top og frisk.. Masser af nyheder hele tiden.. Dejligt og stort sortiment med gode valgmuligheder.

Kanel gifler

Hej Kohberg
Vil bare lige informere jer om at jeres kanel gifler er de mest tørreste jeg har smagt..
Selv jeres konkurant "PÅGEN" kan lave dem bedre så mpske i skulle bage dem mindre eller finde en bedre opskrift at bruge til dette formål.

Største bummert

JAJA her med boykot af kohberg intil de smider ham tumpen sidney lee på porten

Lækkert brød

Simpelt og lige til.. Hjemmesiden fungerer også og deres reklamer de seneste par år har sgu være hyle morsomme.. :)

Danni Petersen.

Hvedeknopper

Hej Kohberg.
Nu har vi i over 30 år fået hvedeknopper på denne dato. og i dag fik vi sempelhend verdens bedste hvedeknopper, sikker en godt oplevelse, tusin tak for det.
VH. Hanne og Arne Junker
Vamdrup.

Rigtig Rugbrød.. Ja Tak! :-)

Som udenlandsdansker er der ikke noget bedre end at få leveret danske produkter, som er længe savnet. Det er ingen hemmelighed at rugbrød fra Kohberg er nr. 1 på vores liste i familien når vi bestiller, for rugbrød i udlandet er bare ikke det samme som dansk Kohberg rugbrød. 5 stjerner for verdens bedste rugbrød.

Favorit hotdog brød

Jeg elsker jeres store hotdog brød!! Det er totalt ynglings :-)

Is Kohberg your company?

Visit Kohberg