Kommandørgården reviews

Kommandørgården reviews

5.5

Et super hyggeligt ophold i fantastiske omgivelser!!

Min kæreste og jeg var med et vennepar der ovre i et par dage i efteråret 2013 med det formål at få slappet af!!
Og det skal jeg da lige love for, at vi gjorde :o)
Lejlighederne er rigtigt hyggelige, og der er, hvad der skal være.
Svømmehallen og wellness-afdelingen er også super, og da vi var der, havde vi faktisk det hele for os selv.
Maden i restauranten var rigtig god, og serveringen i top - i det hele taget et meget venligt og imødekommende personale over hele linjen.
Vi benyttede og også af muligheden for at leje heste, og vi fik en guidet tur til vadehavet igennem skov, klitter etc - FANTASTISK NATUR OG FANTASTISK OPLEVELSE!!!
Der er ingen tvivl om, at vi vender tilbage - faktisk er vi 6 vennepar, der overvejer at tage sammen derover her i løbet af 2014.
Jeg giver ikke 5 stjerner, da jeg lever efter tesen, at intet er perfekt!

Falsk Markedsføring

I konceptet stod der at der var Natmad, det var der bare ikke og da vi klagede skriftligt var kommentaren: Det er et trykfejl?? Det er nu ikke hvad jeg forstår ved en trykfejl, derudover stod der ½ hour, det havde Kommandørgården defineret kun gjaldt dobbelt alkohol i drinksene, hvilket jeg bare mener ødelægger drinken.

Afslappet ferie i naturskønne omgivelser

Min familie og jeg har flere gange været gæster på Kommandørgården. Jeg sætter rigtig meget pris på den ro og behagelige atmosfære, der er på hotellet uden at der er kedeligt. Man på afstand af det til tider godt turistede Lakolk, som dog stadig ligger inden for en overkommelig afstand, hvis man gerne vil besøge den fantastiske strand og måske, hvis vejret tillader, opleve en af de fantastiske solnedgange.
Derudover ligger hotellet i naturskønne omgivelser, og man skal ikke bevæge sig langt væk før man er et med naturen. På hotellet er der inden- som udendørs swimmingpool, wellnesscenter og fitnesscenter. Værelserne er hyggeligt og charmerende indrettede og der er hvad der skal være. Til hotellet hører en hyggelig restaurant med dejlig buffet samt venlig og imødekommende betjening.

Grundet Rømø Beach Party 2013 på stranden ved Lakolk i weekenden uge 29, var der dog en del run på restauranten under mit ophold denne sommer, men her gjorde tjenerne hvad de kunne for at følge med. Desværre trak dette Beach Party i det hele taget ned i min samlede oplevelse, da Rømø blev indtaget af unge i hundredevis til fest og sprut. Dette bibragte er par negative oplevelser, som dog ikke i sig selv havde noget med Kommandørgaarden at gøre ( bortset fra at en del af disse unge gæstede Kommandørgaardens Campingplads denne weekend). Jeg havde dog en dejlig ferie og jeg kommer helt sikkert også igen - måske bare ikke lige i uge 28 eller under Beach Party 2014.

Jeg er i øvrigt meget overrasket over flere af anmeldelserne herinde. Min familie og jeg har kommet på Kommandørgaarden i alt 4 somre i træk a 5 dage af gangen, og har boet på forskellige værelser, og jeg kan ikke genkende noget af alt det som Kommandørgården åbenbart skal have hug for. At værelser, legeland m.v. skulle være nedslidt holder slet ikke i mine øjne. Der er ingen tvivl om at ind i mellem der findes meget krævende og urimelige gæster. 40 pct af Danmarks befolkning er fejlfindere og det ligger desværre nok bare i tidens ånd at svine til og kritisere hvad der kritiseres kan.

Fantastisk lækkert sted med en dejlig natur.

