Kondomaten reviews

Kondomaten reviews

4.4

dårlig sevice

Jeg har bestil en pakke for 2 uger siden og har stadig ikke fået den. Derfor skrev jeg en mail for 1 uge siden og har stadig ikke fået svar, men de har trukket penge fra min konto, synes det er for dårligt.

Trukket for meget!

Dårlig service. De har trukket beløbet 2 gange og har forsøgt at kontakte dem pr. Mail men ingen respons. Synes det er for dårligt at de ikke får styr på problemet da jeg kan se at jeg ikke er den eneste..

Ingen problemer

Billige varer, gratis fragt, hurtig levering! Her er intet at komme efter! :-)
Har endnu ikke haft brug for at kontakte kundeservice, da der ikke har været noget galt, så ovenstående er kun baseret på køb på hjemmesiden.

Trukket for mange penge

Ligesom så mange andre oplever jeg, at Kondomaten ikke svarer tilbage på de mails, jeg sender til dem. De påstår, det skyldes et agressivt spamfilter. Jeg synes dog, det er useriøst, at de her næsten et år efter ikke har løst problemet med det agressive spamfilter.

Helt konkret har Kondomaten trukket for mange penge på mit dankort. Eftersom de ikke har reageret på mine mails, har jeg været nødsaget til at bede min bank om at stoppe betalingen. 5 stjerner til banken for hurtig og effektiv hjælp, 1 stjerne til Kondomaten for dårlig kundeservice, manglende tilbagemeldinger og en useriøs tilgang til butiksdrift.

Nemt, billigt og ingen røde kinder!

Nu har jeg handlet der rigtig mange gange og har kun haft gode oplevelser. Det er faktisk det eneste sted jeg kigger og køber. Især fordi de har fri fragt og hurtig levering. Så jeg vil klart anbefale dem til mine venner og veninder :)

Trukket for mange penge

Jeg har intet at bemærke i forhold til varebestilling og -levering. Men der er trukket for mange penge på mit dankort og efter to henvendelser på mail, har jeg stadig intet svar fået?? Men jeg kan læse mig til at andre har haft samme kommunikationsproblem.

Edit:
Mine mails var røget i deres spamfilter, de reagerede straks på min henvendelse her på trustpilot. Jeg har nu fået mine penge tilbage og har oplevet en rigtig god service!! Jeg vil roligt handle her igen.

Virker hver gang

Har bestilt hos Kondomaten et par gange, og hver gang er der leveret dagen efter eller den næste.
Shoppen er også super nem at finde ud af, selv for mig, så 5 stjerne til dem.

Slipper for supermarkedet...

Kondomaten.dk kan varmt anbefales. Hurtig (og gratis) levering, du slipper for at shoppe i supermarkedet eller på apoteket, og du kan shoppe, når ungerne er lagt i seng :)

Kundeservice/kontakt er (næsten) ikke eksisterende!

Jeg har før brugt kondomaten.dk og har faktisk været tilfreds (da jeg basicly har bestilt det samme og det var der ingen fejl med)

Men.. Så ville jeg prøve at bestille et andet af deres produkter men får ikke hvad jeg har bestilt og betalt for. Jeg skriver en mail den 14 juli til den mail adresse som står oplyst på deres hjemmeside til kontakt. Der er dog ikke sket noget og i dag er det den 4 august.. Dog har jeg modtaget flere nyhedsbreve osv. fra selv samme mail, så den burde virke fint? Jeg har i alt sendt dem 3 mails, den 11/7, 14/7 og 31/7, hvor den første var angående en fejl på deres hjemmeside som jeg også kan se stadig ikke er rettet. Tlf nummer er der intet af, så dette er sidste mulighed for at få kontakt tænker jeg?
Det er træls at skulle nøjes med at give 3 stjerner, for før denne episode har der ikke været en finger at sætte, men nu prøver jeg så at kontakte denne vej og håber på et svar. Der ligger mails og venter i jeres indbakke hvis i læser dette :)
Håber i finder en god løsning så det ikke også sker for andre.

