Kokken & Jomfruen reviews

Kokken & Jomfruen reviews

8.2

for lidt kød for meget salat

det samme, men god smag og fin levering.

SUPER MAD OG SERVICE

Fik 190 kuverter og alt var som det skulle være, helt klart 5 stjerner værd

Lækker mad til gode priser og service i top!!

Vil helt sikkert vælge Kokken og jomfruen igen!

Rigeligt velsmagende mad - god service og billigt!

Til en fest for 30 bestilte vi buffet fra K&J, kun fem dage før ændrede jeg i bestillingen, dette uden problemer.
Vi modtog rigeligt og velsmagende mad.
Leveringen kom til tiden og afleveringen af embalage var ganske nem.
Et nem, lækker og billigt cateringfirma! Tak for mad :)

super lækker brunch

fik super lækker brunch til 46 personer,, der manglede ikke noget og der var rigeligt af det, ikke sidste gang dette bliver prøvede.. kan kun anbefales

Meget flot mad og rigeligt af det

Vi er meget tilfredse med den service vi har fået af kokken og jomfruen
maden var flot anrettet og der manglede ikke noget af nogen ting vi kunne ikke spise
det alt sammen så vi måtte dele ud til familien super oplevelse stor ros fra gæsterne også.

Rigtig god mad.

De levere altid rigtig god mad, og det gjorde de også denne gang. Dog oplevede jeg for første gang at der kun lige var nok af enkelte dele. Jeg havde bestilt buffet og der var bestilt til 44 og vi var faktisk kun 41 inkl. dem i køkkenet. Desværre var der enkelte dele der slap op. Folk fik heldigvis hvad de skulle have og alle fik smagt det, men er da glad for at der var for mange kuverter for ellers havde ikke alle fået. Det er dog første gang at jeg har oplevet dette.

God mad som alle kan li`´

God ,let mad,kom til tiden og god beskrivelse af fremgangsmåden til færdigbehandling.

Maden kom for sent og der var kun lige knap, nok!!! :(

En rigtig ØV-oplevelse!!!! Var ude i rigtig god tid på et vintertilbud, til vores søns barnedåb. Dagen efter jeg har bestilt maden ( en måned i god tid) ringer jeg for at få rykket leverings tidspunktet frem, en time, men det kan ikke lade sig gøre - det var lidt mærkeligt, da vi var ude i ret god tid, men det var der ikke noget at gøre ved.
Maden kom over en halv time for sent, hvilket rykkede hele dagen og var vildt stressende – da de inde fra Kokken og Jomfruen ikke kunne se hvor chaufføren var blevet af eller hvornår han dukkede op. Desuden var chaufføren meget provokerende, flabet og bad os om at se at få madden pakket ud, for han skulle have nogle af kasserne med igen…
Forretten var der knap nok af, på tros af jeg havde bestil til to ekstra og 16 af de indbudte var børn, med en alder under 13. Stegen var da også væk, alt for hurtigt.
Dagen efter ringede jeg og klagede, men der var ikke noget at komme efter - og hende jeg talte med påpegede vi jo havde købt et tilbud. Men derfor skal man vel kunne regne med madden slår til og kommer til tiden??! Vil helt sikker IKKE bruge Kokken og Jomfruen igen og vil da slet ikke anbefale det til andre! ØV for en træls oplevelse, på en dag der ellers skulle være glad!

Fryd for øjet og guf ganen og mere maven kan spise.

Jeg synes det smagte godt, var lækket anrettet og det var nem at følge vejledning om hvordan man skulle varme de lune retter. Og der var så meget mad at vi brugte rester til skrub af mad og nogle fik noget med hjem.
Og så var det billigt.
Helt sikkert noget jeg vil benytte en anden gang.

JERES MAD ER TILBEREDT MED RESPEKT FOR JERES FAG.

JERES MAD ER GOD, VORE GÆSTER HAR VÆRET YDERST TILFREDSE,
OG DET ER VI SELVFØLGELIG OGSÅ.
jEG TROR DET ER 6 GANGE VI HAR FÅET MAD FRA KOKKEN OG JOMFRUEN
I ÅRENES LØB. OG DET HAR VI IKKE FORTRUDT.
MED VENLIG HILSEN
BENTE ERIKSEN
BRYGGERPARKEN 26
4450 JYDERUP
PS. JERES BRINGE, HENTE ORDNING FUNGERE OGSÅ RIGTIG GODT

General meget tilfreds

Der manglede dog lidt mere fyld i sovsen til tarteletterne og broccolitærten manglede smag. Men nok af alt ting og lækkert tilbehør.

Lækkert

Rigtig dejlig mad - perfekt levering som aftalt, ditto afhentning af service. sms hele forløbet ang. aftaler/tidspunkter. Vi fik dog noget andet oksekød end det bestilte, men absolut ikke dårligere kød af den grund. Vi bestiller gerne en anden gang.

Perfekt super godt

Jeg var tilfreds med maden den var rigtig god.
Servicen i top. Kan roligt anbefale jer til alle der skal have fest.

Fantastisk

Vil helt klart anbefale kokken og jomfruen til alle. Rigtig dejlig mad, levere til tiden og har rigtig god kundeservice.

Kæmpe Brunch til Mini -pris

VI har været godt tilfreds med levering,og maden var rigtig godt anrettet,maden var god.
V. H: Preben Ebbensgaard Madsen
Nebs Mølle.