Kommandørgaarden kan varmt anbefales til børnefamilier med behov for frisk luft og plads omkring sig. Prisen er billig og vi havde et ophold med selvforplejning i en af hytterne, det var super. Der er kun fem minutters gang til vadehavet hvor vi fangede muslinger og østers som vi spiste til aften, fantastisk.
God pool og dampbad med i prisen

Dejlig sommer på Kommandørgården

Super ophold på Kommandørgården med Swimmingpool lige udenfor døren.
Havde lidt små problemer i lejligheden, men disse blev udbedret kort efter receptionen var blevet gjort opmærksom på dette.
Alt i alt super uge.
På gensyn til sommer.

der er et supper sted

Kære alle på kommandørgården
vi har haft en god ferie på kommandørgården
og i tjerner har været så søde over for os
MVH lindevall

Super sted på dejlig ø

En stor ros til Kommandørgården for mange gode ophold med venner og som par. Vi har besøgt stedet både efterår, vinter, forår og ikke mindst sidst sommer hvor vi havde 6 overnatninger i en af lejlighederne med stor udendørs terrasse. Fiskebuffen og det Sønderjyske kaffebord kan kun anbefales. Vi er altid blevet behandlet med forståelse og imødekommenhed, hvis der har været brug for det.

Fantastisk

Dette var vores andet weekend ophold, og ligesom sidste gang var det perfekt, man bliver møde at et smilende personale, og nogle meget søde ejere.Det er et super hyggeligt sted, med utroligt dejligt mad som altid bliver serveret eller anrettet af smilende og søde tjenere. Vi var så heldig at "vores" tjener var den samme som første gang. Så ham snakkede vi en del med både i resturanen og i baren, som ligger inde bag ved ,et hyggeligt sted at få sig en drink eller to :o). Denne her gang var vi en tur på hesteryg, en dejlig oplevelse, og for min mand var det hans først gang på hesteryg, men efter en 2 timers tur i plantagen havde han både reddet i trav og galop , slet ik sidste gang vi gør det. Alt i alt et super dejligt sted hvis man er til forkælelse... både hvad angår krop og sjæl

Jeannette

Super oplevelse med islændercenteret

Nu har jeg to i streg benyttet mig af islændercenteret ved Kommandørgården og begge gange har været fyldt med nye dejlige oplevelser. Når man ringer for at bestille tid mødes man af hjælpsom og venligt personale det samme gør man når man ankommer og tager også imod ønsker og gør hvad de kan for at opfylde dem. Jeg er så godt tilfreds at vi allerede er ved at planlægge næste sommers udflugter. Kan ikke andet end at anbefale alle en tur ud i naturen på hesteryg også selv om man aldrig har prøvet det før, her er plads til alle. Hilsen Rie Graff

SUPER HYGGELIGT

Jeg og min kæreste har været her flere gange...Super hyggeligt. God servering, hyggelige værelser. Har prøvet 3 forskellige værelser. Skøn wellness afdeling

Temmeligt skuffende

Vi har - 2 voksne og et 7-årigt barn - tilbragt 3 dage på Kommandørgaarden. Jeg har altid hørt om stedet godt omtalt og troede derfor, at det var et sikkert valg. Men jeg må sige, at vi blev noget skuffede.
Værelset (DBL) var for så vidt ok - det lignede jo det vi havde set på hjemmesiden - men tiden er vist rendt lidt fra den type værelser.

Et par andre gæster havde hunde med. Desværre havde hundene det med at gø (når de blev efterladt på værelserne?) Heldigvis gøede de ikke om natten.

Det var vigtigt for os, at der var wi-fi på værelserne - som der også blev skrevet på hjemmesiden. Desværre var det os ganske umuligt at få forbindelse, medmindre vi stod udenfor. Et værelses-skifte blev forsøgt, men hjalp ikke. Reaktionen i receptionen var lidt - "nå-agtig, det kan vi ikke forstå?". Det var tydeligt, at det ikke var første gang, at problemet blev fremført. Forklaringer om "skyggende bygninger" eller udebleven tekniker mm er gæster ganske uinteresseret i - det kunne vi ikke bruge til noget. Det ville nok være smart at fjerne wi-fi tilbudet fra reklamer.

Hjemmefra havde vi læst lidt om Legeparken og det er da godt man er udstyret med humor. For vi gik godt nok og trak på smilebåndet, da vores søn skulle have den lovede tur i legeparken. Her bør Kommandørgaarden nok gøre sig selv den tjeneste at lukke "skidtet" NU og gøre det hele til hesteområde. At have en hjemmeside kørende med skema over at "95% af kørende aktiviteter er tilgængelige i perioden" giver godt nok nogle andre billeder på nethinden, end de gamle, beskidte og nedslidte legeplads-remedier, som reelt var brugbare.

