Kontantfoto reviews

Kontantfoto reviews

4.9

Tager overpriser

Var inde hos kontantfoto for at se på et objektiv. Fik at vide, at de netop i dag havde tilbud på et Tamron objektiv, så det købte jeg.
Bagefter fandt jeg så ud af, at deres "tilbudspris" var 800 KR højere end normalprisen i andre butikker.
Og sjovt nok tager de ikke varer retur...
Hold jer fra dem.

Billeder i stor format

Har fået I flere omgang printet ud i stor format nogle billeder jeg skal bruge til en udstilling. De har altid været af udmærket kvalitet. De sidste to billeder printet i 30x45 var desværre bøjet i toppen, og dette kan ske især når de ikke bliver behandlet på selve butikken men sendt ud hos andre.

Jeg afleverede så mine billeder tilbage i butikken og personalet var meget venlig og villig til at printe mine billeder ud igen, uden ekstra omkostninger for mig.

17 NOVEMBRE fik mine billeder afleveret, for anden gang og denne gang er de ikke bøjet men tilgængelig er de blevet grønne !!!! Min svane og min stork som var hvide som sneen er blever grønne !! Jeg kommer så tilbage i butikken igen og igen for ar høre at de intet kan gøre og at sådan er det bare.

Fint, har smidt 140 kroner i skraldespanden men det er klart at jeg er færdig med Kontantfoto, kvaliteten er alt for lav! Og derfor bliver jeg nødt til at fjerne de 5 stjerner jeg have givet til dem første gang, trods fejl. Sådan er det bare...

MEGET DÅRLIG SERVICE

Jeg købte et digital kamera hos dem, hvorefter jeg finder ud af de har taget overpris. Var sat ned fra 2.599 til 1.399 påstod de, dog fandt jeg det i dag i FONA til 999. RIngede derind for at høre om jeg kunne bytte det, dette var ikke muligt.
Fortalte dem med prisen, og at markedsprisen ikke er 2.599 som de skrev, hvilket han svarede - nej det ved jeg godt, men det var start prisen...
Synes det er dårlig markedsføring, og MEGET DÅRLIG SERVICE!!!

Yderligere kostede et memory card med 4 GB 399, hvor man i FONA kan købe et med 16 GB til 219...

Vil ikke anbefale nogen at handle der, og jeg sætter aldrig mine ben der igen.

Is Kontantfoto your company?

Visit Kontantfoto