www.konsol-chips.dk reviews

www.konsol-chips.dk reviews

9.6

Service ud over det sædvanlige

Havde givet mine niecer Ace Kard 2i kort for et par år siden, men deres forældre var kommet til at opdatere DSI'erne så de ikke kunne bruges mere.
Efter lang tid med selv at prøve at fikse det, kontaktede jeg konsol-chips.dk hvor kortene var købt.
De er nu blevet opdateret og problemet løst, ganske uden betaling.

Fantastisk service!

Professionelt

Bestilte en wii og havde den dagen efter. Intet at klage over overhovedet. Handler helt sikkert her igen

Hurtig og go' service

Har fået en hurtig og god service. Både ved køb og efterfølgende da der opstod lidt tekniske problemer med produktet. Kan kun anbefales.

Hurtige på mail og levering ;)

Wii

Jeg bestilte en wii for længe siden, og har aldrig været så tilfreds med en service.....

Kan varmt anbefalde at bestille her :)

Fik min PSP!

Jeg købte en PSP-3004, og den blev leveret uden problemer, få dage efter jeg bestilte (bestilte en weekend)

et sted der er værd at handle

go hurtig levering, der lå en pakke til mig dagen efter.. derud over kommer der så også en god tlf support da jeg havde lidt problemer med montering af et print fik jeg rigtig hurtig go hjælp via telefon

Seriøst top butik!

Bestilte min vare igår kl 19:23, fik mail om at den var sendt kl 19:45, modtog den her til morgen i perfekt stand. Det er seriøst for vildt, handler med garanti her igen :)

XBox

fedt firma

altid klar når man har et ? til dem

svar hurtigt og korrekt

handler her igen 100 %

Alt perfekt

Nem overskuelig hjemmeside. Efter bestilligen leveres varen som aftalt. Super

Service helt i top

Sådan bør enhver virksomhed blive kørt - super serviceminded og med udbedring af alle problemer prompte. Tak :)

Levering af korrekt produkt i perfekt emballage efter kun et døgn. Bedre bliver det ikke.

Lige efter bogen

Bestilte et kabel hos dem om eftermiddagen og næste dag var den i min postkasse. Gode priser og hurtig levering. Tak.

Super shop

Hurtig levering. Gratis fragtfrit.

Har intet at klage over. Modtog mit spil dagen efter.

Der gik ca. 20 min fra bestilling til at jeg fik mail om at varen var klar til afhentning. Det kan visse andre butikker lære noget af..

Absolut perfekt

Bestilte de ting jeg skulle bruge på kr.himmelfartsdag og modtog det hele mandag, fuldstændig som aftalt. Super gode priser og hurtig og effektiv levering. Kan klart anbefales, og det bliver ikke sidste gang jeg handler der.

Hurtig levering & perfekt kvalitet

bestilte nederste skærm til min datters nds søndag og modtog pakken tirsdag formiddag, reservedel er af perfekt kvalitet , super nem udskiftning med de guides der henvises til på youtube.

alt ialt en super god handel

D.3/1-2012 har der flere gange og altid forløbet super ;0)

Lynhurtig ekspedering

Jeg købte et batteri til en Nintendo DS og en Nunchuck. Bestillingen blev sendt lige inden kl. 17 og allerede næste formiddag banker postbudet på min dør med pakken - pragtfuldt! Og super med standardpris for forsendelse. Takker!

Super service!!!

Jeg købte først noget til knægtens DSi, betalte med dankort.
Dernæst fandt jeg noget til min wii, og købte også dette, altså to seperate ordre, og tænkte at jeg så måtte betale to gange fragtgebyr på 25,-
Men ved ankomst var der kun én pakke, tænkte at så scorede de lige 25,- på ingenting.
Men det gjorde de ikke, jeg betalte kun for én fragt, bestilte søndag og varen var her tirsdag.
Alt var perfekt!!!

Konsol-Chips ApS Details

Konsol-Chips.dk er grundlagt i januar 2003 og vi er i dag en af Danmarks førende forretninger inden for salg af konsol, chip, reservedele og tilbehør for de mest populære spille-konsoller. I sortimentet kan bl.a. nævnes Nintendo Wii, Nintendo DS, Xbox360 og Playstation 3. Vi foretager ligeledes reparationer og chip-installation af alle typer, på alle konsoller.

Visit www.konsol-chips.dk

We live here: Vivaldisvej 38