EDIT:
Jeg har efter henvendelse her på trustpilot fået svar og det er åbenbart et spamfilter der ikke virker som det skal og derfor er de svære at få fat på (men der arbejdes på sagen siger de)
Men firmaet løste situationen meget professionelt og der er ikke længere nogle løse ender! Tak for hurtigt svar og respons (da endelig mailen kom igennem ;) )
Stjerner hermed også opgraderet fra 3 til 4 og jeg er fortsat tilfreds kunde :)

Kan kun anbefales

Man slipper for at så på apoteket og få de skulene øjne når man kigger på de mere eksotiske kondomer, og så leveres de dagen efter man har bestilt dem. Jeg har aldrig oplevet problemer ved køb herfra.

Fint sted med god service

Jeg købte den 24-01-2012 lidt vare hos kondomaten.dk for 180kr.
De reklamere med på deres hjemmeside at varene vil blive afsendt samme dag, men i dag er det den 08-02-2012 og jeg har stadig ikke set noget til mine vare.

Den 03-02-2012 skrev jeg en mail til dem hvor jeg spurgte til min ordrestatus, der kunne jo have været et produkt i restordre eller andre ting der gjorde at forsendelsen var forsinket, men jeg var dog lidt skuffet over at jeg aldrig fik et svar fra dem.

Den 06-02-2012 skrev jeg igen en mail til dem hvor jeg rykkede for svar, men hellere ingen svar denne gang.

Den 07-02-2012 skrev jeg IGEN en mail til dem, men hellere ikke noget svar denne gang.

UPDATE - Jeg blev i dag, efter min henvendelse på www.trustpilot.dk kontaktet af Casper fra Kondomaten.dk Han fortalte at alle mine mails var havnet i deres spamfolder. Han ville derfor sørge for at der kom en ny forsendelse af sted til mig i dag.

Måske de skulle overveje en ny spamfiltrering af deres mails!

Jeg har nu modtaget mine vare og er glad og tilfreds, efter jeg fik kontakt med firmaet oplevede jeg en god og hurtig service.

Dårlig service

Ikke de billigste og ikke de hurtigste, men stort udvalg. Desværre forkert info om pakkestørrelse og i stedet for at sende det manglende, bliver en hver henvendelse bare ignoreret. Det er det jeg kalder en fuskerbiks!
KDK E-Handel I/S

Reply from KDK E-Handel I/S

Hej Jan.
Vi er kede af at du ikke har været tilfreds med vores service. Vi havde en overgang overset, at Durex ikke længere kom 12 kondomer i pakken, men kun 10. Vi fik det hurtigt rettet på siden, men der var nogle kunder, der ikke fik alt det de lovede. Send os venligst en mail på info@kondomaten.dk med dit fakturanummer, hvad du havde bestilt og til hvilken adresse, så skal vi nok rette op på det.

Vi beklager meget din kedelige oplevelse. Send os en mail, så skal vi rette op på det så hurtigt som muligt.

Bedste hilsner

Kondomaten

Fikst

Enormt billig massageolie leveret lynhurtigt uden porto, kan jo ikke være bedre.

Topkarakter fra stamkunde

Jeg har handlet på Kondomatens webshop en håndfuld gange og kan kun anbefale firmaet på det varmeste.

Jeg synes deres udvalg er varieret og har altid fundet deres produkter af god kvalitet.

Men bedst af alt er den service man oplever hver gang. Fx har jeg flere gange modtaget min bestilling langt hurtigere end jeg troede muligt (når man kender post.dk). Og når det er sagt, så bemærk at de leverer gratis (uden at man først skal købe gummi for 1000 kroner, som hos andre webshops).

Jeg modtager endvidere webshoppens nyhedsbrev, der faktisk rummer en del humor og gode tilbud.

Fantastisk

Super levering og billige priser, klart et sted jeg vil handle hos for fremtiden.

aldrig svigtet

hej, alle. jeg vil anbefale kondomaten fordi jeg har altid modtage mine pakker og de har aldrig været forsinket. ingen fejl ordren. keep it going with the good work.

5 stjerner herfra

Aldrig problemer hverken med varer eller service, kun positiv omtale herfra

Fik min ordre diskret leveret få dage efter bestilling

Fik min ordre meget hurtigt og den var meget diskret leveret, præcis som lovet.

Super Service og god levering

De sender varen med det samme og modtog varen 2 dage efter bestilling.
Super!

KDK E-Handel I/S Details