Vores søn var glad for indendørspoolen, dog var vandet temmeligt koldt. Har en fornemmelse af, at der blev slukket for varmen nogle timer før der blev lukket for poolen. Flere badende kommenterede på det.

Vi havde bestilt ophold med morgenmad og den var vi heldigvis godt tilfredse med. Det gjorde ikke noget, at de ansatte ikke talte dansk - de var høflige og opmærksomme.

Konklussionen er, at vi ikke kommer tilbage en anden gang og desværre ikke rigtig kan anbefale andre stedet.
Kommandørgården

Reply from Kommandørgården

Kære Tina
Vi er naturligvis kede af at du ikke har været tilfreds med dit ophold.
Vi arbejder hver dag på at blive bedre og heldigvis får vi da også flere og flere stamkunder der kommer igen og igen. Det må vi så glæde os over.
Vi har lige investeret over 200.000 i trådløst internet - og jeg forstår da slet ikke at dette ikke fungerede. Vi vil naturligvis undersøge sagen.
I Rømø Play og Horsepark er også netop investeret mange millioner og vi gør legeparken bedre konstant. Mange af vore gæster er også yderst tilfredse med parken og syntes det er hyggeligt og sjovt. Vi må glæde os over de positive kommentarer der møder os på vejen - da vi selvfølgelig også for ris - som fra jer.

Poolen er 26 grader hvilket vi syntes er et acceptabelt niveau - vi lover intet andet.
Hunde er også velkomne hos os. Vi har sjældent problemer med dette. Såfremt hunde har generet jer burde I være kommet til receptionen.

Therese Thøgersen

Ikke så godt som før i tiden...

Min kone og jeg har denne weekend været på et romantisk ophold på Kommandørgården på Røme, vi har været der for en 10-12 år siden og efter vores hukommelse var der dengang ikke noget at sætte en finger på på nogen måder og derfor valgte vi at tage derover igen.
Konen havde bestilt et Romatikværelse da det i deres beskrivelse lød godt, ankomst/check-in forløb hurtigt og med grundig instruktion om hvor værelse, parkering mm. var, værelset så fint ud, fint udsmykket dog uden det store romantik efter konens mening, badefaciliteter var okay og det bar præg af at det var nyistandsat men nok om det, vi skulle jo kun sove der, vi fik lukket det åbne vindue og sat lidt varme på og vi forlod stedet for at gå en tur ud til stranden ned gennem campingområdet som vi kunne se der var en del renovering igang af hytter mm. legelandet bagerst bar præg af at være af ældre dato men vi blev enige om at det jo var ved at være vinter og derfor nok lukket ned for i år, efter en god lang gåtur i den skønne natur blev det tid til at få lidt at spise så efter bad og omklædning gik vi i resturanten da var kl. 18.10 vi spurgte til menuen der kunne vi vælge ml. buffet og ellers deres menu-kort, vi ville gerne have buffet og fik derpå af vide at det først var fra kl. 19.00. ja okay men vi havde ikke andet at lave så vi ville blive og nyde lidt at drikke og hinandens selskab indtil kl. 19, vi fik et bord, kort efter kom en tjener(anden end den som anviste os bord) og spurgte om han kunne hjælpe, ja lidt at drikke og så buffet kl. 19, tjeneren påpegede at det ikke var normalt at folk sad i resturanten uden at spise, jeg fortalte han at han ikke skulle bestemme hvad vi skulle og ikke skulle, om han virkelig ville smide os ud for ca 30-45min når vi nu ikke havde andet at lave og havde lyst til at få lidt til ganen inden spisning, nej nej det var vi selvfølgelig velkommen til, kom det fra en lidt knotten tjener, kl. ca 18.50 kom forretten(blev serveret), fint så det ud og det smagte fint. kl. blev 19.15 og vi var efterhånden ret sultne og ventede på at buffet skulle starte, en anden gæst spurgte til hvornår den var klar, der ville lige gå et øjeblik lød svaret... tiden gik og kl. blev 19.45 og nu så det endelig ud til at det var nu, så folk begyndte at tage for sig af tilbeh. og til alles overraskelse var der ike noget kød, overtjeneren kom ud og fortalte at de endnu ikke var klar og der lige gik et øjeblik endnu og der stod folk så med tallerknen fuld af tilbehør men kunne ikke få kød, jeg fik nok og henv. mig kl. 19.47 i receptionen og spurgte med et glinmt i øjet til om kl. 19 ikke var kl. 19 på rømø da der endnu ikke var buffet og der nu stod en del gæster med tilbeh. på deres tallerken med der ikke var noget kød, den ældre herres kommentar var at det kom an på hvad det var for en buffet, hvortil jeg blev lidt muggen og sagde at en buffet vel var en buffet og kl. 19 var kl. 19. derefter gik han STRAKS ind i resturanten , fik fat i overtjeneren og ville høre hvad der skete der blev mumlet frem og tilbage men summa sumarum var at der inden for 2-3min kom kok+kød. maden var velsmagende men det haltede gevaldigt med at få fyldt op af stort set alt og kokken som skulle skære stege forsvandt lige så hurtigt som han kom, der måtte igen kaldes på kokken som dog kom promte. desserten blev serveret, den var der ikke noget at komme efter(måske lige at der næsten ikke var noget, men det skyldes måske at det smagte HERLIGT ;-) )
Søndagens brunch var ikke noget at råbe hurra for hverken på udvalg el kvalitet, ligesom der igen ikke blev fyldt op af de ting som manglede, nå vi blev da mætte og nu var det tid til at tjekke ud, dette foregik også helt uden problemer, dog havde der sneget sig en mindre fejl ind som blev rettet med en undskyldning fra den unge mand i receptionen, der afleverede vi et stykke papir som vi havde bedt om i receptionen for at skrive vores oplevelser ned som herover beskrevet, den blev aflev. til den unge mand og vi fik en snak om det og de havde noget på skrift som var til at huske og der kunne arbejdes videre med senere.

