Kop & Kande webshop reviews

Kop & Kande webshop reviews

8.8

Opfylder alle forventninger

Fik min bestilte varer hurtigt.

Hej Kim,

Vi er super glade for din anmeldelse - tusind tak for de pæne ord. På gensyn på kop-kande.dk.

Manglende gavekort

Fik en lille folder, hvor der skulle være et gavekort i fra Kop og Kande i Farum, en gave der var pakket pænt ind i gaveæske med sløjfe omkring, desværre manglede gavekortet, kun kvitteringen for kortet var vedlagt. Kop og kande oplyser så bare, at det er ærgerligt. Gavekortet kan ikke spores, de kan ikke se om det er brugt, siger de, ej heller lå det på bordet efter handlen. De beklager meget, hvad der beklages fik jeg ikke oplyst.
Om de på denne side får en negativ omtale er de også bedøvende ligeglade med .
Pas på, hvis der handles i den butik
Det er godt nok hårde tider, og der er mange måder at tjene penge på.
Nyt navn KOP og TAG

Hej Ingelise,

Vi er utroligt kede af din oplevelse og vi er på ingen måde ligeglade med at en af vores kunder føler, at de har fået en utilfredsstillende behandling. Vil du sende en mail til os på info@kop-kande.dk så vi har mulighed for at kontakte dig direkte. På forhånd tak.

Fantastik kunderservice

Kan kun anbefales. Virkelig hurtig levering og hurtig svar på mail.
10 stjerner til Lone i kundeservice for hendes gode måde og hjælpe på :-)

Hej Susanne,

Tusind tak for de 10 stjerner til Lone - hun sidder klar til at hjælpe i vores kundeservice alle hverdage fra kl. 8-16. På gensyn på kop-kande.dk.

Kop & Kande webshop

Bare hurtig betjening og hurtig levering!

Rigtigt skønt og bekvemmeligt at sidde hjemme stille og rolig for at finde lige det man har brug for og gerne vil købe, og så det bedste, man skal ikke slæbe på det ligesom når man er ude at handle.

Hej Gerda,

Vi er super glade for din anmeldelse - og er helt enige i, at det bare er nemt og hurtigt at købe online. Vi glæder os til at betjene dig igen på kop-kande.dk.

Mvh.

Hurtig og nem levering - kan varmt anbefales +++

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg handler på denne hjemmeside :-)

Hej Anne,

1000 tak for både de 5 stjerner, 3 +++ og din varme anbefaling. Vi glæder os til at betjene dig igen på kop-kande.dk.

Lynhurtig levering

Vidste faktisk ikke, at man kan returnere varer til Kop & Kande helt gratis, så det tæller på plussiden udover den hurtige levering

Hej Torben,

Tusind tak for din anmeldelse - vi er super glade for, at du er tilfreds med levering og håber du er glad for dit køb. På gensyn på kop-kande.dk.

Kop og Kande i Farum

Fik en lille folder, hvor der skulle være et gavekort i fra Kop og Kande i Farum, en gave der var pakket pænt ind i gaveæske med sløjfe omkring, desværre manglede gavekortet, kun kvitteringen for kortet var vedlagt. Kop og kande oplyser så bare, at det er ærgerligt. Gavekortet kan ikke spores, de kan ikke se om det er brugt, siger de, ej heller lå det på bordet efter handlen. De beklager meget, (hvad der beklages oplyste de ikke) de er også bedøvende ligeglade med at de kommer på denne side.
Pas på, hvis der handles i den butik
Det er godt nok hårde tider, og der er mange måder at tjene penge på.
Nyt navn KOP og TAG

Godt online - elendig service i butikken på Taastrup Hovedgade

Min handel på kopogkande.dk gik fint og mine varer kom hurtigt. Dejligt med gratis levering, selvom det kun er til GLS butik.
Jeg modtog desværre et produkt, hvor der manglede en væsenlig del. Derfor henvendte jeg mig til butikken på Taastrup Hovedgade, da der står på retursedlen, at dette er en mulighed. Her fik jeg den værste behandling jeg nogenside har oplevet. Det var åbenbart et meget stort problem, at jeg henvendte mig i butikken for at få bestilt en ny vare hjem, så den kunne blive byttet til en ikke mangelfuld vare. Så vidt jeg kunne forstå var det chefen af butikken jeg talte med - hvordan man kan være chef og have sådan en attitude overfor sine kunder, vil jeg aldrig kunne forstå. Han startede med at få ødelægge emballagen til mit produkt, herefter begyndte han at tage mine oplysninger, men ombestemte sig imens han mumlede, at jeg kunne jo ikke vente (dette havde jeg ikke sagt). Så gik han igennem butikken imens han højtlydt gav udtryk for hvor besværtlig det var - ingen kunder i butikken var i tvivl herom da han kom tilbage. Selv den anden ekspedient i butikken begyndte at undskylde overfor mig grundet hans chef dårlige opførsel. Jeg endte med efter denne verbale seance at få et nyt produkt, da alt andet åbenbart var alt for besværligt.
En ting er sikkert - jeg sætte ALDRIG mine ben i kop og kande butikken på Taastrup Hovedgade igen!
Hvis det er sådan et stort problem for jeres butikker, så lad være med at tilbyde, at internet kunder kan henvende sig i butikken.

