Kontor Moebler reviews

Kontor Moebler reviews

6.3

Ubeskrivelig dårlig forretning med dårlig service!

Jeg købte en stol i starten af 2013 som var i stykker fra afsendelsen af.
Modtog godt nok en ny efter flere opkald og par emails.

Så viser det sig at den nye stol er endnu mere færdig end den første var. Begge to havde samme problem med mekanismen under stolen (Hæve,sink og dreje på stolen)
Jeg ringede og skrev mails til dem over halvt år, dog uden held. Kunne absolut ikke komme i kontakt med dem. Anmeldte dem til "konkurrence og forbrugerstyrelsen".
Men det endte så med, at de åbenbart er gået konkurs. Jeg kan nu ikke gøre en skid, og jeg ved, de har et par andre hjemmesider også.
Har ringet til 3 numre fra dem uden held og skrevet mails også.
Men firmaet er nok det værste firma nogensinde. Så undersøg møbel siderne godt og grundigt.
Firmaet er blevet lavet for at snyde folket for deres penge. Nu er de gået konkurs, hvilket ikke er overraskende, da mange gøre det med vilje, især når de prøver og snyde først.

Nu sidder jeg på en stol, der kun har en position og knirker og larmer konstant. Men som kostede mig 2900 kr ca.

Ganske enkelt en god oplevelse!

Jeg har for nyligt gjort brug af kontor-moebler.dk og må blankt erkende, at de fuldt ud levede op til mine forventninger.. og lidt til!

Jeg har ikke gjort mig det store i at udforske markedet, så jeg kan ikke udtale mig på vegne af, om de er billigere eller dyrere end konkurrenterne, men jeg er yderst tilfreds med kvaliteten for de givne penge.

Jeg bestilte en kontorstol og to dage efter stod den på sin nye plads på kontoret. Såfremt jeg får behovet for andre kontormøbler, vil jeg uden tvivl gøre brug af denne leverandør. Anbefalelsesværdig!

Lækker kontorstol

Jeg har lige købt min nye kontorstol hos kontor-moebler.dk, og jeg må sige jeg virkelig har fået "value for money"

Det var super god betjening, søde folk jeg snakkede med, gode priser, og den blev leveret til tiden.

Jeg kan kun anbefale andre at bruge kontor-moebler.dk fremover når de skal købe nye kontorstole.

Kontor-Moebler.dk lover det hele - Oplevelsen : Du får ingenting

Hejsa!

Jeg har bestilt en Barcelona Kontorstol - Justerbar Lændestøtte og syntes det var lækkert med de fine :

- Tilfredshedsgaranti
- Sikker handel
- Gratis levering
- Levering 1-2 dage
- Billige priser
- Fabriksgaranti på alt

Ja - Det lyder altsammen flot, men fakta er at selv efter en bestilling den 10 juli, så skriver vi idag den 21-07-2013 og jeg har intet modtaget endnu. Jeg forsøgte allerede efter få dage at skrive til kundeservice på siden om hvornår jeg kunne forvente at modtage varen - Intet svar. Jeg sendte en sms til nummeret som er angivet som "Kundeservice nummer" da jeg efter flere forgæves forsøg fik fat i mobilsvar.. Så jeg prøve som sagt en sms. Jeg har modtager kvittering og bekeden er modtaget, men heller ikke denne blev besvaret.

Nu har jeg så både ringet og sms'et til firmaet flere gange, men intet svar fra dem overhovedet.

Med udgangspunkt i ovenstående og de sidste mange anmeldeser her på siden for "Kontor-Moebler.dk" - Så vil jeg på det kraftigeste anbefale dig IKKE at handle med dette firma.

Firmaet har endnu ikke trukket pengene på kontoen - Så de har med andre ord ikke taget penge for den vare de ikke har leveret..

__________________________________________

Mail fra kontor-moebler.dk modtaget den 29-07-2013 - Blot til info..

Hej Pascal

Det er sådan at virksomheden er blevet opkøbt af et større foretagende og vi dermed ikke har kunnet sende varer ud.

Men det kan jeg igen fra primo september.

Jeg har selvfølgelig slettet din transaktion så intet skade er sket : )

Er det sådan at jeg skal sende dig en mail primo september når de nye stole er landet og vi igen kan sende stole ud ?

