Kontorzonen reviews

Kontorzonen reviews

6.6

En god oplevelse med Kontorzonen...

Jeg har haft fornøjelsen at bestille varer hos Kontorzonen. Det har været en postitv oplevelse. Jeg lavede løbende ændring i min bestilling, da der opstod nye ønsker i forbindelse med kontakten. Dette blev positvt modtaget. I forbindelse med Levering manglede der et par småting, justeringsskruer m.m. Efter en opringning blev de sendt med posten. Alt i alt en positiv oplevelse, en fornuftig pris og god kundebehandling. Kan anbefales. Grunden til 4 stjerner er de små mangler.

Elendig Service

Har nu tre gange bestilt skriveborde hos kontorzonen, og alle gange har servicen været elendig. Første gang blev de leveret noget senere end aftalt, og da vi gennemgår bordene er der 2 defekte, det kan ske. Men da jeg gør opmærksom på dette, hører jeg intet. Jeg prøver at både ringe og skrive uden held. Endelig 2 mdr senere lykkes det at få kontakt. De to andre gange jeg har bestilt, ved jeg faktisk i flere uger, ikke om bestillingen er modtaget, da jeg ikke hører noget fra kontorzonen.
Hvorfor vender jeg tilbage? Ja prisen er jo rigtig god, men næste gang vil jeg prøve at finde andre løsninger, da Kontorzonen's service kan ligge på et meget lille sted.

Perfekt service

Jeg bestilte telefonisk selvom de har en ok hjemmeside og en medarbejder fandt 2 perfekte hæve/sænkeborde til os. Bordene var brugte men fejlfrie og så billige man skulle tro, de var faldet at en lastbil ;-) Vi gav 5500,- for 2 borde inkl. moms og levering.
Desuden følte vi os super godt behandlet af deres serviceminded medarbejder... kan klart anbefales.

Kontorzonen ApS Details

Kontorzonen sælger bedre brugte kontormøbler til både private og erhverv

Visit Kontorzonen

We live here: Herstedvang 9