Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996 reviews

Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996 reviews

8.0

Alt ok

Jeg købte laptop som jeg hentede i butik på Vesterport. Det er 3 år siden nu og den fungerer stadig fint. Har senere købt en radio og USB stick også uden problemer.

Glimrende service

Glimrende service. Har ved en tidligere lejlighed været uheldig med produkterne (ikke Kompletts skyld), men fik meget fin service desangående.

ok priser rimelig leveringstider

Har handlet for en små 12-15.000kr over de seneste 3½ måneds tid og det er generelt et godt billed der tegner sig af forretningen.

Har haft måtte tilbagesende et par ordre (ej deres skyld) og det gik problemfrit at få pengene refunderet på kontoen.

En ting der dog kan irriterer mig er de er sløve til at behandle ordre selvom det er fra danmark og til danmark de sender.

Kan bestille kl.8.00 om morgenen og alligevel først pakkes og afsendes varen dagen derpå det synes jeg er for sløvt har dags dato endnu ikke oplevet en dags leveringstid såvidt jeg husker.

Fantastisk service

Har købt mange ting hos Komplett og varen er kommet nogle få dage efter.

servicen er fantastisk tror jeg har skrevet til dem tre gange og hver gang fik jeg et svar efter nogle timer! De hjalp mig med, at finde et bundkort og nogle timer senere skrev de tilbage hvad de anbefalede. man skulle tro at de anbefalede de dyre men nej de skrev at jeg skulle tage nogle til 800 kr. da jeg ikke ville havde brug for de dyre. prisen er også rigtig god.

Absolut den bedste service!

Jeg har lige bestilt min nye computer, som jeg er super tilfreds med, og fungerer helt perfekt, men der var så bare lige det at jeg var en klovn at komme til at bestille et forkert netkort. Jeg skulle havde haft et trådløst i stedet for det kabelnetværkskort jeg bestilte.
- Jeg kontakter så derfor supporten med mit odrenummer, og får fat i "Henrik T". Det er lynhurtig support og han svarer næsten inden jeg når at skrive beskeden færdig ;-), men så siger jeg så hvad mit problem er - og om jeg kan få sendt mit andet kort retur. Men Henrik svarer så i stedet at jeg kan beholde det, og han sender et nyt trådløst kort til en værdi af 249,- til min adresse, det er dælme service!

Bestemt ikke sidste gang jeg handler her, takket være den gode leveringstid, flinke og hurtige medarbejdere, 5/5 herfra!

Tak Henrik T.

Mvh.
M. Vedel

Dejligt firma, med suveren service fra Tim Kaas.

Købte før jul ny bærbar pc. Det viser sig, at der sidder en ledning i klemme i skærmen således, at der er farverige streger på skærmen.
Computeren blev først forsøgt at blive lavet, dog uden resultat. Efter ny opringning til Tim Kaas, blev computeret ombyttet til et andet mærke.
Tim Kaas er et behageligt menneske at tale med, han har en engels tålmodighed og tager problemerne stor behagelighed. Han er guld værd for firmaet.
At der så også er noget galt med den nye computer, som pt. også er sendt ind, er så et nyt problem, som Tim Kaas takler professionelt.
Glæder mig til at få en p.c. tilbage.

89 dages leveringstid og tæller...

Bestilte et tastatur den 29/11-2013 og venter stadig på at få det leveret. Komplett bliver ved med at rykke afsendelsesdatoen frem når den anviste afsendelsesdato nærmer sig. Det kan godt være at I skylder skylden på jeres leverandør, men så må I da kunne yde en eller form for service. Snakkede med jeres livesupport for over 2 måneder siden, og spurgte om det måske var muligt at få leveret et keyboard magen til, men med andre switches og LED lys, da jeg ikke synes det var fair at jeg skulle vente 2 måneder... [navn](supporter) ville høre sin chef om det og vende tilbage, men han vendte selvfølgelig ikke tilbage, og jeg har nu ventet i 3 måneder og Komplett ændre stadig datoen hver gang vi nærmer os den. Der står nu den 8/3-2014 som afsendelsesdato, og dette er mindst blevet ændret 4 gange.