Alt i alt en fin weekend med en natur som bare er til et 12tal også selvom årstiden især lørdag gjorde det til en lidt kold oplevelse, vi er dog ikke helt sikre på at vi kommer på Kommandørgården igen på denne årstid da det virkede lidt som om de ikke var vant til så mange mennesker på denne årstid, synd for det er ellers et hyggelig sted måske lidt slidt men prisen taget i betragtning er det okay, og krisen har også her som ALLE steder sat sine spor.

Der gives kun 4 ud af 5 stjerner da der desværre var lidt irritation, så der mangler lige det sidste for at det bare spiller for dem...

Aldrig mere kommandørgården

Vi havde købt en overnatning med en 3 retters menu inkl. vinmenu på en groupon.
Vi ankom fredag eftermiddag og fik værelser, drak kaffe og gik en tur for at samle appetit til maden.
Det viste sig at være en fiskebuffet ! Det havde ingen fortalt os ved booking og den tilhørende vinmenu var en 1/2 flaske billig hvidvin pr. person. Madning var ualmindelig kedelig og de få retter der smagte ok var hurtig udsolgt - og fadene blev ikke fyldt op lige med det samme. Personalet talte ikke dansk og anede ikke hvad de havde med at gøre. Der var mange forskellige deals der indeholdt forskellige aftaler. Vi klagede over vinmenuen og fik tilbudt et glas dessertvin, som viste sig at være endnu et glas hvidvin af den billige slags!
Vi beklagede os samme aften i receptionen og fik lovning på at den ansvarlige var til stede om morgenen så vi kunne drøfte vores oplevelse - det var ikke tilfældet så vores vrede gik ud over en stakkels ung mand i receptionen - beklager, du kunne jo ikke gøre for det.
Jeg kommer ikke til at undskylde for vi kommer ALDRIG igen.

Fint værelse, deltvist okay betjening og ELENDIG mad

Da der er to profiler for virksomheden er dette en kopi af min anmeldelse fra den anden side:

Min kæreste og jeg havde bestilt et 1-dages ophold gennem Groupon sammen med et par familiemedlemmer (de havde bestilt 2 overnatninger).

Selve stedet var ikke umiddelbart som vi havde forventet. Kommandørgården er et stort ucharmerende feriecenter, hvor værelserne ligger klistret op af hinanden, og hvor - hvis der havde været fuldt hus - havde været ulideligt at være.

