Kontantfoto reviewed by

Hellerup, DK

Billeder i stor format

Har fået I flere omgang printet ud i stor format nogle billeder jeg skal bruge til en udstilling. De har altid været af udmærket kvalitet. De sidste to billeder printet i 30x45 var desværre bøjet i toppen, og dette kan ske især når de ikke bliver behandlet på selve butikken men sendt ud hos andre.

Jeg afleverede så mine billeder tilbage i butikken og personalet var meget venlig og villig til at printe mine billeder ud igen, uden ekstra omkostninger for mig.

17 NOVEMBRE fik mine billeder afleveret, for anden gang og denne gang er de ikke bøjet men tilgængelig er de blevet grønne !!!! Min svane og min stork som var hvide som sneen er blever grønne !! Jeg kommer så tilbage i butikken igen og igen for ar høre at de intet kan gøre og at sådan er det bare.

Fint, har smidt 140 kroner i skraldespanden men det er klart at jeg er færdig med Kontantfoto, kvaliteten er alt for lav! Og derfor bliver jeg nødt til at fjerne de 5 stjerner jeg have givet til dem første gang, trods fejl. Sådan er det bare...