Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996 reviewed by

Utrolige oplevelser

Jeg har flere gange handlet hos komplett.

Jeg har lige haft et enkelt problem med mit bundkort som jeg købte host komplett for lidt over 2 år siden. Jeg googlede og fandt så ud af at producenten havde 3 års garanti på det, så jeg kontaktede producenten, de fortalte mig at da jeg havde købt bundkortet gennem komplett, så var det komplett jeg skulle have fat i.

Jeg får så fat i supporten (jeg har før haft fat i supporten. Jeg kan desværre ikke huske navnet på denne medarbejder) og jeg får så endnu engang fat i en utrolig venlig fyr og forklarer så ham om situationen. Han spørger efter nogle informationer om min bestilling og alt det der, jeg får så et svar tilbage fra supporteren som siger at de ikke kan stå indenfor garantien da komplett kun havde 2 års garanti på produktet. Jeg forklarede ham så om at der var 3 års garanti på produkten fra producenten og at de sagde jeg skulle kontakte komplett omkring dette problem, jeg sendte også svaret fra producenten. Komplett's supporter ville så lige undersøge sagen, og han fik så lige fat i hans chef, som mente det ikke var komplett's problem (hvilket det jo heller ikke var når det var producenten der havde 1 år mere i garanti), og supporteren fortæller mig så dette, og inden jeg når at svare ham fortæller han mig lige at han lige ringer til producenten og finder ud af hvordan dette problem skal løses. Der går lidt tid og supporteren vender så tilbage, og informerer mig om at han nu havde snakket med producenten og derefter hans chef, og jeg skulle bare sende det ind så ville komplett lave nogle test's på det og så vil de så ordne problemet.

Jeg sender så bundkortet ind og det ankommer og jeg får nogle mails om det er ankommet og at komplett nu er i gang med at teste det.

Jeg sendte det en fredag eftermiddag, og får mails om det er modtaget hos komplett tirsdag (posten fuckede op så der gik lige ekstra tid). Og Torsdag eftermiddag bliver jeg så ringet op af en ved navn Toby fra komplett af.

Han informerer mig om at de nu havde fået undersøgt mit bundkort og de havde fundet nogle fejl på det, og han havde fået besked på at skulle ringe til mig og høre hvilket jeg så ville have (det bundkort jeg sendte ind var udgået af markedet i løbet af de 2 år). Vi snakker så lidt frem og tilbage og han kommer med nogle anbefalinger og lytter til hvad jeg siger og giver gode inputs og fortæller en masse gode ting som kunne bruges til at hjælpe med at vælge. Jeg er selv uddannet og har erfaring indenfor computer området så er det rart at udveksle erfaringer og viden med en som ham Toby jeg fik fat i. Komplett er det firma hvor man ved at dem man snakker med er professionelle og faktisk har viden om deres arbejde, det er ekstremt sjældent jeg oplever at supporten faktisk ved noget om det de burde vide. Komplett's medarbejdere (i hvert fald alle jeg i al den tid jeg har haft fat i supporten) har været professionelle og hjælpsomme, men faktisk også menneskelige. Alle de firmaer hvor jeg har fat i supporten bliver jeg altid så rasende på dem, fordi at det virker som nogle robotter man snakker med, og det er ikke bedre af man skal kæmpe en kamp med dem hver evige eneste gang.

(Jeg burde modtage mit bundkort i morgen Mandag, men det ser vist ud til postdanmark endnu engang ikke kan deres arbejde, så umiddelbart har posten slet ikke hentet min pakke hos komplett endnu -.- ikke overraskende, men nu får vi at se)

Men når jeg snakker med komplett's support så ender det ALDRIG med den rasende følelse, hver evige eneste gang jeg har fat i komplett's support så slutter samtalen altid med et smil, da der bliver gjort noget ved mit problem, helt uden jeg bliver nød til at kæmpe for det. Komplett er det eneste firma jeg har oplevet hvor jeg vil beskrive deres support som "menneskelig". Andre firmaer følger deres medarbejdere en så latterlig og stram håndbog for hvordan de skal reagere, hvorimod komplett's supportere ser på problemet som hver sin sag, ikke en sags type. Hos komplett er hver sag unik og jeg bliver behandlet ordenligt og det er en af de ting jeg simpelthen elsker ved komplett's support.

Komplett virkelig den bedste der findes. Og det er ting som dette der gør at jeg gang på gang bliver ved med at købe hos komplett.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den eneste lille detalje jeg kan kritisere er fragten. Når jeg betaler 69 kr i fragt så synes jeg også godt min pakke kunne blive leveret til min dør. Det der med at man skal give 69 kr i fragt for så alligevel selv skulle hen og køre til det nærmeste posthus for at hente sin pakke, det er ret så irriterende, i hvert fald hvis man ligesom mig bor i en lille by og skal hen og enten køre eller tage en bus for at skulle hente en pakke, når der er for langt at gå til det nærmeste posthus. En ting er at den bliver leveret til døren og man så ikke er hjemme og så må hente den på posthuset, en anden er man uanset hvad skal hente den på posthuset.

Genindfør fragt med omlevering og så er der virkelig ikke den mindste ting jeg kan sætte en finger på.
Jannick Dyrby Tanghøj found this review useful