Komogvind reviews

Komogvind reviews

6.3

hmmm

vil nu bare lige hører hvorfor man er blevet bannet ???, min profil navn er Afordite ps kender også en anden,som har det samme problem hun hedder vingaamusen

Reply from Cego ApS

I er velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få yderligere oplysninger.

Tak for opbakningen :)

5 stjernet anmeldelse.

Efter at have fået fjernsupport af en flink dame, der var særdeles venlig, er jeg meget tilfreds med hjælp af en ekspert, og det virker.

Reply from Cego ApS

Det var godt at du tog imod fjernhjælp, så vi kunne hjælpe dig med at løse problemet. Tak for de søde ord.

Hvorfor vip

Jeg har været en del af komogvind siden 2002 men den gang var det sjovt og underholdene tidsfordriv, så kom VIP spilene, hmm jo interessant men mega irrerende. Det næste var at de begyndte at lave penge spil... synes godt nok det går ned at bakke, de kan ikke blive med at finde på nye spil...

Men udover det synes jeg nu det er meget sjovt... bare ikke det skulle koste penge.

Reply from Cego ApS

Vi har nu eksisteret siden år 2000 og vi er vokset som firma siden da med flere og flere brugere der er kommet til og flere brugere der krævede nogle flere spil og til sidst også pengespil. Vi har løbende ansat flere udviklere til at skabe nye og spændende spil. For at vi kunne forblive konkurrencedygtige, så har vi været nødsaget til at oprette vip-medlemskaber. Dette har så gjort at vi har kunnet blive ved med at tilbyde vores brugere mange nye spil i løbet af året og andre tiltag.
Godt at du stadig synes at det er sjovt at spille på vores side, og du kan naturligvis spille de gratis spil i al den tid du har lyst til og op til 15 minutter om dagen i vores vip spil.

Super Godt

Super godt, mange gode spil, rendyrket fornøjelse...

Reply from Cego ApS

Tak for de rosende ord...det varmer :)

gode spil, god hjælp

Jeg har ikke oplevet noget dårligt på denne side, søde admins.. gode spil.. og altid klar til at hjælpe :)
sidder på siden hver dag og kan slet ikke undvære den.

kh Tanja88

Tak for de pæne ord...

Hyggeligt, men ubrugeligt uden VIP

Det er hyggeligt med en masse spil, hvor man ikke behøver have vip.
Men når man ser på oversigten over hvem der vinder præmier, er 95% vip spillere.
Kan det være rigtigt at man skal betale penge for at få mulighed for at vinde noget?

Hej Louise

Alle vores medlemmer (både VIP og ikke VIP) har lige store chancer for at vinde en af vores præmier.
Det drejer sig om en automatisk lodtrækning...det er ikke den med de fleste lodder, som vinder..da lodtrækningen udvælger en tilfældig bruger..men det er klart, jo flere lodder man har, jo større er chancen for at man bliver valgt. VIP medlemmerne er de brugere der spiller oftest og derfor vinder flere poletter, og derfor bruger de flere poletter end ikke vip'er til at købe lodder for..og derved øge deres chancer for at vinde en af vores præmier.

Super support

Jeg har lige fået en super support igennem Teamviewer, af en sød pige fra komogvind, dejlig af de overtager ens pc, og at man kan følge med, og problemet blev løst, og samtidigt fik jeg slettet alle unødige ting der kunne hindre, at min pc ikke var optimal, Så husk hvis i har problemer med spil, chat el andet på komogvind, så kontakt dem, det er superduper hjælp man får der :),,Jeg siger mange mange tak for hjælpen KOV..

super spilleside med mange muligheder og fantastisk support-gør mig glad

Jeg spiller jo ofte på komogvind da de har mange sjove spil og ikke mindst turneringer .Da pc gik ned og jeg ikke kunne få sitet til at virke fik jeg hjælp af den sødeste supporter fra kom og vind,. vi chattet og supporteren ryddet op i min pc så den igen virket..Helt utrolig og sidde pasivt foran skærmen og se bokstaver og tal bevege sig i lynets hast ! Der blev brugt tre kvarter på at hjælpe mig..og bedst af alt nu kan jeg atter hygge mig med kom og vind.Det hele virker perfekt. Tusind tak for hurtig dygtig og tiltrængt hjælp
Med smilende hilsen bille45

Reply from Cego ApS

Dejligt at du turde tage imod vores fjernhjælp :)

Super fed komogvind

Jeg syndes at komogvind.dk er verdens fedeste side, det er altid sjovt og komme inde på komogvind.dk hver dag, og jeg elsker de ny tinge der bliver lavet og opdaterninger der bare kommer med tiden, og masser af nye super fede spil. Det kunne ikke være bedre! Og dog har jeg et ønske til et spil, noget karlaha, det sjove kulge spil :D Men ellers så gør i det bare super godt og jeg elsker jeg side, derfor får i 5 stjerner fra mig af :D

MVH
Michelle Hansen Ark NexusPige

Reply from Cego ApS

Dejligt at få ros...vi glæder os til at give vores brugere endnu flere timer fyldt med god og sjov underholdning i det nye år.

