Konghans reviews

Konghans reviews

6.8

Super god service

Maden var mit bedste måltid til dato, samt fantastisk service.
Det jeg ikke bryder mig om er, at skulle betale 300,- for vand til vores vinmenu.
Vand skal være gratis, når man nu bestiller vinmenu, som iøvrigt koster 1.050,- pr. person.
Jeg ville meget hellere betale 300,- i drikkepenge end at bruge dem på vand.

Ellers var det en rigtig god aften, med super god mad.

Kom nu Kong Hans

Vi var et selskab på 14 personer – betjening og mad ok ikke de store overraskelser og det er første gang jeg har fået oksemørbrad der var så fast i kødet at det nærmest kan betegnendes som sejt.
Da aften var overstået, vil en af gæsterne gerne have en øl hvorfor jeg spurte om det var mulig, svaret hertil var om de så skulle åbne regningen igen  kom nu Kong Hans det ville koste jer Kr. 5,- at give gæsten en øl, mine svigerforældre havde lige betalt jer Kr. 38.000,- + drikkepenge.

Fantastisk mad, men middel vin

Vi havde en utrolig dejlig aften på Kong Hans i fantastiske omgivelser. Maden var utrolig god og tjenerne ekstremt søde og fleksible.
Vi tog den store tur med vinmenu, men desværre levede vinene på ingen måde op til prisen eller resten af stedets høje standard.

Vil helt klart besøge stedet igen, men tager nok ikke vinmenuen næste gang.

God mad

Vi besøgte Kong Hans for kort tid siden, og det var en god oplevelse. Maden var god, og betjeningen var også OK, selvom der var et hav af forskellige tjenere, som serverede for os. Vi fik den store menu, der som sagt var god, men retterne blev dog serveret lidt hurtigt. Kan anbefales.

Is Konghans your company?

Visit Konghans