Hej Sofie,

Tak for din feedback. Det er meget vigtigt for os, så vi kan sikre vores kunder en god oplevelse hver gang de handler hos os.
Vi er super glade for, at du har været tilfreds med dit online-køb på kop-kande.dk - men vi er samtidig meget kede af, at du efterfølgende har haft en ubehagelig oplevelse i en af vores butikker, og vi følger naturligvis op i forhold til butikken.
En anden gang er du meget velkommen til at kontakte os direkte på webshop@kop-kande.dk så vi kan løse eventuelle udfordringer sammen. Ha' en rigtig god dag.

Kop & Kande webshop

god webshop og hurtig levering hos kop og kande

jeg har fået en god oplevelse ved min handel med kop og kande,samt hurtig levering
det er nok et sted jeg kommer tilbage til.

vh elin

Hej Elin,

Tusind tak for de 5 stjerner og de pæne ord. Vi håber at se dig på kop-kande.dk fremover.

Kop & Kande webshop

En skøn shoppe oplevelse og fantastiske tilbud

En skøn shoppe oplevelse kombineret med fantastiske tilbud.
Mine shop-amok ankom hurtigt :-)

Hej Lina,

Du er altid meget velkommen til at shoppe amok på kop-kande.dk - vi er super glade for din anmeldelse og glæder os til at betjene dig igen. På gensyn.

Mvh.

Professional service

jeg kan godt anbefale

Hej Roskosz Zaneta,

Tusind tak for din fine anbefaling - den er vi meget glade for.

Kop & Kande webshop

Super god og hurtig ekspedition

Vil helt klart handle der en anden gang. :)

Hej Lisette,

1000 tak for de 5 stjerner - vi glæder os til at se dig igen på kop-kande.dk.

100% tilfredshed

Kop & Kande yder en meget fin og hurtig ekspedition. Spørgsmål bliver besvaret samme dag, som de bliver stillet via mail.

Hej Thora,

100% tilfredshed - det er vi rigtig glade for at høre. Tusind tak for din feedback. På gensyn på kop-kande.dk.

Kop & Kande webshop

Det hele virker som det skal

Alt virker som det skal. Særlig fint med returseddel og porto. (Hvis man skulle få brug for det)

Hej Jan,

Vi er super glade for de 5 stjerner - tusind tak for din anmeldelse.

Kop & Kande webshop

Kan ikke gøres hurtigere og bedre:-)

Bestilt - svar fra Kop og Kande samme dag og forsendelse samme dag af varen som jeg havde dagen efter. Kan ikke gøres bedre:-)

Hej Torben,

Tusind tak for din anmeldelse - dejligt at alt er forløbet tilfredsstillende. På gensyn på kop-kande.dk.

Billede af varen misinformerer

Jeg bestilte nogle Aldente madringe til 59,95 Kr. Både på hjemmesidens oversigt og ved kassen var der var et fint billede af et par cirkelformede ringe i forskellig højde og en firkantet ring. Jeg blev derfor mildt sagt overrasket, da jeg modtog en pakke med fire ens firkantede ringe.
Kop & Kande bør enten indsætte et billede af den vare, man bestiller, eller tydeligt understrege, at billederne ikke har noget med varen at gøre, men kun er med for pynt.
Som det er nu, grænser det til fup.
Alt andet, herunder ekspeditionstid, var OK.

Hej Per,

Mange tak for din feedback - vi kan godt forstå din overraskelse, hvis du modtog noget andet end forventet. Du må meget gerne kontakte vores kundeservice på webshop@kop-kande.dk og oplyse dit ordrenummer, så vi kan kigge nærmere på tingene.

Nemt og sikkert

Hurtig og præcis levering.

Hej Poul,

1000 tak for din anmeldelse - dejligt, at du har haft en god oplevelse med at købe online på kop-kande.dk.

Effektivt

Hurtigt og styr på det hele

Hej Bjarne,

Tak for de pæne ord og de 5 stjerner - vi glæder os til at betjene dig igen i en af vores butikker eller online på kop-kande.dk.

Kop & Kande webshop

Hurtig levering og fuld retur ret .

Hej Bente,

Tusind tak for de 5 stjerner - vi glæder os til at betjene dig igen på kop-kande.dk.

Ekstrem god service

Bestiller mandag eftermiddag og tirsdag eftermiddag afhenter jeg pakken, det kan ikke være bedre service.

Hej Betina,

Tusind tak for din anmeldelse - vi er meget glade for, at du fuldt ud tilfreds med vores leveringstid og service. På gensyn på kop-kande.dk.

Kop & Kande webshop Details

Find brugskunst, gaver og køkkengrej hos Kop & Kande