Vi ankom og fik værelset. Da vi ved en 19-tiden gik ned til den "3-retters menu med vinmenu" fik vi os noget af en overraskelse. Der var ikke tale om en menu men en buffet - øv! Vi spurgte tjeneren om han virkeligt mente, at det var en "menu", men vi fik blot at vide, at der jo var 2 forretter, 2 hovedretter og 2 desserter, så faktisk fik vi jo en 6-retters menu ... Argh ! Nok har vi humor, men det er vidst næppe det samme !
At maden så oven i købet var mere end bare ELENDIG, gjorde selvfølgelig ikke sagen bedre. Et par eksempler var: Overstegt og gråt kalvekød (det var så tørt, at det var uspiseligt), utroligt tørt og gammelt brød, aspargessuppe uden asparges, fedtet og klistret laks (formegentligt for gammelt) mv.
Middagen næste dag, hvor vi dog heldigvis ikke skulle deltage, var fuldstændig lige så elendig. Heldigvis havde dem vi rejste med hentet nok østers, at de gik op på værelset og udelukkende spiste dem.

Generelt må man bare sig, at Kommandørgården vildleder i deres reklamemateriale og at kvalitetsniveauet generelt bare er alt alt ALT for lavt.

Anbefaling: Besøg ALDRIG dette sted!

Hyggelig weekend, skøn natur, dejligt område og god service

Vi havde købt et weekendophold gennem Spotdeal til 2 personer og havde korresponderet med hotellet, både pr. mail og telefon, hvor vi havde opgraderet til hytte og forbooket vores aktiviteter. Kun rare mennesker i den anden ende!

Vi ankom kl. 17:00 og blev checket ind af en flink, ung mand. Vi havde hjemmefra booket plads til hund, men ham havde vi fået afsat til anden side og han blev straks fjernet fra regningen. Derudover havde vi bestilt hver vores ridetur (begynder og øvet) på hvert vores hold, men pga. en pludselig opstået aftale, måtte den ene ridetime rykkes. Heller intet problem.
Efter indchekningen fik vi te og kage - rigtig lækkert - og fortsatte ned til vores hytte, der viste sig at være super hyggelig! Her var alt hvad vi havde brug for og indretningen var rigtig fin.
Vi mødte lidt sent op til aftensmaden (20:30), så fadene var en anelse ribbede, men det var jo vores egen skyld; vi blev da mætte og maden var god.
Morgenmaden den følgende morgen var lækker og der var rigeligt. Bagefter en dejlig wellness-massage.
Om eftermiddagen havde vi booket ridetur og vi mødte op i god tid. Selve holdet (begynderhold) var temmelig stort - 15-20 personer - og selvom rideturen var hyggelig og helt uden problemer, manglede der lidt overblik under opsadlingen. Bl.a. stod hestene meget tætte, pga. det høje antal og en ung pige kom lettere til skade med foden, da to af hestene kom op at toppes. Er selv fuldstændig nybegynder mht. ridning, så min egen datter måtte hjælpe med alt opsadlingen, når guiden ikke havde tid. Og vi kom af sted, en halv time forsinket, men turen var rigtig hyggelig og der skete ingen uheld.
Fiskebuffet til aftensmad - også rigtig lækker - og vi kom denne aften i god tid, så der var rigeligt med mad (:

Alt i alt en dejlig weekend - og vi håber at kunne vende tilbage snart!
Vi var faktisk en anelse ængstelige, før vi ankom, efter at have læst alle skrækhistorierne herinde, men vores frygt blev manet godt og grundigt til jorden. Super ophold! Tusind tak for denne gang.

Tæske lækkert , afslappende ophold på Kommandørgården

Netop hjemkommet fra et super dejligt 3 dage`s ophold, med halvpension, vil vi gerne, min kone og jeg, anbefale ALLE til at prøve et ophold. Høflig betjening, med et lunt glimt i øjet, super lækker mad og et dejligt rent værelse. Rømø er et dejligt sted at lade op, Kommandørgården gør det bare meget bedre. Ingen tvivl for os, vi kommer igen, og så skal vi helt sikkert benytte os af den lækre wellnes afdeling vi hørte så meget lækkert om. Tak til alle for en skøn oplevelse.
Mai-britt og Jens Christensen
Aalborg.

