Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996 reviews

Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996 reviews

8.0

fantastisk.

Intet mindre end fantastisk. Jeg har bestilt der mange gange og det kommer altid.
Tak Komplett!

Absolut anbefalelsesværdigt

Laveste pris på Sennheiser høretelefoner og hurtig levering. Her handler jeg gerne en anden gang.

Super god reklamtionsbehandling

Købte et Razer gamer headset til min søn, som blev leveret inden for 2 dage. Desværre var jeg kommet til at bestille uden mikrofon.
Så jeg ringede til dem og fortalte dem om fejlen. Det var slet ingen problem - jeg kunne bare returnere det i den emballage, jeg havde modtaget det i.
Skulle dog selv betale returfragt ( rimeligt nok ) - efter små 2 uger, var reklamationen kørt igennem og pengene retur på min konto.
De havde ingen forventning eller krav til, at jeg skulle bestille det rigtige headset med mikrofon hos dem. De havde det nu heller ikke på lager, og jeg fandt det lidt billigere et andet sted.
Ingen bøvl overhovedet - skønt og tak for det Komplett.dk

Ekspreslevering!!

Købte en linksys re2000 tirsdag eftermiddag, blev leveret onsdag morgen, det kan vist ikke gøres hurtigere, ikke sidste gang jeg handler hos Komplett!!

reklemation blev hurtigt afværget..

Købte et tastatur til min søn I gave, men opdagede at varen var ridset.
Tænkte straks, at nu skulle vi til at bøvle med firmaet, for at få et nyt.
Men de har bare handlet professionelt, fik et nyt tilsendt få dage efter.
Komplett, you rule :):):)

Lækker pris + sindssyg god leveringstid!

Bestilte mine nye ram fredag og de kom mandag! Det er squ dejligt! Køber helt sikkert hos Komplett igen igen ;)

I love them!

Hold nu op, hvor er jeg glad for Komplett.dk!
Nordens bedste, hurtigste og gladeste service :)
Hvis der var 10 stjerner, fik de 20. De er altid hjælpsomme, selv når man er lidt af en tumpe til PC'er, så får de forklaret alt så godt og gennemført.
Absolut den bedste PC og elektronik virksomhed i Norden!

Ingen levering

Jeg bestilte et tv den 10/3-2014. Det skulle komme den 15/3-2014. Jeg ringer den 17/3 for at høre hvor langt det er nået. Jeg får at vide at det kommer på lager den 18/3. Jeg ringer igen den 19/3 for at høre hvorfor jeg ikke har fået en bekræftelse på at det er blevet sendt videre til mig. Jeg får at vide at det er kommet på lager og det bare mangler at blive scannet ind, så vil det blive sendt til mig. Jeg bestiller samme dag mit Canal Digital abonnement, så det er klart nogenlunde samtidigt. Den 21/3 får jeg mit Canal Digital kort og jeg ringer til komplett igen for at høre hvorfor jeg ikke har fået noget at vide fra dem. Så får jeg at vide at TV'et ikke kommer alligevel, selvom jeg havde fået at vide at de har fået det hjem tidligere. Rigtig useriøst og pisse irriterende når man har købt Canal Digital abonement til dette tv, da kortet kunne sættes direkte i dette. :-((((

Hej Allan,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager varen ikke er kommet på lager til den tid som du har fået oplyst og at vi har givet dig nogle oplysninger som ikke holdte.

Super flot service, og meget hurtig levering

Har gennem tiden købt en del hos Komplett, bestiller man før kl 12, kan man hente det på Stamholmen, næste dag kl 11. Købte et nyt grafikkort, havde problemer med at få min Medion computer til at acceptere det. Ringede til support, de foreslog at jeg tog maskinen med ned til dem, så ville de se om de kunne hjælpe. Det viste sig at bundkortet havde en fejl, de fiksede det og så kører det som det skal.
Se det er SERVICE, stor tak til Henrik.
Helge

Uhyggeligt hurtigt

Bestilte en desktop computer tirsdag aften og allerede torsdag formiddag fik jeg den.
Der var et problem med det medfølgende tastatur, og jeg ringede fredag morgen desangående. Allerede mandag morgen kom posten med et nyt tastatur!
Det er faneme uhyggeligt så travlt de har hos Komplett!
Forøvrigt var prisen helt i top, dvs helt i bund!

