Ko og Ko - økologi til børn reviews

Ko og Ko - økologi til børn reviews

9.8

Fantastisk service

Hurtig levering, gode råd og altid god service...

Alt godt

Dejlig hjemmeside, som jeg ved et tilfælde opdagede i min søgning efter en specifik vare.

Hurtig levering, og lille personlig hilsen på fakturaen - hyggeligt, og et sted jeg har lyst til at handle igen. Tak! :)

Super søde og hurtig levering

Super god service og hurtig levering. Kan kun anbefales...

Gode løsninger

Til os der har lidt udfordringer med vores børn og allergi er dette den bedste løsning

Reply from Ko og Ko - økologi til børn

Hej Tinne - dejligt med sådan en positiv anmeldelse. Tak skal du have :)
KH Mette, Ko og Ko

Har købt masser gaver til min lille niece og det er altid en succes :)

Lækker kvalitet og uproblematisk køb/levering

Jeg købte to soveposer. De er af rigtig god kvalitet, og der var ingen problemer i forbindelse købet over nettet eller leveringen.

Yderst kyndig og personlig service

Vi havde mange overvejelser angående stofbleer til vores første barn. Vi undersøgte mange hjemmesider, men fandt at Ko og Ko havde de bleer og den information vi søgte. Vi var særligt positive overfor muligheden for at låne og prøve stofbleerne af. Vi ringede til Mette fra Ko og Ko et par gange, hvor vi fik meget personlig, professionel samt behagelig besvarelse af alle vores spørgsmål. Mette har stor viden og man mærker at hun ønsker at videregive hendes gode oplevelse med stofbleer til andre. Vi endte med at købe en startpakke, som vi har været meget glad for. Vi købte også en blebuks i uld, som Mette tilbød at give lanolin inden, så vi ikke skulle tænke på det - meget fin service!! Vi har efterfølgende købt flere bleer hos Ko og Ko og vil helt sikkert handle der igen. Overordnet en meget god oplevelse at handle med Ko og Ko.

kunne ikke blive bedre!

Overskuelig og brugervenlig hjemmeside. Lækre produkter. Varen kom før forventet. Vil uden tvivl handle igen her.

Det var nemt og varen kom hurtigt

Næste gang jeg skal bruge noget fra ko og ko, vil jeg ikke tøve med at bestille derfra.

Perfekt!

Kan ikke gøres bedre. Dejlig hjemmeside med gode ideer til allergier og småfolk.
Holder af deres vaskenødder (økologi)
Hilsen Suzanne

God handel

Bestilte nogle varer, som var lige præcis som jeg havde forventet. Ingen problemer med noget som helst, forsendelse, betaling eller andet. Kun positivt herfra.

Reply from Ko og Ko - økologi til børn

Skønt at alting var som det skulle være! :) Håber vi ses en anden gang i butikken!
Kveðja, Mette

Service og ildsjæl for alle pengene

Har efterhånden handlet et par gange hos ko og ko og udover den hurtige leverance, har jeg altid fået super service og rådgivning toppet med en lille personlig hilsen som blot gør handelen helt gennemført og som gør at jeg helt sikkert også fremover vil bruge og anbefale ko og ko. Det er den eneste internet forretning som jeg har oplevet var så personlig.

Effektivt website

Gode priser, fin service og hurtig levering

Fantastisk!

Mette der har Ko og Ko går virkelig op i at yde den bedste service man kan tænke sig! Vejledning, lækre produkter og hurtig levering!

Bedre online shop skal man lede længe efter !!

Ekstrem god service !! Alle spørgsmål bliver svaret hurtigt og præcist.
Hurtig levering.
Virkelig gode produkter.
Meget overskuelig side.

Det bliver bestemt ikke sidste gang jeg bestiller fra koogko.dk (var heller ikke første gang).

Lige et ekstra plus: når man bestiller fra koogko.dk får man et postkort med med en ko. De er så flotte ! Herhjemme hænger vi dem op fordi barnet ELSKER dem :)

Kære Betina,
tusind tak for din søde anmeldelse - og jeg glæder mig da bestemt til at se dig i butikken igen :) Jeg tror da lige, at du får hele stakken af Ko-postkort, nu du er så glad for dem!

Perfekt service

Jeg bestilte en lånepakke med stofbleer, og der var hele vejen igennem rigtig god dialog om indhold og forsendelse. Kan 100% anbefales...

Reply from Ko og Ko - økologi til børn

Hej - og dejligt at I har været glade for lånepakken...sig til hvis I får yderligere spørgsmål til stofbleerne :)

KH Mette, Ko og Ko

Hjælpsom, venlig og super netbutik!!

Koogko er den netbutik jeg bruger mest. Det er kvalitetsting.
Mette er ALTID klar til at hjælpe. Jeg elsker mine stofbleer, uldtøj osv.
Jeg ser altid frem til, at hente min pakke på posthuset :)

Rigtig fin oplevelse

Der er et godt udvalg af specielt stof bleer. Glædede mig til mine nye bleer fra den dag jeg havde bestilt dem og blev ikke skuffet, hverken over bleerne eller servicen.

Jeg kunne måke godt ønske mig et lidt større tøj sortiment. De har sådan nogen fine ting men der kunne måske godt være lidt flere valg muligheder.
Nanna

Reply from Ko og Ko - økologi til børn

Hej Nanna og tusind tak for den fine anmeldelse :) Dejligt at du har været godt tilfreds med både bleer og service, så er det jo som det helst skal være!

Tak for din konstruktive kritik! Men jeg har bevidst valgt salg af almindeligt børnetøj og andet babyudstyr fra, fordi jeg hellere vil koncentrere mig om nogle enkelte vare-grupper og blive supergod til det, i stedet for at forsøge at være halvgo´ til det hele ;)

Jeg håber vi ses igen i butikken,

Ko og Ko - økologi til børn Details

Velkommen til Ko og Ko - en personlig og hyggelig netbutik med et meget stort udvalg i stofbleer, ammegrej og økologisk uldtøj til børn op til 12 år. God service og rådgivning...og naturligvis hurtig ekspedition:) Vi ses, KH Mette

Visit Ko og Ko - økologi til børn

Write to: koogko@koogko.dk