Kop & Kande webshop reviewed by

Horsens, DK

Utrolig dårlig forståelse af kundens problem

Den 14/7 fik jeg et Jacob Jensen P-ur af min kæreste. Et par uger virkede uret ganske glimrende. Dog begyndte det efterhånden at virke ringere og ringere. og til sidst kunne jeg køre fra det sydlige horsens om morgenen på arbejde inde i vejle, en halv time senere tog jeg igen bilen ned til vejle sygehus, som lå 5-6 km væk fra værkstedet jeg var mødt på, og da dagen var slut og jeg ville hjem, havde jeg desværre fået en P-bøde.. det er selvfølgelig min fejl ikke at tjekke at uret virkede.. Men jeg tog ud til min kæreste om aftenen (som ligger i den anden ende af byen i horsens, iforhold til hvad jeg selv gør.)
Pskriven havde stadigvæk ikke stilt sig.

Jeg var inde og klage min nød, hvor jeg blev spurgt om jeg havde indstillet uret korrekt, og det svarede jeg ja til, jeg havde jo fulgt vejledningen som fulgte med (Som i øvrigt ikke var særlig svært i første omgang..)

De sendte den ind, og 2-3 uger efter kom den retur, de påstår så der intet er galt med uret. jeg tænker det var dælme mærkeligt, og jeg kan se der er kommet en ny "front" til parkeringsuret med tilbage og tænker, så har de sikkert byttet den til en ny, og jeg sætter den igen i bilen som normalt, og kører hjem, uret virker da jeg kommer hjem, der kommer det velkendende bip bip, og morgenen efter kører jeg igen på arbejde, uret virker ikke.. Da jeg kører hjem virker uret stadigvæk ikke, dog da jeg kører ud for at hente min kæreste, for igen så at kører ned i byen for at aflevere det, virker det, foruroligende nok da det er svært at klage min nød så..

Men da jeg kommer ind i butikken bliver jeg mødt af en nærmest angribende ekspedient, det lyder til hun kender historien, så jeg fortæller endnu engang at på den lange tur jeg havde lavet den dag (50 km) havde uret stadigvæk ikke stillet sig, ekspedienten beslutter sig for at teste uret inde i butikken, hun restarter uret, og begynder at ryste uret (meget voldsomt, 30-cm op og ned i luften) imens hun går rundt i butikken, 10 minutter efter kommer hun tilbage med uret, og det laver igen en bip bip lyd. Hun spørger så igen om jeg har installeret uret korrekt, jeg svare jeg ikke havde installeret noget, da uret fint virkede da jeg kom hjem og jeg gik ud fra i havde givet mig en ny, da jeg kun havde givet jer uret, og der var kommet alt tilbehør der følger med uret, tilbage til mig. Jeg fortæller hende i øvrigt, at min bil ikke bevæger sig så meget som hun gør med uret (de 30 cm op og ned)
Hun fortæller mig så at det er fordi jeg ikke har installeret uret, og jeg forklare mig med, hvordan det så kan virke tidligere, hvis jeg ikke har installeret uret, det siger hun at det kan det sagtens nogen gange.

Så er det så jeg ikke kan forstå uret kan virke nogen gange, hvis det slet ikk havde virket over en længere periode da det var hjemme ved mig?

Jeg læste op på problemet med Jacob Jensen uret inde på google, og jeg kan se andre har samme problem som mig, dog skriver folk at de har benzin biler, og de sikkert ikke larmer/ryster bilen nok til den kan reagere på det, men da jeg har en ny diesel bil, tænker jeg det er der sikkert ikke noget problem, når det nu er en diesel.

Ekspedienten afbryder mig så imens jeg er ved at forklare, hvor jeg så måtte bede hende om at vente til jeg lige havde talt færdigt (Hvor hun har lært det er korrekt at behandle kunden på den måde, er mig en gåde, jeg har på intet tidspunkt været gnaven eller noget, jeg har bare forhold mig til emnet) hun siger så det er noget sludder, og uret virker både i benzin og diesel biler. Nu afbryder en kunde ved siden af, som er ved at blive ekspederet og siger at deres altså heller ikke altid stiller sig som den skal, hvor ekspedienten vræsser af kunden og siger jamen det er fordi i heller ikke har indstillet uret korrekt.

Jeg føler mig nu efterhånden godt latterligt gjort da jeg har en 4 årig uddannelse som tekniker, burde det være det mindste problem at installere en Pskrive...

Hun siger til mig gentagende gange at jeg ligeså godt kan tage uret med hjem igen fordi det bare vil komme retur med samme svar, som før, altså der ikke var noget galt. Jeg svare så med at jeg jo desværre ikke kan bruge uret, plus jeg havde fået en parkeringsbøde i forvejen, så måtte jeg jo desværre se mig nødsaget til at sende den ind igen så de kunne få et ordenligt kig på den..

Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal ha så mange problemer med det Pur? Det eneste plus der har været ved den her sag, er at jeg har fået lov til at låne et P-ur med hjem anden gang jeg afleverede Uret...

Enten virker P-uret slet ikke, eller også er min bil åbenbart (sjovt nok) ikke bevægende nok til uret kan reagere..

jeg venter stadig den anden reparations gennemgang..

~Anders Christensen.
    Kop & Kande webshop
    TrustScore 8.8 / 10

Reply from Kop & Kande webshop

Kære Anders
    Hvis du fortsat har udfordringer med p-uret, er du velkommen til at henvende dig til os på info@kop-kande.dk, så taler vi med leverandøren af uret.
    Kop&Kande