Hurtigt og nemt med levering til postbutik

* Alt leveret på én gang, hurtigt, nemt og GRATIS til nærmeste Posthus /-butik
* Kæmpe udvalg i bla. PC stumper til rimelige priser
- Har ikke haft brug for returnering eller reparation, så det vil vise sig :|

Super god service :)

Jeg har har haft flere gange hvor jeg har fået en virkelig god service og de har aldrig svigtet mig! Jeg køber alle mine ting ved komplett både fordi der er hurtig fragt, billige og super god service lige til at komme igennem til :)

Jeg takker for en god handel igen igen! ;)

Hav en god dag!

Vh
Mikkel Rabjerg

Super sted at handle!

Jeg bestilte en BenQ 24" LED RL2455HM om Mandagen, og blev shippet fra Norge om Tirsdagen, og jeg fik den om Onsdagen - jeg er yderst tilfreds med hvordan de har klaret opgaven, derfor får de 5 stjerner af mig.

DK vejledning mangler stadig ?!

Jeg købte i slutningen af 2013 en minihelikopterting med fire rotorer, og umiddelbart ser den fin ud. Vejledningen er kun på engelsk, og helikopterteknisk engelsk er ikke min bedste side, til trods for at jeg har haft teknisk engelsk på højt niveau. Jeg spørger komplett.dk om ikke de vil remsende vejledningen på mail, og jeg får straks svar tilbage at de ikke har den i kundeservice, men at han lige vil tjekke med indkøberen.

Da jeg efter et par uger ikke har hørt noget, rykker jeg for et svar via mail, da jeg har et stykke legetøj stående, som jeg ikke vil tage i brug før jeg ved lidt om hvad der er op og ned på den... Der kommer intet svar. Efter endnu et par uger rykker jeg igen, men stadig intet svar.

Julen kommer og et nyt år er i gang. Jeg prøver at rykke igen igen, men stadig intet svar. Efter længere tid ringer jeg derind, og sørme om ikke det er [navn] fra mailkorrespondancen, som svarer telefonen. Han siger at han har skrevet flere gange, men at de må være havnet i spamfilter et sted... Jeg har ingen spamfilter og jeg har jo sjovt nok også fået den første mail fra ham... Nå, men de viser sig fra den gavmilde side, så de vil gi' mig endnu en helikopterting uden beregning, og heri burde der være en dansk vejledning... Jeg undrer mig over at man blot gi'r et produkt væk, uden at vide om det indeholder det, det skal..... Efter nogen tid kommer der en pakke (den har været i restordre) og der er ...... tadaaaaa..... en engelsk vejledning i.... Big surprise...

Jeg skriver kort til dem at de stadig ikke har løst opgaven og at jeg afventer svar fra dem.... Det er nu flere uger siden, og det virker ikke som om firmaet helt har forstået hvordan man opfører sig som leverandør. Jeg har selv virksomhed, og jeg lever af tilfredse kunder. Komplett.dk viser her hvordan man skal gør, hvis man vil ha' negativ omtale. Det virker fuldstændigt som om de har tænkt "nu sender vi ham lige en vare mere til 400 kr., og så holder han nok kæft"... Det kunne jeg have valgt, men jeg synes bare ikke de skal slippe for at levere den vejledning, som de er forpligtet til...

Herfra kan jeg kun sige: vælg et seriøst firma at handle med. Komplett.dk er i mine øjne ikke deres opgaver voksne... :(

Hej Rudi.

Tak for din anmeldelse.