Een Stjerne er een for meget, 0 stjerner er mere rigtigt på Kommandørgårdens campingplads

Vi bestilte plads på Kommandørgårdens Campingplads d.29/8 da vi ville til Rømø Jazzfestival. Bekræftelse på pladsen kom ikke som lovet " vi kunne bare komme ,der var pladser nok" var svaret , da jeg ringede og rykkede. Nu kendte vi jo Terese Thøgersens dårlige ry i forvejen, men tænkte at det "gik jo nok". Vi ville cykle til de forskellige jazzarrangementer og da det foregik i Havneby, var det jo det nemmeste.

Vi vidste ikke om vi tog hjem den 1 eller d 2 september, nå men så skulle vi betale forud til den 2 sept., og så ville vi få refunderet ved afrejse, ifølge den unge mand i receptionen d.v.s.Den første vi snakkede med kunne ikke et ord dansk, så vi bad ham om at finde een der kunne. Nå men vi ville så hjem søndag den 1 sept. og gik op for at regne af ,aflevere kort og få penge retur. Det kunne vi så ikke få "DET BRUGTE DE IKKE" var svaret så nu. Så vi diskuterede højt og længe og til sidst kunne vi så få personbeløbet tilbage men ikke resten. Det tog vi så imod, men fortalte også at det gik vi videre med. Ja det kunne de unge mennesker jo ikke gøre noget ved, stakkels dem. Det var ikke for de sidste penge det kom til at dreje sig om, men det er jo rent tyveri.
SÅ ALDRIG MERE KOMMANDØRGÅRDEN TIL OS. I øvrigt var pladsen forfalden og beskidt overalt. Når vi læser de forskellige anmelderser kan vi jo se at andre har haft de samme dårlige oplevelser som os , og mange har haft nogen endnu værre.
Kommandørgården

Reply from Kommandørgården

Det er nemt at få et dårligt ry når man ikke bare lader sig føje men også går imod strømmen...
Grundet ca. 50 kr som I føler jer snydt for er jeg blevet kontaktet af Adria klubben og camping oplevelser og alle ville have en længere snak med mig....så I har da mange muligheder for at få afløb må man sige og så trustpilot...
Vi tager forudbetaling pga. følgende to hovedårsager:
Der findes campister der aldrig betaler og løber fra regningen så fik vi jo trods alt for en dag.
Vi giver mange tilbud - Bo 7 dage betal for 6, bo 3 dage og få fri adgang til dampbad og indendørs pool - og disse tilbud kræver forudbetaling.
vi siger til alle campister at de kun skal betale for de dage som de 100% bliver da der ikke betales penge retur dette står også i receptionen og på hjemmesiden.
Therese Thøgersen

Aldrig mere Kommandørgården

Vi bestilte et ophold Kommandørgården på Rømø gennem Groupon sammen med et hold venner. Det var kaffe med kage ved ankomst, 3 retters menu med vin menu, overnatning og morgenmad. Vi ankom kl. 15.30 og checkede ind, det forløb fint. Da vi kom til kaffebordet var der rigelig kaffe, men ingen kage. Vi fik fat i en tjener, men han fattede ikke en brik af hvad vi sagde. Så kom der en der kunne et par gloser engelsk og vi fik et fad ind, der var sammenskrab af flere fade. Middagen var kl. 18, som nævnt havde vi bestilt 3 retters meneu med vinmenu. Det viser sig så at det vi skulle have, var fiskebuffe. Vi spurget til den 3 retters menu vi havde bestilt, og fik at vide at det var fiskeforret, fiskehovedret og dessert. Da der er 1 af os der ikke spiser fisk, gjorde vi tjerneren opmærksom på dette, men vi blev mødt af hovedrysten og et kropssprog der var direkte uforskammet (en dansk tjener). Vi fik så at vide, at den der ikke ønskede fisk, kunne få en Kommandørgryde, men forretten var fisk og desserten var fra buffen. Så kom det til vinmenuen, det viste sig at være en halv flaske rød- eller hvidvin pr. person (den var ny). Fiskebuffen viste sig for en stor del, at bestå af plukfisk med div. grønsager der stod og snurrede i lukket varmefade. Kommandørgryden tog det over en time at fremskaffe. Klokken var ved at være 20.30, så det var dessert tid, men fadene var tomme. Stedet var på dette tidspunkt stadig fyldt med gæster. Ind kom så ET fad, der tydelig bar præg af at været sammenskrab fra fade der havde været inde. Vi kunne høre at der var de samme problemer som vi oplevede, ved flere af de andre borde. Der var tilsyneladende flere forskellige DEALS, så personalet var vildt forvirret, især de der ikke talte dansk, det var den danske tjener der måtte løse problemerne og han blev mere og mere uforskammet. da vi gik kl. 21, var alle borde fyldte endnu. Morgenmaden var super og der var rigelig. Da vi checkede ud blev vi spurgt om vi var tilfreds med opholdet. Vi beskrev så vores oplevelse af opholdet, især middagen. Det var der overhoved ingen forståelse for, vi havde jo fået det var lovet og vi kunne iøvrig gå ind på Kommandørgårdens hjemmeside og se deres betingelser. Kommandørgården bør tage deres DEAL koncept op til overvejelse, det at man køber en DEAL til halv pris er ikke ensbetydende med at gæsten skal have, halv service, halv tomme fade, vinmenu bestående af en halv flaske rød- eller hvidvin pr. person og halvflabet betjening.

