Kools reviews

Kools reviews

9.1

Perfekt!

Fantastisk service og meget venlig telefonbetjening. Mange tak for hjælpen!
Lækker kvalitet :o)

Fedt tøj og god service

Fin hjemmeside, levering til tiden og god service.

Fed kvalitet...

Altid hurtig levering af varer med høj kvalitet!

Fedt mærke

God kvalitet, godt design. Min søn elsker deres løse bukser. Kan kun anbefales.

Lækkert med lækkert på.

Fuldstændig solgt.
Lækkert tøj og lækkert design.
Lidt længere leveringstid end jeg er vant til, men hvad gør det når det bare er lækre varer der kommer ;o)

En hel stjernehimmel

Har lige for gentagne gang bestilt tøj ved kools.dk. Lækkert tøj i smarte farver og designs, og det sidder bare. Er især vild med jeres vendbare bukser :).
Både min datter på 9 og 3 år går gerne i tøj fra kools!

Ros, ros og atter ros!

Når ungerne skal have nyt tøj, er Kools.dk et af de første sites, jeg besøger! Shoppen byder på lækre designs, tøjet er i god kvalitet, og ungerne elsker det :D

Hurtig levering og absolut intet at sætte en finger på.

Kvalitet og design der holder!

God og hurtig betjening via webshop! Skønt design der også passer til de små slanke drenge! Fedt at I har valgt at lave enkelte produkter i inside-out, gør det sjovt at man kan vælge om man vil have en stjernedag eller en mere ordinær:-) Flotte striber, gode farver! Kunne dog ønske endnu flere farvevalg:-)

Super!

Super hurtig levering. Venlig og hurtig besvarelse af mails. Skønt tøj i lækker kvalitet. Mange fine detaljer.

Fine varer - god service

Har haft jeans fra dem et par sæsoner, og de holder rigtig godt, og de har en rigtig god pasform - altså den model vi er vilde med ;o)

Hurtig levering og hurtig ekspedition på de returvarer der ikke passede

Det lækreste tøj til de dejligste priser

Har nu i 3 sæsoner købt tøj fra Kools til mine unger, og kan kun sige lækre kvalitet skal man lede længe efter , og skønt ungerne kan komme i noget alle andre ikke har .
Vi har alle gange modtaget vores vare dagen efter (med bolsjer) ;)
Kan bestemt kun anbefales og de er utroligt flinke til at svare både på mail og telf .

hurtig levering - dejligt og billigt tøj

har købt børnetøj hos Cools.dk to gange, og begge gange er det gået hurtigt og uden problemer. Jeg har fået de ting, jeg har bestilt, og kvaliteten har været helt i top. Og så er det oven i købet billigt.

Mine varmeste anbefalinger til siden.

Lækkert tøj og god service. Jeg handler gerne hos Kools igen. :-)

Lækkert tøj, super service og hurtig levering.

Jeg har nu købt tøj hos Kools.dk to gange.
Tøjet er en fantastisk kvalitet og tilmed billigt.
Leveringen er hurtig - selv under udsalg, og mails bevares næsten øjeblikkeligt.
Da jeg bad om at få en anden vare end den jeg havde valgt i første omgang, blev det omgående rettet uden problemer - super service :)

Super god internet side

Mine to børn stod og manglede lidt fornyelse i garderoben, så jeg søgte rundt på nettet og faldte over hjemmesiden kools.dk

Der var tøj til både drenge og piger og udvalget var stort og samtidig var det til fornuftige priser. Jeg fik bestilt noget tøj og det blev leveret 2 dage efter. Til stor glæder for mine børn var der en lille pose bolsjer vedlagt pakken med tøjet.

Tøjet var super flot og kvaliteten helt i top.

Jeg handler helt sikker hos kools.dk igen

Super lækkert tøj og rigtig god og personlig service!!

Jeg kan kun anbefale andre at handle hos Kools.dk.

De har rigtig lækkert tøj til yderst rimelige priser, og så er det ikke bare lækkert tøj, men tøj med personlighed og ikke kun, fordi dem, der står bare Kools.dk selv har designet tøjet. Tøjet er bare i et flot unikt design. Dog bliver noget af tøjet hurtigt forvasket bare efter få vaske. kvalitet.

Kools yder en personlig og rigtig god service og en hurtig levering!!

Visit Kools