Bestemt ikke tilfreds med jeres service, og det er bestemt sidste gang jeg handler hos Komplett.

Hej Patrick,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager at vi ikke har kunne levere den vare som du har bestilt, vi har ikke kunne få dem hjem fra Cooler Master, yderlig beklager vi også hvis du har haft en aftale med en fra vores support som ikke er blevet overholdt. Dog er din order er blevet pakket her til morgen og skulle lande hos dig i starten af næste uge.

Fuldstændig perfekt

Jeg havde købt et CM Storm QuickFire TK der omkring ved jule tiden og så herfra omkring 3 dage siden, begynder det lige pludselig at "bugge", og det skriver andre bogstaver i stedet for de bogstaver jeg rent faktisk trykker på. Derefter rapporterede jeg det til komplett, og fik en lynhurtigt respons og venlighed. Og 12 timer efter, havde jeg fået en mail med at de havde tilsendt mig et nyt tastatur uden noget som helst at rafle om. Det kalder jeg satme perfekt overalt! Vil uden tvivl handle her resten af livet.

Komplett DK, udleverer varer for 15.996,- kr selvom Visa Dankort data er stjålet.

Jeg blev ringet op i formiddag af Nordea Albertslund afdeling, fr. Majbrit Pedersen. Hun fortalte mig at De ville lukke mit VISA Dankort, fordi det var blevet misbrugt ved mindst 3 transaktioner. Den største beløb er på 15.996,- kr., som er betaling for 4 stk Samsung galaxy s4-4g. Desværre har KOMPLETT DK i Hvidovre sendt varen til modtager i 2900 Hellerup. KOMPLETT DK har faktureret mit VISA Dankort, uden at sikre sig gyldige kredit informationer - som f.eks. indehaver af kort data. KOMPLETT DK har tilsyneladne ingen kredit undersøgelser eller procedurer. Nu har jeg problemet. Pengene er trukket på min konto og jeg skal lave Politi anmeldelse og skrive til Nordea Cards Disputes. KOMPLETT DK i Hvidovre bedes venligst tilbageføre mine penge til kontoen, og finde en anden måde at få betalt varen. (Mit kort nummer 4571 XXXX XXXX 6060).

KOMPLETT DK skal sikre sig at kunden har et gyldigt betalingskort !
Deres manglende kontrol af gyldigt betalingskort, skal ikke koste mig penge.
Jeg forventer at KOMPLETT DK Hvidovre tilbagefører pengene senest 26.02.2014.

Jeg har mit Visa Dankort og det har aldrig været stjålet eller været væk.
Jeg har aldrig købt varer hos Komplett dk.

Per Johannesen

PS. Jeg har aldrig tidligere lavet en anmeldelse !

SIDSTE NYT:

Nu er der kommet email svar fra: komplett@komplett.dk (Case #3751071)

det er jo desværre ikke noget vi sørger for , det er jo den dispute som du sender til banken som skal stå for det.

derudover så er det jo ikke vores skyld dette er sket, så jeg forstår ikke du er gal på os.

Henrik
Salg og Kundeservice
Komplett - dk / Hvidovre

Nu kommer så mit svar til Komplett - Hvidovre !

Henrik, Det er Jeres forretning som sælger 4 stk af den samme model samsung mobil telefon.
Allerede her burde Jeres alarmklokker ringe. Men i foretager Jer intet ! I sikrer ikke at kreditkort
informationerne er korrekte og salget sker på lovligt salgs grundlag.
I Jeres procedurer skal i undersøge kredit informationer, når salget er over 3000 kr.
I dette tilfælde udleverer i varer for 15.996 kr til tyveknægten i Hellerup.