En meget dårlig oplevelse.

Vi havde købt et Spot Deal ophold 2 dage. Vi ankom ca. 15.30 lang kø ved indtjekning. Da vi kom til eftermiddagskaffen var der ingen kage, der blev sagt ca. 1 min.,vi var færdige med kaffen inden kagen kom. Så blev det aften og vi var i restauranten ca. kl. 19,00 og maden var buffet, hvor en af forretterne var suppe men ak nej suppegryden var tom, så vi måtte vente -
så kom vi til hovedretten 2 slags kød, der var konstant kø, så når du nåede frem var fadene tomme. Vi var flere der klagede til den kvindelige direktør og her fik man en meget dårlig service, b.la. hvad betød det, at man skulle vente en 5-10 min. på maden, vi havde jo ikke andet at lave!!
Samme cirkus næste aften, som en af gæsterne udtrykte, DETTE VAR IKKE RESTAURATIONSMAD MEN CAFATERIAMAD. Og så det stakkels personale, alt for få til alle de gæster, de forsøgte virkelig, at betjene gæsterne, men komplet umuligt, en anden ting der undrede os meget, vi er i et område man kalder udkantsDanmark hvor der nok ikke er arbejde til alle Danskere, men på Kommandørgården er personalet Østarbejdere som for de fleste kun talte Engelsk.

Rigtig dejlig mad, men dårlig service

Vi har lige været på forlænget weekendophold, 8 personer, med musik og dans, det blev bestilt d. 18. juni over telefonen. En af os modtog fredag formiddag et opkald, hvor medarbejderen vil have vores navne oplyst. Vi ankom fredag aften, hvor der var fiskebuffet, maden var RIGTIG GOD, problemet var at personalet som serverede ikke talte/forstod dansk, alt skulle foregå på engelsk, vores 1.+ 2. bestilling af øl, var forkert, da der er forskel på om du bestiller en Classic i Danmark eller hvor tjenere kom fra. Vi fandt dog ud af at bestille mørk øl. Lørdag aften fik vi 3 retter mad, der ville være musik fra 21-1:30, der står dog i deres brochure, som vi ikke havde set, at hvis der var under 40 gæster på weekendopholdet, blev musikken aflyst, der var over 40 gæster i restauranten, bl.a. et hel busfuld gæster, som overnattede. I den mail vi modtog som bekræftelse, stod der INTET om det med musikken. Vi spurgte vores tjener om det var muligt at få lidt musik, da vi opdagede at der ikke ville komme live musik. De havde et anlæg i baren, men den blev hurtigt skruet ned. Da vi skulle betale søndag formiddag, indgav vi en klage, hende vi talte med at i starten ubehøvlet, der var flere som klagede, hun bad den unge mand som ekspederede det andet par om at få afsluttet sagen. Det er sidste gang vi kommer på Kommandørgården, hellere lidt dårligere mad og god musik end omvendt

Kommandørgården Details

Visit Kommandørgården