Konfirmationssang reviews

Konfirmationssang reviews

7.9

Sejt er det første ord der falder mig ind

Fandt vers og bestilte med print, fik først et bilede af sangen i min mail, og efter jeg havde godkendt sangen, gik der 2 dage, så var pakken i min postkasse.

De printet sangen var vildt flotte og printet på noget helt anderledes papirs
som bestem ikke var sådan noget kopi papir som man er vant til.

God sang, god oplevelse. Så mit bedste ord " SEJT "

Intet mindre end genialt.

Trylle, trylle trylle, så har man lige lavet en sang. :0))

Hjemmesiden er nem at overskue og at finde rundt på. Masser af vers at vælge imellem - og jeg fandt vers som kunne være skrevet direkte til/om vores konfirmand. Bestilte og havde en færdiglavet sang i min indbakke senere samme dag. Jeg er imponeret og vender helt sikkert tilbage, når jeg igen skal bruge en sang.

Super service - og god sang

Hurtig levering af konfirmationssang - bestilt kl 20:09, leveret ca kl 21. (Inkl kontrolopringning, da jeg havde indtastet forkert mailadresse)

Kan varmt anbefales.

Is Konfirmationssang your company?

Konfirmationssang Details

Sammensæt en personlig sang til konfirmanden. Ud fra 400 forskellige vers på samme melodi. Se hvordan

Visit Konfirmationssang