Faktisk er det Kompletti Hvidovre som også er en tyveknægt - I stjæler jo penge fra min bank konto
og jeg har intet med sagen at gøre ! I har brugt mit kontonummer og stjålet mine penge.

mvh per johannesen

IGEN - IGEN,

KOMPLETT DK i Hvidovre - Har desværre ikke meget kendskab til sikkerhed omkring Internethandel og post- og telefonordre.
I kan få vejledning af NETS / TELLER som administrerer DANKORT mv. Her er et kort uddrag af TELLER dokumentet:

Hvad du skal være opmærksom på ( du = KOMPLETT-DK)
˺˺ Kontrollér kundens oplysninger
˺˺ Få oplyst et telefonnummer ved ordren, som du kan
sammenligne med leveringsadressen.
˺˺ Ved alternativ leveringsadresse bør du kontrollere, at det
oplyste telefonnummer passer med betalingsadressen og
ikke leveringsadressen
˺˺ C/o-leveringsadresse besværliggør en eventuel efterforskning.
Bed derfor altid om yderligere oplysninger
˺˺ Ved ordrer med mangelfulde oplysninger bør du altid
kontakte kunden for at få flere oplysninger
˺˺ Vær opmærksom på ordrer fra afsendere med gratis email
adresse, da afsenderen ikke kan spores. Bed derfor
om kundens private e-mail adresse.
˺˺ Undgå enhver form for anonymisering af kunderne.
Jo mere anonymitet – Jo større er risikoen for misbrug!
˺˺ Brug din sunde fornuft – Hvis det lyder for godt til at
være sandt, er det måske ikke en reel kortholder
˺˺ Afvis salget, hvis du er i tvivl.

Læg mærke til kundens adfærd
˺˺ Er det en meget stor ordre?
˺˺ Er det en meget dyr vare?
˺˺ Bestilles samme produkt flere gange?
˺˺ Bestilles varerne om natten?
˺˺ Bestilles en hastelevering – uanset omkostninger?
˺˺ Bestiller samme kunde mange ting over relativ kort periode?
˺˺ Beder kunden om opdeling af betalingen på flere kortnumre?
(dette er ikke tilladt og ofte ensbetydende med svindel).
˺˺ Er ”Æ”, ”Ø” og ”Å” udeladt af navn / leveringsadresser i
Danmark?

Kontrollér den anvendte IP adresse (kan du ikke finde IP
adressen – kontakt din leverandør af betalingsløsningen)
˺˺ Den geografiske placering af IP adresser kan kontrolleres
på nettet (fx på www.db.ripe.net/whois)
˺˺ Ved kontrol af IP adresser bør du være opmærksom på
følgende:
– Er der match mellem IP adressens geografiske placering
og leveringsadressen?
– Er der sammenfald i benyttede IP adresser? (Fx stigende
antal ordrer fra forskellige kunder med tilnærmelsesvis
matchende IP adresser)
– Vi anbefaler, at du blokerer for IP adresser, der er relateret
til misbrug (kontakt din betalingsløsningsleverandør
for at høre nærmere om muligheden for at blokere
IP-adresser)

Jeg gentager dette: www.db.ripe.net/whois

En autorisationskode er ikke ensbetydende med, at det er
den rigtige kortholder, der bruger kortet. Derfor skal du
altid foretage de sikkerhedsforanstaltninger, vi har beskrevet
i dette dokument.

Kontrolforespørgsel på Dankort
Når du modtager betalinger med Dankort, skal du sørge for,
at systemet laver en kontrolforespørgsel på kortet indeholdende
kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre. Hvis forespørgslen
bliver afvist, må du selvfølgelig ikke gennemføre
transaktionen. Hvis forespørgslen bliver godkendt, betyder
det, at kortet ikke er spærret. Du skal stadig foretage de
sikkerhedsforanstaltninger, vi har beskrevet i dette dokument.