5-4=1

Giver 5 stjerner for spil og hyggechat med de andre brugere, men trækker 4 fra pga magtmisbrug af admins status og den dårlige stemning nogle af admins skaber i de forskellige chat/spillerum.

Magtmisbrug fra admin

Det opleves gentagne gange at en 45 årig ikke navngiven mandlig admin ( kov brugere kan sikkert gætte sig til navnet ) ,misbruger den magt som komogvind har været så letsindige at give ham. En magt han på ingen måde er voksen nok til at administrere. Uvist af hvilke grunde påregner han sig for den ukronede konge af chatten. Han kicker folk ud af chatten , muter efter forgodtbefindende og banner dem han ikke kan lide. Den sidste kategori er jeg så en del af. Han ødelægger den gode stemning hver gang han træder ind i rummet. Og klager man , selv med screenshots som beviser hans magtmisbrug, så får man en smøre om at han er den dygtigste admin de har. . Det siger jo desværre en hel del om standarden af de andre så. For ringere admin findes vel nærmest ikke. Senest er jeg så lige blevet bannet i 3 dage. Uden nogen form for begrundelse. På et tidspunkt hvor jeg var 150 km hjemmefra og ikke havde været online i 12 timer..... Kan faktisk godt lide spillene og at chatte med folk i forskellige rum. MEN , grundet den unavngivne admin og den unavngivne kvindelige "chef" for admins, der svarer på alle klager , kan det højst svinge sig op på 1 stjerne. 0 var desværre ikke en mulighed :-/

Hej Ronny
Vi vil undersøge sagen grundig og se hvad der er sket i den pågældende situation.

MVH
komogvind

rigtig godt tilfreds med kom og vind

jeg har ikke noget at udsætte på kom og vind de har altid svaret mig når jeg har skrevet til dem jeg syntes at de medarbejder der er på job i kom og vind prøver at hjælpe alle så godt de nu kan

Rigtig god support

Jeg har ikke kunnet se min chat i rigtig lang tid, og fik skriftlig hjælp fra supporten. Det virkede ikke, eller også kunne jeg ikke finde ud af det. Brokkede mig så igen og fik tilbudt fjernsupport. Kunne jeg ikke tage imod da jeg ikke er hjemme. Troede så jeg måtte leve med sort chat, men nej. Søreme om ikke jeg fik hjælp igen pr. mail. Denne gang lykkedes det. Super support. Tak for det. Jeg synes det er for dyrt at være guldmedlem, derfor kun 4 stjerner.
Winnib

Superhjælp af KOV

Jeg har været medlem af Kom Og Vind i 10 år.
På 10 år har der været positive men også negative oplevelser.
Jeg har også prøvet at været bannet på grund af billeder som KOV ikke syntes var i orden.
Men jeg også har prøvet at KOV havde trukket sin afgørelse tilbage.
Det jeg måske kan mangle lidt hos KOV, når man bliver bannet. Er en fyldt gørende begrundelse. Og ikke bare en standard skrivelse.
Men generelt er jeg meget tilfreds med KOV. På de 10 år som er gået, har de ændret fra at være sløve og langsomme, til at være hurtige til at besvare og hjælpe på henvendelser.
Jeg vil her fremhæve. Jeg havde et problem på siden, sendte en mail, hvor jeg kort fortæller om problemet.
Mindre en to timer efter var Aicha på banen, jeg blev tilbudt en fjernsupport. Men det kom helt bag på mig at det gik så stærkt og havde ikke lige mulighed for at tage imod hjælpen den dag. Så vi aftalte at vente til dagen efter. Som aftalt dagen efter overtog Aicha min computer via fjernsupport. Vupti.. Så blev problemet klaret.
Jeg ville sådan set godt give topkarakter til KOV og især til Aicha. Men jeg vælger at skrue lidt ned. For man kan altid blive bare ”Lidt bedre”
Baghjul

javakaos

Er godt nok træt af at mit java crasher når jeg åbner et spil hos KOV. Jeg har lige opdateret min java og ikke nok med at min browser går ned når jeg vil spille, så får jeg også advarselsbeskeder jeg skal acceptere hele tiden. Der er ingen boks der hedder "do not show this message again" så man støder på den HVER gang man vil spille. Advarslen hentyder til at programmet man vil åbne er "unsigned" og potentielt farligt. Altså er det IKKE java der er problemet, men måden man hos KOV kører sine programmer.
Når jeg tilmelder mig en turnering under 1½ minut før den går i gang, så kan jeg ikke når at komme ind i den fordi java går ned under åbningen. Dette nedbrud tager cirka et minuts tid og så skal java genstartes og når jeg så er tilbage på KOV står der at turneringen, som jeg er tilmeldt er i gang. Jeg har mistet 5000 poletter maaaange gange på grund af den elendige måde de kører tingene, for det er kun hos KOV jeg oplever den slags. Både nedbrud og advarsler.

