Kontracoffee reviews

Kontracoffee reviews

7.4

God indstilling ved en reklamation

Efter min kværn begyndte at virke ret dårligt fik jeg den byttet.
Det tog godt nok nået tid, men til sidst lykkedes det da de gjorde deres bedste. :)

Dog får de en stjerne ekstra pga deres glimrende gratis kaffe man kan få hver gang man kommer forbi.

Nemt og hurtigt

Nem hjemmeside, hurtig levering og friske bønner med vidunderlig smag. Det er hvad man skal bruge til en dejlig kop espresso kaffe.

Rigtig fin butik og fremragende service!

Jeg har flere gange handlet hos Kontra, og købt både baristaudstyr, kaffe og været kursusdeltager.
Alle gange er jeg blevet mødt af top-kompetente mennesker med passion for deres arbejde, og af en service som er helt i top.
En enkelt gang har jeg fået købt noget udstyr som ikke var i orden (en espresso klickmåtte) som jeg desværre havde mistet kvitteringen på. Kontra ombyttede uden at kny til en ny. Sådan skal det være!
Topkaraktér, og varmeste anbefalinger, herfra.

Is Kontracoffee your company?

Visit Kontracoffee