KOMPLETT DK, I hvidovre, Jeg kan ikke se at I har tilbageført Kr. 15.996,- til min Dankort konto.
Jeg er ikke BANK for Jer, så I svindler - når I har hævet beløbet fra min konto.

Forretningens risici ved salg over internettet eller via post-
og telefonordre
Ved salg via internettet eller post- og telefonordre har din
forretning risikoen for tredjemandsmisbrug, uanset om det
drejer sig om Dankort eller internationale betalingskort. Det
betyder med andre ord, at hvis rette kortholder på tro og
love erklærer, at han/hun ikke har foretaget transaktionen,
vil hele beløbet inkl. indsigelsesgebyr (se mere i generelle
regler og prisliste) blive tilbageført fra din forretnings konto.
Derfor skal du altid foretage de sikkerhedsforanstaltninger,
vi har beskrevet her, så du reducerer din risiko for tab. Det er
ikke nok at få en autorisationsgodkendelse på kortet. Brug
af 3 D Secure nedsætter dog væsentligt din risiko for ind­
sigelser på grund af tredjemandsmisbrug ved internethandel.

Her er LINK til officielt TELLER dokument:

-------------------------------------------

Sagen er nu afsluttet for mit kommende. Pengene er kommet retur til min konto.
(også de 100 kr. for et nyt visa dankort)

De firmaer som har brugt mit konto nummer - må selv dække alle omkostninger, ved at udlevere varer - og ikke bruge normal kontrol af kort indehaver. De får vist også et indløsningsbgebyr - ovenpå de penge - som er tabt.

Denne sag kunnne jeg godt have undværet. øv øv.

Rigtig hurtig fragt + godt produkt og holder hvad de lover

Købte et Lenco sports cam til 800 tror jeg det var jeg fik at vide at den ville komme inden for 1-2 dage og rigtig nok den kom næste dag kl. 10 og produktet var godt pakket og produktet var helt perfekt som de lovede. Tak for en fed oplevelse Komplett

Kresten

Hurtig levering og fin reklamationsbehandling

Varen kom hurtigt. Det samme gjorde kontooverførslen, da produktet blev sendt tilbage (fejlkøb).

Hurtig og gratis levering

Det går strygende med at bestille og forsendelsen er også hurtig. Har købt flere gange. Kan godt anbefales.

Ringe kundeservice

Overvej kraftigt før du bruger MasterCard på denne side. Hvis du annullere din order vil dine penge blive låst i en reserveration i 30+ dage, og Komplett.dk vil komme med mange undskyldninger om hvordan de ikke kan gøre noget. Hvilke ændret sig da jeg fortalte dem at jeg havde snakkede med min bank, og det var Komplett.dk der skulle snakke med teller.net om at frigive pengende. Det loved komplett.dk mig at de ville gøre, men har fortsat ikke fået mine penge fri. Der er nu gået 21dage så regner endelig ikke med at de bliver frigivet før teller automatisk gør det.

Ringe ringe kundeservice

Hej Mark,

Tak for din anmeldelse.

Vi har sendt besked afsted mod Teller om at få reservation ophævet som du har aftalt med vores kundeservice. Dog kan kortudsteder opretholde denne reservation
i op til 28 bankdage.
Vi håber snart at reservation fjernet fra dit kort.

Komplett.dk

Komplett offentliggør ikke kritisk produktanmeldelse

Jeg købte en Powerocks Flash Magic Stick, den opleder kun til 1/3 kapacitet, hvilket Komplett betegnede som OK, jeg skrev en nøgtern kritisk produktanmeldelse, der efter en uge ikke er offentliggjort

Hej,

Jeg har kigget på sagen, og kan se at produktet du har sendt ind til service er blevet testet uden fejl. Hvis du stadig oplever problemer med produktet, skal jeg bede dig om at kontakte vores kundeservice.

Sådan skal det være!

