Kolding reviews

Kolding reviews

5.4

UNFAIR BEHANDLING OG FORSKELS BEHANDLING PÅ BORGERE!‏

Hej.

Jeg skriver dette for at advare andre om at flytte til Kolding kommune!
Jeg synes at det er DYBT useriøst at de laver en så stor forskelsbehandling på deres borgere.

Min kæreste og jeg står uden tag over hovedet og har fundet en fin god lejlighed vi kan bo i, i mange år fremover.
Men vi har fået afslag til lånet ved kommunen fordi at det kan gøres billigere?
Kommunen vil have at vi skal bo på en 40 KVM lejlighed 2 personer hvilket er HELT urimeligt.

Jeg synes ikke det er fair at de gerne vil hjælpe andre med en større lejlighed?
vi har 2 indkomster og kan sagtens klare os.

Det afslag vi har fået og den begrundelse synes jeg er fuldstændig urimelig og "åndsvag".

De burde få taget sig sammen til at hjælpe borgerne og ikke ødelægge livet for dem endnu mere.

Vi har ingen steder at bo og kommunen er fuldstændig ligeglade og tænker ikke på sine borgere.

HOLD DIG/JER LANGT VÆK FRA KOLDING KOMMUNE!

Nikolai for børn

Nikolai for børn er helt i top. Min søn er helt vild med at komme derned, for så kan han save, hamre og skrue til den store guldmedalje. Det er billigt og man kan tage en kammerat med, hvis man bare er selv. Medlemskortet dækker to voksne og to børn, som kan komme sammen og det kan godt være to forskellige familier.

Professionel erhvervs kommune

Kolding Kommune er en rigtig god erhvervs kommune. Der er rigtig mange gode tiltag, der er henvendt mod iværksættere. Med iværksætter huse som House of Innovation og House of design bliver der gjort alt for at nye virksomheder får de bedst mulige forhold. Busines Kolding har kontakt til et stort netværk af virksomheder og personer i kommunen, så de er i stand til at hjælpe eller skabe kontakt til nogen, der kan uanset hvilke udfordring du måtte have som erhvervsdrivende.

Ligeglade Med Gamle

Hej alle

Det er en meget kompliceret og besværlig sag at skulle sætte folk ind i hele sagen men hovedpunkterne er at en gammel man på 64 år er for 6 gang blevet smidt ud fra sin lejlihed i kolding kommune , Kolding Kommune er fuldstændige ligeglade med om manden står på gaden , Manden har betalt skat og arbejdet ved det samme firma i 40 år men da han valgte at gå på efterløn fraskrev han sig samtidig alle de ting som selv bistandsklienter kan få hjælp til , Hvergang han bliver smidt ud pga at der kommer en ekstra regning står Kolding Kommune og vasker fingre nogle af dem er endag så kolde at når man spørger dem om det kan være rigtigt at borgerne skal udføre arbejdet for Kolding Komune så siger de ordret: jamen så lad vær , helt ærligt venner hvad er det dog for en holdning at have , Og til mine medborgere spørger jeg hvornår er det nok , Det er ikke mere end et år siden at der var en anden gammel mand (og sikkert mange fler) der røg ud fordi han simpelhen ikke kan betale for husleje , Nej men når vi snakker store b&o skærme , designer møbler til 250.000 , rejser til millioner og så står den mand der har sparet op til det hele og kan ikke få en anstændig alderdom.

kan du leve for 7500 ubetalt om måneden ???

Fin kommune, mangler at give mere info om ungearrangementer.

Kolding er en fin kommune, man kan sagtens være uenig med mange ting de laver, men det går uden problemer. En ting der dog kunne være bedre, er uddeling af information af arrangementer, og eventuelle flere arrangementer, til unge.

Det er meget muligt at det står inde på Kolding.dk, men helt seriøst, hvilken ung person med respekt for sig selv, vil bruge dagen på at skimme den kedelige side igennem? en ungomdsportal som ungkolding er god, men den dækker jo kun mest over ungdomsskolerne.

Havde en elendig oplevelse af kolding kommune da jeg flyttede til kolding kommune sidste år

Is Kolding your company?

Visit Kolding