Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996 reviewed by

Horsens, DK

Elsker komplett!

Jeg har det på samme måde med komplett, som jeg har med min iPhone

Jeg elsker min iPhone og jeg elsker Komplett :-)

Det er utrolig svært ikke at rose komplett til skyerne, deres support, er så absolut i SÆRKLASSE.

De kører den fede stil med support, pest danmark havde smidt en pakke væk, og komplett undskyldede mange gange (Hvilket ikke var nødvendigt, da det var pest danmarks skyld) - at pakken var smidt væk.

Komplett bad mig om at få en bekræftigelse af pest danmark, at de havde oprettet en reklamationssag, og komplett sendte uden beregning 2 nye SSD harddiske til mig,

Snakkede med Henning E et par gange over chatten som var ekstrem venlig, og til tider snaksaglig (Gør sgu lige det ekstra man ved man kan få en sludder med et rigtigt menneske bag skærmen)

Han undskyldte ventetiden (Som var nærmest ikke eksisterende fra kompletts side) men at jeg kunne forvente 2 dages leveringstid, da de ikke havde flere diske på deres lager. Og at de nye skulle sendes fra norge.

Jeg har haft andre oplevelser med komplett, men der har aldrig været nogle problemer på nogen måde med at finde en løsning jeg var tilfreds med, og jeg er oftest svær at stille tilfreds.

Derfor 5 stjerner, og jeg smider GERNE mine penge hos komplett (igen igen, igen), også selvom de så skulle være 100 kroner dyrere end diverse andre websider.
Chris Gade found this review useful