En stor fornøjelse at handle hos Komplett.dk. ingen problemer med hverken bestilling, forsendelse eller varene. :)

ubrugelig levering

tirsdag den 18 ringede deres fragt selskab Budstikken at de kom med mit nye tv torsdag den 20. Jeg spurgte om de kom formiddag eller eftermiddag - men det kunne de ikke sige. De ville ringe en time før levering. Jeg måtte tage fri fra arbejde. Da klokken var over 1445, ringede jeg og spurgte hvad der skete. Svaret var at de kørte indtil 1600 - mit svar var et det var jo om en time og jeg havde intet hørt - efter 10 minutter svar svaret at det kom imorgen den 21.

Da jeg ikke kan bruge flere fridage på dette, bad jeg så om at tv'et sendes tilbage til Komplett. Online blev orderen annuleret samt meddelt til deres kunde service.

TV er nu købt i Elgiganten.

Jeg giver hermed Komplett - et sted jeg flere gange har handlet - en dårlig rating. Der er jo ikke Komplett som fejler, men deres underleverandør.

Jeg kommer ikke i fremtiden bestille levering fra Komplett så længe de bruge Budstikken til Fragt

PS TV blev bestilt de 17 kl 10 - så levering på 1-2 dage stemmer ikke

Hej,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager at du har haft denne dårlige oplevelse hos os, grundet vores underleverandør budstikken. Vi er ved at undersøge sagen for at finde ud af hvad der er sket og derved forebygge at dette sker i fremtiden.

Hurtig fremsendelse

Købte et par produkter hos dem. Det ene var et indstikskort til pc. Billedet både på hjemmesiden og hos linket til producenten viste at der var tale om et full profile kort. Det tilsendte var dog low profile og havde et andet varenummer. Ved forespørgsel hos support viser det sig, at de kun har kortet i low profile, dvs. at jeg ikke kan bruge det. Det fremsendte indstikskort var et allerede brugt kort, da den antistatiske pose var åbnet og tapet til igen. Jeg får hurtigt tilsendt label til returnering af produktet. Nu mangler jeg bare, at de får returneret pengene fra det returnerede produkt.

Der er minus en (næsten to) stjerne for manglende overensstemmelse mellem vare udbudt til salg og hvad de rent faktisk har til salg og for fremsendelse af brugt vare. Så der er tale om små 4 stjerner.

Ikke prængende, og skuffende købshjælp..

Jeg har egentlig ikke haft verdens bedste oplevelse med komplett denne gang jeg har handlet hos dem..

1- mine varer var lang tid om at komme, dette har jeg dog selv været let skyld i grundet mit valg af cpu som var en bestillingsvare..

2- deres købshjælp har været utrolig skuffende..
Jeg ville have et grafikkort, samt psu, som var støjsvagt, og da jeg ikke har kigget på dette før vælger jeg at spørge Komplett om hjælp...
jeg får foreslået et XFX Radeon HD 7770 og en XFX ProSeries Core Edition V2 450W.. Jeg vælger bare at stole blindt på Komplett og bestiller det hele hjem..
Da det så kommer, får jeg det samlet, og sat til og glæder mig som et lille barn, men hvad er det jeg hører?? Blæser støj i STOR stil..
Først tænker jeg egentlig "når ja, det er nok bare de billige corsair blæsere i kabinettet" så dem slog jeg fra.. ingen forandring.. så bestilte jeg en anden cpu blæser.. ingen forandring, så prøvede jeg en anden psu, og onboard grafik, og min sandten om det ikke kom ned i ønsket lydstyrke.. når, det var der jo ikke så meget at gøre ved, så jeg valgte at leve med det.. (hvilket jeg den dag i dag ærger mig helt vildt over).. jeg syntes dog det er RINGE købsvejledning fra kompletts side af.. Næste gang spørg jeg et par bekendte, eller finder ud af det selv..

