Kongensgade34 reviews

Kongensgade34 reviews

5.8

Glemmer helt, at restauranten lever af kunderne

Vi fik forret og hovedret serveret på en gang; begge var varme retter, men matchede ikke hinanden. Tjeneren undskyldte sig med, at kokken ikke kunne vide det, når det ikke stod på bestillingen. Det var jo ligesom ikke vores ansvar og kom overhovedet ikke os ved, vi skulle bare hygge os lidt med at spise ude en varm sommeraften. Ingen tilbud om at tage hovedretten med retur, ingen afslag i pris - en helt igennem dårlig oplevelse, der kunne have været god - da maden var super. Ansæt dog nye folk i betjeningen, pt. må der være nok at tage af :-)

Maden god, omgivelser ringe

Kongensgade 34 kan ikke helt beslutte sig om de vil være café eller restaurant, og det er synd. De servere god mad i høj gastronomisk stil. Servicen er i top og maden kommer inden for acceptabel tid.

Omgivelserne er desværre for ungdomscafé agtige med forboldbord og "rå" vægge. Meget åbent rum, der ikke giver en særlig god stemning. Jeg savnede en mere hyggelig restaurantstemning. Denne mangler. K34 bør bestemme sig for hvad de vil være. Café eller restaurant.

Is Kongensgade34 your company?

Kongensgade 34 Details

Restaurant Kongensgade 34