Kontor Syd reviews

Kontor Syd reviews

7.2

Super Service.

Jeg har selv købt flere bærbare hos Kontorsyd, og har fået lavet en bærbar på deres eget interne værksted hvor servicen har været i top, fik skiftet en skærm på en Acer bærbar på kun 3 dage, under garantien.

Det skal dog også siges at jeg har haft en Asus bærbar hvor tasteturet gik i stykker efter kun en uge, jeg brokkede mig til Kontorsyd som sendte den ned til Asus, da Asus ikke tillader at de må lave den på eget værksted, dette resulterede i at Asus sendte den tilbage efter ca. 14 dage med den begrundelse at de mente det var selvforskyldt. Jeg blev selvfølgeligt temmelig sur over den besked, men på trods af den udmelding fra Asus valgte Kontorsyd at holde mig skadesfri, se det er service!

Service nej

købet en lenovun pc til min kone for ca 4 måneder siden. nu henvises men til en uforståelig suport funktion der nægter garanti rep af defekt lader stik

Status, er i øvrigt at jeg til dato intentet har hørt fra hverken kontor sund eller lenovum på trods af flere henvendelser.

Som et kuriosum har jeg så nu ventet 3 uger på en hvid glaspade marker.

Lars: når man så konstatere at det er lodningen der forbinder den lednings stump til lade stikket ku jeg godt tænke mig at vide efter hvilken købelov et product med defekte lodninger ikke er producents problem. forbindelse til ladestikket burde hold mere ind 4 måender.

Vedr kontors syds ikke eksisterende service sælger de mig først en PC med service argumentet og nægter derefter at yde den med tilføjelse ammestue historie om at de ikke kan dobbelt side monterende print.

Kontor Syd A/S Details

Visit Kontor Syd