Koiimport reviews

Koiimport reviews

6.8

De sætter tålmodigheden på prøve

Deres forsendelse med GLS er under alt kritik dine pakker bliver smadret eller åbnet så du mangler dine stumper eller også splittet de dine pakker i flere forsendelser så dine fittings kommer hjem til dig imens dine rør bliver sendt på tur i Jylland, jeg er færdig med at handle der indtil får en anden forsendelse aftale

problem frit!! og billigt !!

kort og godt, fik jeg de vare jeg havde bestilt . billigt og problemfrit efter 4 dage ( INCL. WEEKEND ) . så har intet at klage over !! så mon ikke der snart bliver handlet der igen.. :-)

Det kan ikke gøres meget bedre.....

Jeg har købt hos www.koiimport.dk mange gange efterhånden og har kun en gang for længe siden haft problemer. Det må være en enlig svale fordi jeg har siden bestilt masser af varer. Mest PVC rør og fittings pga. deres ret gode priser. Der må være MEGET på lager for de pakker og sender RET hurtigt. De bruger GLS og det virker også. Så 5 stjerner er fortjent. Den gamle episode er ikke noget jeg tænker på mere.

Elendig leverings tid. (GLS no good)

Bestilte UV pærer til havedamspumpen onsdag formiddag i sidste uge i den tro at det sagtens ville nå frem inden næste tirsdag som nu er i morgen. Hvor jeg så skal af sted på 14 dages arbejde uden at have modtaget det. :-(
Blev glad da jeg allerede på bestillingsdagen om eftermiddagen modtog mail med besked om afsendelse og tracking nr. til GLS. Næste morgen torsdag da jeg tjekkede tracking nr. var der ingen resultat på pakke nummeret. Sendte mail for at tjekke om det var ret nr. jeg havde fået. fik besked at pakken først blev hentet senere den dag (torsdag). Fredag morgen stadig ingen resultat på tracking nr. Besvarede mailen modtaget torsdag angående pakkens afsendelse for at høre om den stadig ikke var sent. Fik ikke noget svar. Tested tracking nummer flere gange over weekenden uden resultat. Ringede mandag for at høre hvad der blev af min pakke, Sagen skulle undersøges nærmere og jeg ville så blive ringet op senere. Opringningen kom så her ganske sent i aften efter alm. lukketid, men ingen klar besked andet en at pakken er afsendt og må ligge på GLS lager i Kolding. Håber der er en pakke til mig når jeg kommer hjem on 14 dage. Nu må jeg så vente 14 dage med at få sat gang i pumperne med uv lys.

godt tilfreds

fin hjemmeside med gode tips, samt ok priser. og hurtig levering, men prisen på leveringen af pakken kan men vel altid diskutere om det er billigt eller ej

men en god oplevelse som jeg vil benytte mig af igen

Perfekt.

Har købt hos Koiimport 2 gange i løbet af de sidste uger, og alt er forløbet helt fejlfrit begge gange, bestilling afgivet den ene dag, faktura & track&trace modtaget dagen efter,
og næste dag har pakken været klar til afhentning i den valgte GLS pakkeshop.

Keep up the good work.

Hurtig levering og varen er fin og til en fornuftig pris.

Der sker intet!

Bestilte nogle pvc rør som jeg skulle bruge omkring nytår, og mener selv at jeg var ude i fin tid. Det hele blev bestilt d. 18/12, og modtog kort efter også en ordrebekræftelse.

Siden har jeg ikke hørt noget fra dem, og telefonen bliver ikke taget når man ringer.

Hvor de har vundet deres e-mærke?!

Find et andet sted at handle, er mit råd.

//Edit
Giver 2 stjerner for den hurtige respons omkring annullering af ordren. Ville ønske at samme hurtige respons havde været tilfældet ved bestilling.

Mærkelig virksomhed

Bestiller varer via mandag på webshop, efter telefonisk kontakt (skulle ringe mange gange for at komme igennem). Jvf ordrekontoret skulle jeg modtage varer 3-4 dage senere, hvilket var vigtigt idet jeg skulle bruge dem lørdag. Fredag forsøger jeg at ringe + 10 gange. Ingen succes. Mailer. Intet svar. Lørdag får jeg mail om at min pakke havde et GLS T&T nr. Mandag genkender GLS stadig ikke mit T&T nr? Mailer tirsdag til virksomheden at jeg ikke kan "se" min pakke og at det er vigtigt at jeg får den hurtigt. Onsdag får jeg besked om at der var sket en fejl, og nu har de aflyst min ordre og returneret pengene på mit betalingskort? Da jeg giver besked om at jeg faktisk hellere vil have varerne en pengene skriver de at det kan ikke lade sig gøre nu. Tak for ingenting. Så kunne jeg jo have købt varerne i et byggemarked så jeg havde haft dem da jeg skulle bruge dem Der handler jeg ikke mere. Elendig kundeservice.