Fin smørrebrød.

Lækker og ikke for meget pynt

Rimelig kvalitet til pengene

Maden er billig, og kvaliteten er nogenlunde tilsvarende.
Der var nok mad, men oksefilet'en som efter "opskriften" skulle varmes 20-30 minutter, fik over en time ved 200 grader før den ikke var helt rå indvendig.

Udmærket tunmousse, og ganske fin islagkage fra Vebbestrup.

Afhentede selv maden, og leverede selv servicen retur. Der var ingen problemer med dette.

Dejlig mad og masser af den

Vi har fået mad fra Kokken og Jomfruen flere gange før - og altid været tilfredse. Denne gang fik vi brunch, og det var især laks, rørægstoppe og kartoffeltårn, der gjorde lykke. Alle troede, at ostelagkagen var hjemmelavet, og synes den var superlækker - dog synes jeg selv, at der var brugt for mange husblas i geléen.

Nem god mad

Alt var som det var bestilt til at være. Der var rigelig mad, og det smagte dejligt. Vi blev dog bedt om selv at hente maden i døren, bor på 3. sal, og det var ikke lige det vi forstod med levering. Da vi tjekkede regningen, stod der flere kasser på den end der var blevet leveret. Da min mand ringede til kundeservice, fik han at vide, at de skulle vi ikke tage os af, det betød ikke noget. Én kasse var dog faktureret til 400,- kr. Så min mand insisterede på at fejlen blev rettet, så vi ikke stod med en regning på noget vi aldrig havde fået leveret. Derfor er vores råd til andre, at tjekke regningen med det der blevet leveret. Overordnet har vi dog et godt indtryk af Kokken og Jomfruen og er tilfredse kunder.
Mvh Kim og Mette

Kokken & Jomfruens Kundeservice

Leveringsgaranti

Vi har selvtilliden i top, og sætter en stor ære i at give vores kunder den bedste behandling. Derfor udbyder vi nu en leveringsgaranti.

Landsdækkende

Du kan få leveret diner transportable i hele Danmark, vi leverer til alle brofaste øer.

Ændre alt det du ønsker

Du kan ændre helt frem til 8 dage før din fest.

Du betaler først få dage inden levering

Mere end 40 års erfaring med diner transportable

Hos Kokken & Jomfruen er du sikker på en succes, du bestiller og vi klare resten. Stol trygt på det! Kokken & Jomfruen startede i 1966 på hotellet i Gislev på Midtfyn. Efter en årrække blev lokalerne for trange, og i 1975 blev der bygget nyt. Det var dengang store lokaler med 200 m2 køkken og 200 m2 lager i kælderen. Den ellers lille mand- og konevirksomhed var blevet større. Der måtte ansættes mere og mere personale, ligesom der blev benyttet tilkaldehjælp udefra. Sådan blev virksomheden drevet indtil 1985. Af familiemæssige årsager blev firmaet solgt og nye kræfter sat ind. Firmaet voksede, mere personale blev ansat, og omsætningen blev nær fordoblet. Den nuværende ejer overtog virksomheden I 1991 opkøbte den nuværende ejer, Henrik Nygaard, forretningen. Lige siden er det gået slag i slag. Der er udvidet i ejendommen mange gange, og området hvor man leverer til, er ligeledes blevet udvidet. I dag leverer vi ikke kun på Fyn, men faktisk til hele Danmark. Udviklingen tog for alvor fart i 1995. I store lokaler på Avedøre Holme ved Hvidovre i København blev der startet en ny afdeling af Kokken & Jomfruen. I alt 800 m2 med køkken, kølerum, frostrum, pakkerum, kontorer osv.. Her var der plads til at tilberede god og lækker festmad til hele København og omegn. I 1997 åbnede Kokken & Jomfruen en afdeling i Århus. En nybygning på 800 m2 blev opført med særindretning til diner transportable. Nu skulle også Østjylland nyde godt af Kokken & Jomfruens kulinariske evner. Allerede i 2000 vokser Kokken & Jomfruen ud af lokalerne i København, Århus og Gislev på Fyn, og det bliver nødvendigt at udvide lokalerne med 30-40 % ekstra. I både 2001 og i 2002 åbnede der nye afdelinger. Først med 1200 m2 i Kolding og året efter med 1600 m2 i Slagelse. Sidstnævnte med stor facade ud mod motorvejen ved afkørsel 39. Fælles administration I 2004 var der behov for yderligere udvidelser og renovering af køkkenerne i Århus og i Slagelse. Og allerede i 2005 var der nye ting på tegnebrættet. Det blev til et nyt kundecenter og fælles administration i Odense med facade mod motorvejen ved afkørsel 50. Det nye hovedkontor var fundamentet for en ny vækststrategi, hvor der skulle sættes flere ”ben” på Kokken & Jomfruen. Det førte I 2005 til, at Kokken & Co blev grundlagt. Firmaet sælger frokostløsninger. Kokken & co´s firma frokostordning - læs mere her Kokken & Jomfruen i dag Kokken & Jomfruen har i 2009 ca. 100 medarbejdere. Antallet varierer lidt afhængig af sæsoner. Vi er landets største inden for diner transportable.

Visit Kokken & Jomfruen

Kundeservice åbningstider: Mandag-lørdag kl. 9.00-18.00 Søndag kl. 9.00-13.00