Jeg har undersøgt sagen og muligheden for at fremskaffe en dansk manual til varen.

efter nogen søgning på nettet må jeg konstatere at der ikke findes andet end en engelsk manual til varen, da det er et kinesisk firma der producere helikopteren.

Men det er selvfølgelig ingen anledning til ikke og svare på dine henvendelser, det må jeg beklage! Omend vi har et svar til dig eller ej, så skal du naturligvis have informationer løbende..

Da det ikke er muligt for mig at fremskaffe mig en dansk eller nordisk manual til varen, har jeg fundet det næst bedste. Danske videoer med instruktioner i hvordan man kommer igang med at bruge helikopteren.

Den kan du se her http://www.youtube.com/watch?v=B30VoW3sD30 der er flere videoer hvor der også er lidt instruktioner til selve flyvningen, det håber jeg du kan bruge.

venlig hilsen

Service i top

Købte et Gopro hero Black + ved Komplett.dk
Forsendelse gik ok hurtigt og der var masser af info gennem forløbet.
Det var dog en fejl på kameraet efter kort tids brug.
Kontaktede Komplett og fik lavet en RMA sag.
Modtog pr. mail papirer og fragtbrev til returnering af kamera.
Efter nogle få dage kom der et nyt kamera retur :-)
Ingen problemer over hovedet, handler helt sikkert der igen..

Uprofessionelt

Til trods for at min vare, som blev bestilt tilbage i uge 8, har været længe undervejs har komplett ikke formået at få leveret til tiden. Den skulle være ankommet den 5. marts, men jeg har ikke modtaget noget og ej heller en henvendelse fra komplett med enten en ny dato eller forklaring af forsinkelsen. Jeg venter videre med spænding.

Update: Dags dato er min bestilling endnu ikke ankommet. Jeg har kontaktet komplett's kundeservice to gange, og fået lovning på datoer, som heller ikke er blevet opfyldt. Komplett, jeg må sige, uanset at fejlen ligger hos ubisoft eller jer, så er jeres informationsniveau til grin, og jeg er træt af jeres undskyldninger.

Hej Leon.

Du kan altid se status på din ordre når du er logget ind på din konto på komplett.dk

Spillet du har bestilt er endnu ikke kommet på lager, da leverandøren har udskudt leveringen til os. Spillet er pt bekræftet til at komme ind på lager 16 marts, så det regner vi stærkt med holder stik da datoen er bekræftet.

Jeg handler aldrig hos komplett igen

Det er en for lang historie til at jeg skriver den her, men den indebære flere dårlige oplevelser, som gør at jeg nu er stocked med en tablet for meget, jeg ikke kan bruge til det formål jeg skulle. Jeg handler aldrig her igen, og jeg vil ikke anbefale nogle det. Der er andre elektronikforhandlere med meget bedre service.

Hej Andreas.

Det er korrekt at vi har afvist returnering af din tablet på fortrydelsesretten grundet den store ridse der findes på skærmen. Dette bevirker at varen ikke har samme stand og mængde som da du modtog den, og derfor har vi afvist at tage den retur.

Venlig hilsen

Levering = 2 ugers

Ekstremt dårlig service og levering.
Komplett.dk skuffer igen og igen.
Det eneste gode er deres priser.
Men dem kan man da også bare være ligeglade med, når man ikke får sin vare.

Alt i alt er det bare øv øv øv øv...

Hej.

Varen du bestilte var ikke på lager ved bestilling. Din bestilling blev lagt 28 februar.

Varen kom på lager 6 marts, og blev pakket og afsendt samme dag ,og du hentede den 10 marts på dit posthus.

vi oplyser en leveringstid på 1-2 hverdage efter afsendelsen, og den har vi overholdt. Din pakke ankom til dit posthus på hverdag 2

Venlig hilsen

Tilfreds som altid!

Kanon hjemmeside, næsten altid den bedste pris. Det virker bare :-)

Komplett.dk Details

Online forhandler af PC’er, bærbare, hardware, fotoudstyr, TV og spil.

Visit Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996

Call us on: 70701919