Jeg afventer naturligvis at de vender retur.

PAS-PÅ: Firmaet overholder ikke købeloven

En stol gik i stykker efter lidt over 1 år. Man klager, og spørger hvordan de vil takle problemet. Resultat: De sender en ny stol, der blot ikke er den samme model, som slet ikke er tilfredsstillende.

Efterfølgende er det umuligt at få kontakt med firmaet. Det svarer ikke på e-mail, eller telefon.

Firmaet har kun én mulighed iht. købeloven, hvis de ikke kan reparere eller ombytte til NØJAGTIG samme model af stol, og det er at refundere købet.

Det er måske derfor, at de, på trods af gentagne henvendelser på mail og telefon ikke reagerer.

Kontor-Moebler .dk

Købte en stol til nypris for 2300 som viste sig at være brugt og ukomplet.
Efter levering kan man ikke komme i kontakt med dem.
Helt uacceptabel dårlig behandling.

RETTELSE:
Efter opslag af 6 April, angående uheldig behandling, er jeg nu blevet kontaktet af kontor møbler med tilbud om ny stol eller rabat.
Det syntes jeg er helt okay, de vinder derfor et par stjerner i den rigtige retning :-)
De stiger fra 1 til 3 stjener...

Service ud over det sædvanlige!

Lad mig indledningsvis gøre klart, at jeg sjældent bruger til på at bedømme websites ud fra graden af service, af den årsag at god service er en forudsætning for god forretning, og ikke skal klassificeres som noget særligt. Men i det tilfælde at jeg får mere end jeg forventer, er det bestemt på sin plads at takke med en god anmeldelse.

Jeg bestilte to kontorstole til mit hjemmekontor, der blev afsendt samme dag til modtagelse dagen efter, hvilket jeg blev gjort opmærksom på i ordrebekræftelsen. Desværre var jeg ikke hjemme de næste to dage, så fragtmanden kørte forgæves begge gange. På trods af dette fik jeg leveret på 3. dagen uden ekstra omkostninger, selvom fragtprisen for kontor-moebler.dk har været 3 gange så høj som aftalt. Det er god service!

Om selve kontorstolene kan jeg sige at de lever op til mine forventninger. Pænt design, god komfort og fair til prisen.

Alt i alt en rigtig positiv oplevelse og optimal kundehåndtering. Det kunne mange webshops lære af.

Kan klart anbefales til andre

Jeg købte en ny kontorstol hos kontor-moebler.dk da jeg manglede en stol, der kunne bruges til mange timers stillesiddende arbejde, og jeg må sige, at stolen klart lever op til forventningerne.
Stolen er i en rigtig flot kvalitet og giver en behagelig siddestilling.
Hurtig levering - Modtog den dagen efter bestilling.
Vil varmt anbefale andre, at købe deres kontorstole her.

Ganske enkelt fremragende!

Plejer normalt ikke engang at købe sko eller sokker over nettet, men da min gamle kontorstol gik i stykker skulle jeg ret hurtigt have en ny.

Og uden bil kan det hurtigt blive et helvede, hvorfor jeg valgte at undersøge mine muligheder online.

Jeg fandt hurtigt frem til at kontor-moebler.dk har et stort udvalg til en billig penge og kvaliteten er rigtig god!
Hvis du skal bruge en stol flere timer om dagen kan du i hvert fald trygt handle på denne side, da det er hvad jeg selv har af behov.

Leveringen skete på to dage og Thomas var sød til at besvare mit opkald, da jeg ringede på 2. dagen og ønskede en status.

Alt i alt alle 5 stjerner værd!

BEDRE END FORVENTET !

Hvad gælder forventninger til produkt og levering.

Kan kun anbefales : )

Billigt og det er kvaliteten også

Købte to stole af mærket Pegasus, som på billedet ser lækre ud. Sandheden skulle dog vise sig at være en anden. Stolene er af usædvanlig dårlig kvalitet, og efter 14 dage knækkede det første hjul. På deres side står de har fået Trustpilot score 10/10, hvilket ikke er sandt, så vi må da håbe Trustpilot beder dem fjerne det statement asap.

