Køjeshop.dk reviews

Køjeshop.dk reviews

9.5

Fungerede fint

Ville gøre det igen

God vejledning, service og hurtig levering.

Hvilken hængekøje skal man dog købe når man har en ret høj mand som også gerne skulle kunne bruge den:-) - super god vejledning og service! Hurtig levering og fuld tilfredshed!

Kanon god rådgivning. Lyn hurtig levering!

Kan klart anbefale dem igen.

Fantastisk, til at stole på, god kvalitet

Jeg har lige købt en hængekøjestol, som jeg har hængt op i min stue, den er bare super fantastisk og leveringstiden var som lovet kort. Stolen er super fin og lever op til både billederne på hjemmesiden og teksten som lovet.
Jeg ledte efter en helt bestem hængekøje og fik en rigtig god og venlig hjælp via e-mail.
Alt i alt en skøn handel.

Go og hurtig service

Go hjemmeside, men ikke så overskuelig når man gerne vil sammenligne produkter. Men Køjeshop svarede hurtigt pr. mail med relevante info. Go service.

God service alt ok !!

Fik god information og varen kom i god stand, alt var bare i orden !

God webshop

Fin webshop - Dog lidt problemer med leveringen, da GLS ikke havde aflevet pakken i den korekt angivne pakkeshop, så måtte køre forgæves.
Leveringen tog desværre også ca. 4 dage ud over ovenstående.
Men ellers en fin oplevelse!

Fin service

Meget fin service.

fin service

Effektivt!

Du kan roligt bestille din hængekøje på køjeshop.dk. Betaling og levering er hurtig og effektivt. Du bliver helt tilfreds.

Tilfreds

Varen blev leveret hurtigt som aftalt.

Fuld tilfredshed.

Har længe drømt om en hængekøje og nu har jeg endelig plads til den. Jeg fik en god vejledning omkring pladsforhold til den hængekøjestol som jeg først havde udset mig - den var der desværre ikke plads til. I stedet bestilte jeg en mexicansk hængekøje og havde lidt ønsker til farverne. Jeg bestilte den om aften og modtog 2 dage senere, men utrolig flot hængekøje i perfekte farver - så må sommeren gerne kommer :-)

Hurtigt, billigt og hjælpsomt.

Jeg bestilte en 2-personers hængekøje og et par køjeophæng og fik køjen nærmest dagen efter. Ophængene var forsinkede, hvilket jeg ikke forstod, så jeg skrev til køjeshop og fik straks svar på mine spørgsmål. På deres hjemmeside er der links til youtube guides på hvordan man hænger køjer op, det er dødnemt og lige til at gå til. Kvaliteten af varene er helt i top.
Jeg vil på det varmeste opfordre alle til at få sig en hængekøje installeret med det samme - og den skal selvfølgelig være fra køjeshop.dk.

Helt fantastisk og lynhurtig service

Har længe gået og tænkt på, at jeg skulle have bestilt en lækker hængekøje til min mand. Har bare aldrig fået det ordnet. Som sædvanligt kunne jeg ikke finde på noget til hans fødselsdag her i februar. Kom så pludselig i tanke om, at jeg kunne forsøge at finde den køje han har drømt om i årevis. Faldt helt tilfældigt over siden og tænkte, at jeg kunne bestille køjen, selvom det var tæt på hans fødselsdag.,så måtte han jo bare have en tegning. Men det blev slet ikke nødvendigt. Bestilte mandag eftermiddag. Mandag aften sent, fik jeg en mail om, at køjen var på vej. Onsdag kom den med posten. Det har jeg ALDRIG prøvet før. Helt fantastisk.

Helt fantastisk service

Jeg havde bestilt 2 hængekøjer, den ene skulle jeg bruge til en fødseksdagsgave og den anden til mig selv, jeg bestilte den en uge før festen, det regnet jeg med var nok tid, dagen efter bestillingen bliver jeg ringet op af butikken, der forklare at den ene er i rest, ingen problem, siger jeg, jeg skal dog til fødselsdag fredag og der skal jeg gerne have den, men jeg laver en mini hængekøje og så kan han få den, det var dog ikke en muglighed for butikken der skaffer mig begge hængekøjer, de er sendt, ikke fra butikken, men fra leverandøren, direkte til mig, det er helt super service og klart et sted jeg vil anbefale

Super tilfreds

Helt igennem tilfreds

Hurtig levering og fin vare

Hurtig levering og fin vare.
Ikke sidste gang vi handler her :)

Fuld tilfredshed med produkt og hurtig levering.

Køjeshop leverer super hurtigt. Alt fint.

Køjeshop.dk - kvalitets hængekøjer

Promise 1

Vi er et lille jysk firma som forhandler kvalitets hængekøjer fra hele verden. Vi startede vores import/fabrikation i 2005, og er aldrig gået på kompromis med kvalitet og service, hos os er et ord et ord og service en selvfølgelighed. Der kommer hele tiden nye produkter og trends i vores shop, så du vil opleve en butik, som altid er med på tidens trend inden for hængekøjer og hængekøje tilbehør.

Velkommen til køjeshop - HÆNGEKØJE TILBEHØR HÆNGEKØJER I NET HÆNGEKØJE TIL BACKPACKER HÆNGEKØJE STATIV GAVEIDE HÆNGEKØJER I STOF HÆNGEKØJESTOLE BABY HÆNGEKØJE TREND HÆNGEKØJE HÆNGEKØJER EKSTRA KRAFTIG

Visit Køjeshop.dk

Alt i hængekøjer og hængekøje tilbehør.

Write to: mail@kojeshop.dk
We live here: Nordmarken 14