Hej jigglypuff

Vi kan godt forstå du er træt af at blive forstyrret af JAVA, når du spiller på vores side. De problemer du oplever kan skyldes forskellige ting. Det kan være du har flere versioner JAVA liggende blandt dine computer programmer, eller din browser er en ældre version, eller noget helt tredje. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@komogvind.dk så de kan tilbyde dig hjælp via fjernsupport.
P.S på grund af alle de problemer som java skaber, så er vi faktisk allerede i gang med at udvikle spil, som ikke er java spil. Du kan allerede nu spille flere af disse spil på vores side.

Endelig efter lang tovtrækning

Aicha har hjulpet mig , efter komogvind havde banet mig for et år, da de mente jeg havde flere profiler, dette er nu blevet afkræftet. Så nu kan jeg endelig komme ind på min profil igen , takket være Aicha. Tusinde tak, vil glæde mig igen at kunne spille spil, når jeg ikke har andet at lave. Hvad der var sket, er der ingen der ved. Tak Aicha for din tålmodighed og din store hjælp

Super kundeservice.

Super professionel og venlig kundeservice, der har taget mig alvorligt fra første kontakt. Jeg har fået svar inden for et par timer ved alle henvendelser. En god og retfærdig behandling.

komogvind

Jeg har været medlem i rigtig mange år, og tilmed vip. for ca. 1½ mdr. siden opgav jeg mit medlemsskab, fordi jeg fulgte mig forfulgt, men blev dog som ikke vip. Jeg har i årenes løb vundet rigtig mange poletter.Har helt vildt mange... Lige Pludselig er jeg bannet i et år, komogvind skriver det er pga. min fritekst????? Jeg kan KUN oplyse jeg har IKKE nogen fritekst...og nu..ja, nu er jeg så bannet for et år og kan ikke få mine hårdt opsparede poletter. Hvad fanden bilder i jer ind??? fatter ikke hvad der er galt overhovedet..
Mit nick navn er Nidri... se lige at finde ud af hvad pokker der er galt. Jeg syntes godt nok jeg er blevet behandlet dårligt !!!

nej jeg har IKKE som i skriver i jeres svar, flere profiler, der står på min side på komogvind, at jeg er bannet gr. min fritekst...skriver igen...jeg har ikke nogen fritekst og heller ikke flere profiler som i skriver....forstå det dog!!! find ud af hvad det er for noget rod i har.....

svar til jer efter jeres sidste besked..
Jeg havde en fritekst hvori jeg gjorde opmærksom på at man bliver dårlig behandlet af adm. Det er åbenbart ikke tilladt efter jeres komogvind regler, og det har i jo slettet, derfor kan i da ikke banne mig i et år..
Jeg har skrevet til komogvin og bedt dem fortælle mig hvilke profiler de mener jeg også har??? men har ikke fået svar.

Jeg har stadig KUN en profil, Ingen fritekst ( den har i fjernet, da man jo ikke må ha en mening på komogvind) så i kan godt åbne min profil igen. Jeg overholder alle regler , eller vil i finde nogle andre ting, så i kan fastholde bannet ??? Troede vi havde ytringsfrihed i DK?

Hej Lone,

Vi har nu kikket på sagen og kan se at du ikke er blevet bannet pga en fritekst.
Du fik tilsendt en advarsel om at du har flere profiler som du bruger, og det er ifølge vores regler ikke tilladt. Da du ikke reagerede på den advarsel, som anmodet, så blev vi nødt til at spærre din profil for at få dig til at reagere. Du bedes kontakte os via info@komogvind.dk, så du kan fortælle os hvilken profil du ønsker at fortsætte med. Derefter kan vi åbne op for din profil igen.

P.S Du har rigtig nok OGSÅ fået tilsendt en advarsel pga det du skrev i din fritekst, som var meget negativt, men det er ikke derfor du blev bannet. Du bedes kontakte vores kundeservice så vi kan hjælpe dig videre.

Jubiiii

Når min PC slår knuder er det bare rigtig ØV ØV. Denne gang var der et spil på kom og vind som ikke ville køre rigtig. Jeg kontaktede supporten og fik hurtig mail tilbage om hvad jeg kunne gøre. Det hjalp dog ikke helt, så tilbage til supporten. De foreslog at lave en fjern- support på min PC.
( det har jeg aldrig prøvet før) Det var sjovt at se musen fare hen over skærmen uden selv at styre begivenhederne, og i løbet af fem minutter var
problemet klaret. Helt fantastisk...JUBIII
Hilsen
Den spille glade

Cego ApS Details

Spil på KomogVind.dk, som er Danmarks største spilleportal med gratis og sjove online spil. Vind rigtige præmier ganske gratis. Tilmeld dig gratis idag!

Visit Komogvind

We live here: John F. Kennedys Plads 1E, 3 sal