Efterfølgende har vi fået byttet stolende kvit og frit (Vi kørte selv ud med stolene), til to andre modeller, så alt i alt er vi nu tilfredse.

super kvalitet til fornuftig pris.

Jeg fik bestilt 2 kontorstole til mit nye kontor som allerede var på adressen før der var gået 24 timer. De er super dejlige at side på og skåner ryggen gevaldigt. Alt i alt super fed service.

Fornemt!

Her for en uge siden ville jeg købe mig en ny kontorstol. Da jeg lavede en kort research og snakkede med vennerne fik jeg virksomheden "kontor møbler" anbefalet gevaldigt. Det endte med at jeg bestilte, og der gik ikke mere end 2 dage før jeg fik mit produkt. Er begejstret over den service jeg fik oplevet gennem denne virksomhed.
Siger tak og lover at vende tilbage med endnu en bestilling når manglet opstår :)

God og hurtig service i top nivea

Kan kun anbefales !

Bestilte en lækker stol da jeg skulle bruge den hurtigst muligt - Får straks en mail om at den vil blive leveret dagen efter men modtog den aldrig - Jeg ringer ind og får at vide at den er afhentet og at de vil undersøge det - 30 min efter ringer de tilbage da fejlen var hos transportfirmaet som ikke kunne komme frem pga. sne - Dagen efter - Så var den hos mig - Tak for en fantastisk stol;)

Fra bestilling til levering UG+

Et serviceniveau i absolut top:)

En helt igennem god oplevelse fra første kontakt til modtaget produkt (12 stk. kontorstole). Levering og pris var som aftalt og kvaliteten af kontorstolene var faktisk endnu bedre end forventet.

Vil også nævne serviceniveauet som var i særklasse. Det oplever man ikke hver dag.

Tak for et godt produkt og service. Jeg vender helt sikkert tilbage, når flere kontorstole skal erhverves.

Super godt

Solide og stærke kontormøbler hurtig levering kan klart anbefales

HOLD JER VÆK!!!!!

Vi købte en rimelig dyr kontorstol til arbejdet (2.500 kr.) Da stolen bliver leveret og vi får den samlet virker hæve/sænke funktionen ikke. Vi prøver derfor at kontakte dem dagen efter UDEN held. Vi både skriver og ringer rigtig mange gange (også flere uger efter leveringen) uden at de svarer. Så den tilfredshedsgaranti de så stolt reklamerer med på deres hjemmeside kan rende og hoppe! Vi har nu en stol som ikke er meget værd.
De skriver desuden også på deres hjemme side at kunderne elsker dem og at de har fået 5 stjerner, hvordan kan det lade sig gøre? (når det ikke er sandt)
HOLD JER LANGT VÆK!

Kram til små penge

Jeg faldt over kontor-moebler.dk på Google, da jeg skulle bruge nogle nye barstole i en ordentlig kvalitet (ikke Ikea!) Sammenlignet med andre priser jeg kunne finde på nogle i et cool design, tog jeg chancen (plejer jeg ellers ikke at gøre, når noget er lidt for billigt). Men efter i øvrigt at have modtaget stolene 2 dage efter kan jeg kun konstatere at de både er vildt flotte og super robuste. Virkelig et godt køb til prisen!

Super service & hurtig levering

Købte to stole, men have lavet en fejl i min bestilling. Snakkede med en rar mand derude, som hurtigt fiksede fejlen og dagen efter havde jeg mine stole - det er sgu da service!

Super service!

Jeg stod og havde brug for en kontorstol på arbejdet. Besluttede mig for at det ikke bare skulle være en af de der discountstole fra ikea som kun holder i 3uger. Faldt over kontor-moebler.dk og med få klik bestilte jeg en stol, og næstkommende dag fik jeg den leveret til døren. Dette sætter jeg pris på.. Kan klart anbefales til dem som vil sidde på arbejde med kvalitet under rumpen.:)

Kontor-Moebler.dk Details

Kontorstole i nyeste design. Fokus på kontorstole og ergonomi. Danmarks største udvalg af kontorstole. Klik ind og find din næste kontorstol her. Fragtfri levering

Visit Kontor Moebler

Call us on: XXXXXXXXX