super net butik

kan kun sige godt om dem takker for handlen

Kompetent rådgivning og fantastisk service

Har købt alt mit udstyr hos Koiimport; Superbead, Supersive, Blue Eco pumpe, UV lys, etc. Altid den bedste og mest fleksible service jeg har oplevet noget sted i Danmark. Selv da min pumpe gik i stykker tog det kun få dage for at få den repareret og retur. I mellemtiden lavede Klaus en nødløsning til mig. Jeg ville på ingen måde undvære en så kompetent og pålidelig partner til at hjælpe mig med mit Koi projekt.

Preben

hurtig levering

Bestilte en Easy pod mandag aften og fik den onsdag morgen Super dejligt og kun 40 kr for levering

fornuftig sted at handle,

Bestilte et stk hozelock easy clear pumpe.. bestilte den onsdag aften og den kunne hentes ved gls onsdag ugen efter..

Blev lidt skræmt af de dårlige anmeldelser men tog chancen og tror godt jeg ville købe af dem igen

hurtig levering af sjældent produkt

Koiimport er angiveligt eneste forhandler af pvc riste i danmark og heldigvis for det. Jeg havde varen to dage efter bestilling.

Useriøs bandit virksomhed baseret på hurtige salg og ikke eksisterende service.

Jeg har handlet der siden 2009, og hver gang siger jeg til mig selv - 'denne gang var sidste gang'.
Nu er det altså definitivt slut.

Jeg har igennem årene lært følgende:

* Ting som er "på lager" er ofte ikke på lager. Og 1-3 dages leveringstid er ofte 14 dage. Fjernlager er Tyskland..

* Varerne er ikke som beskrevet. F.eks. bestiller man folie er den IKKE 1.2mm som de bryster sig med på hjemmesiden, den er 1.02 lige som alle andre steder. Eller køber man et tromlefilter som kan tage 160mm rør - ja så er det ifølge Koiimport meningen at man selv borer det ud til 160mm.

* Hvis en vare, på trods af hjemmesiden, alligevel ikke er på lager... og man får information om dette. Så kan man aftale at få den erstattet af en anden vare. Desværre får man ikke prisforskellen igen.. jeg ved så ikke om det også virker til kundens fordel..

* Og så er der servicen.. Telefonerne bliver ikke taget, og mailen bliver ikke besvaret, Kommer man igennem er det modvilje og diskussion der er på agendaen...

Mit råd - hold dig fra Koiimport, tal med din lokale leverandør, det har jeg gjort og de har matchet priserne begge gange...
Lad dig ikke lokke af billige priser, som alligevel ender a niveau pga. fragten.
Det er ikke tiden og frustrationerne værd...

Useriøst firma

Bestilte varer ved koiimport.dk i efteråret, ved levering manglede et pvc rør. jeg startede med at sende mails til dem som de ikke svarede på, så ringede jeg flere gange hvor telefonen ikke blev taget og da jeg langt om længe fik kontakt lovede de at sende røret omgående.
Men det kom aldrig så der har jeg handlet for første og sidste gang.

GOD SERVICE MED PLADS TIL FORBEDRING

God og venlig service billige varer i god kvalitet, ønskes forbedringer i forbindelse med information omkring leveringstid hvis varer ikke er på lager, ellers kun positive oplevelser med Koiimport.

vil sige ikke det bedste sted at købe fra

jeg har købt pvc rør og fik det ret hurtigt så det er jeg ikke utilfreds med.

Spørg om det på lager inden i køber noget ellers kan der være lang ventetid på varen.

Nemt og hurtig levering

Dejlig nemt at bestille og få leveret varerne. Og til VÆSENTLIGT lavere priser end andre forhandlere.

Manglende Levering og rigtig dårlig service

Jeg har forsøgt at købe varer hos Koiimport, da jeg modtog mine varer manglede ca. halvdelen. Jeg ringede til Koiimport der forsikrede at de manglende varer ville blive afsendt samme dag. Det blev de bare ikke. Jeg ringede i alt 3 gange hvor de hver gang lovede at sende varerne. Til sidst sendte jeg en lang mail hvor jeg forklarede sagen, men intet svar. Dagen efter modtog jeg en pakke fra Koiimport, den indeholdt nogle af de manglende varer, men ikke alle! Herefter skrev jeg igen til Koiimport, og de svarede at de resterende varer var krediterede på mit kort. Så nu står jeg og har købt dele til et system jeg ikke kan samle pga. manglende komponenter... Hurra...

koiimport.dk Details

Danmarks bedste butik til havedams folket

Visit Koiimport