3-ja, så vælger mit graffikkort så at drille.. Jeg sender det ind, får det tilbage og får at vide at det intet fejler.. jeg sætter det til, og BOOOM, alt strøm dør, og mine komponenter dør.. der er i hvertfald noget der dør.. for efter skift af sikring vil computeren ikke starte.. Jeg ringer til komplett der siger "send mobo, og psu ind" hvilket jeg så gør og efter LANG tid finder de ud af det ikke fejler noget og vælger at sende det tilbage med beskeden jeg kan sende cpu ind.. jeg venter så.. og venter.. jeg venter længe og jeg ser ikke spor af mine dele og kundeservice ville ikke gøre noget...
jeg ringer der så ind igen en dag, og får fat i toby, og straks begynder der at ske lidt og jeg får tilsendt et nyt mobo og psu nu der ikke er nogen der kunne finde ud af noget ed det andet jeg havde...
det kommer tilbage og jeg har i mellemtiden testet cpu og ram selv, og konstateret dette var dødt.. men grundet min irritartion over ventetider hos komplett, og dårlig vejledning i start valgte jeg bare at rende ud og købe noget nyt selv..

nu virker min pc. da også igen, men den larmer stadig forfærdeligt....

Havde toby ikke kommet og trådt til i min RMA havde komplett fået to stjerner!!

Hej Magnus,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager hvis du har fået forkert vejledning i valg af produkter som har gjort at maskinen ikke har levet op til din forventninger.

Behandlingen af din retursag er bestemt ikke som vi ønsker det skal være, vi håber at maskinen virker efter at du har fået de nye dele.

Jeg har sendt dig en email, med en lille ting som plaster på såret.

Ringe service - levering

Bestilte en TomTom GPS d. 8 feb, og afventede levering. I dag d. 18 februar har jeg stadigvæk ikke modtaget GPS, desuden er jeg heller ikke blevet kontaktet af Komplett vedr. evt. problemer med levering. Jeg tager så fat i deres kundeservice i dag og får beskeden at de ikke ved hvornår TomTom kan levere.. Hvorfor er den information ikke kommunikeret ud til deres kunder? Jeg oplever at det er helt normal standard ved køb på nettet at såfremt at produktet er i restordre eller der er problemer med levering så kommunikeres det enten direkte på hjemmesiden eller til de kunder som allerede har bestilt. Det er selvfølgelig ikke Kompletts skyld at TomTom ikke kan levere, men det er dårlig kundeservice, så vær opmærksom når I bestiller.

Hej Niklas,

Tak for din anmeldelse.

Varen du har bestilt var desværre ikke på lager, og vi har desværre ikke fået dem hjem fra TomTom. Jeg beklager at dette ikke har fremgået tydeligt nok, og at du ikke har fået denne information som du skulle.

Vi har desværre ikke nogen fast dato fra TomTom på hvornår de lander hos os. Hvis du har nogen spørgsmål, skal du bare kontakte vores kundeservice.

Imponerende førstegangs oplevelse

Jeg bestilte projektor, ophæng og lærrede.
Der var lang levering fra leveradøren af lærredet men under hele forløbet fra der god opdatering på deres side omkring forventet levering og andet relevant.

Da varerne endelig var på lager hos dem var de pakket og sendt i løbet af samme dag. Jeg lavede i den forbindelse en henvendelse til dem med et spørgsmål og fik svar i løbet af meget kort tid fra deres support.

Efter modtagelsen fandt jeg ud af at jeg ville ændre på mit setup hvilket overflødig gjorde den størrelse og type lærrede jeg havde bestilt og modtaget. Jeg udfyldte derefter en returforespørgsel der var godkendt og ekspederet i løbet af meget kort tid samme dag.

Korte præcise svar fra dem ved mine henvendelser, det kan man bruge til noget.

Alt i alt en oplevelse der gør at jeg gerne handler der igen. :)

Komplett.dk Details

Online forhandler af PC’er, bærbare, hardware, fotoudstyr, TV og spil.

Visit Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996

Call us on: 70701919