Korsholm reviews

Korsholm reviews

7.8

Super Service

Bestilte den 14-10-2013 - to stk. håndkikkert, så jeg kunne vælge den der passede mig bedst. Jeg fik god og kyndig vejledning i de to kikkerter og såmændt også gratis retur af den kikkert jeg ikke valgte - Kan kun anbefales.

Forkert og for sent levering

Bestil inden kl. 14:00 og få varen næste dag, holder ikke. Bestilt online 3 gange, alle før 14, ingen leveret dagen efter. 2 gange modtaget forkert varer jf. online bestillingen. Dog skal siges fik den rigtige varer sendt, efterfølgende U.B, fluebindings tilbehør.

Inget at udsætte

Fik det jeg bestilte hurtigt og effektivt

Elsker den butik!

Jeg købte i december en fin fluestang hos Korsholm. Desværre knækkede spidsen efter meget kort tid. Tog op til dem og 5 min senere stod jeg med en ny spids! Har altid fået en hel kanon service og kører gerne de 40 km hver vej for at handle der igen!

Super Butik!

den perfekte side når man er jagt interesseret lige så meget som mig :)
der er noget for hver en pengepung og betjeningen er i top, det kan kun give 5 stjerner her fra ;)

søde og rare medarbejdere. Hurtig forsendelse - ingen prøblemer

Forsvundet pakke

Jeg fik en SMS om min pakke kunne hentes, det kunne den i midlertidigt ikke, fordi personalet i min pakkeshop kunne ikke finde pakken. Jeg ringede til GLS men de kunne heller ikke finde pakken, jeg fik besked om jeg skulle ringe til afsender af pakken (Korsholm). Det gjorde jeg så, de satte en eftersøgning i gang af pakken. Og den tager 10 dage, men jeg skulle bruge pakken til en gave. Så jeg stod lidt i et problem, men her er Korsholm så flinke at de sender pakken på forhånd før de har fået erstatningen fra GLS.

Genialt ! Det er altså god service :)

*Jeg har IGEN oplevet fabelagtigt service hos Korsholm, jeg havde en kikkert jeg mistænkte for at være defekt, hvilken de fik testet sig frem til at den ikke var. God dialog med den pågældende kontakt person, og venlig ikke mindst.
Får igen top-karaktér.

Mangel på service og seriøsitet

Kan det passe, at man skal købe for 8.000+ for at man gider lette sin dertil indrettede og yde et minumum af service. Jeg kommer ind i butikken og skal ganske vist kun have nogle småting. På trods af dette forventer jeg da, at få en lille smule service og at man gider snakke med mig. Det var dog ikke tilfældet denne gang. Det er en ommer.
Jeg køber ALDRIG noget herinde.

Dårlig service

Jeg bestilte et Kettler Polar pulsæt til min romaskine. Bagefter så jeg der var 3-5 dages leveringstid, og afbestilte den på e-mail formular på deres hjemmeside, alligevel fik jeg dagen efter e-mail fra dem at nu ville den blive sendt fra deres leverandør, og pengene var trukket fra min konto. Nu har jeg solgt det videre, da jeg havde købt et sted med dag til dag levering. Man læser åbenbart ikke e-mails men hvorfor har man så en formular på hjemmesiden

Uacceptabel mangel på service

Måtte vente i en time før en ekspedient kom i tale. Måtte hente ham flere gange fordi han blev afledt af andre. Købte en spritny jagtriffel plus en sigtekikkert til i 12.500,-
To mdr. senere ringede jeg for at få en aftale med værkstedet om at stille riflen i aftrækket, da den stod til ca. 3 kg tryk.
Fik at vide af Niels at det overhovedet ikke kunne lade sig gøre, jeg kunne bare aflevere den, så ville de se hvornår de fik tid. At jeg havde over 2 timers kørsel hver vej, var han totalt og arrogant ligeglad med.
Efter hans meget afvisende holdning, sagde jeg at jeg ville finde en anden våbensmed til at udbedre fejlen. "Nå, jamen det er så i orden" sagde han og lagde røret på.
Det var min første og sidste handel hos Korsholm i Skjern.

Returporto

Har lige modtaget en pakke med en bog og en DVD. Leveringen kom dagen efter jeg bestilte. Begge varer var fint indpakket og der var sågar en forudbetalt returseddel med, hvis en af gaverne skulle byttes. Det er en udstrakt service, som jeg ikke har set før (jeg har handlet rigtig meget online). Jeg har fået mange små leveringer af især fluebinding fra Korsholm og der har aldrig været en misser.
Thumbs up !!!

hilsen SG

Latterligt service og kosmetisk rabat.

Har handlet fiske grej og fluebindingsmaterialer ved korsholm 4-5 gange og der har altid været bøvl.

Bestilte en fluestang som jeg fik at vide jeg ville få efter 2-3uger der gik minimum 7-8 uger før jeg fik den forkerte stang!!! Derefter skulle jeg have fat i dem flere gange for at få styr på det og for at få nogen som helst kompensation.

Har også lige fået en kasse med forskellige ting sammen med en ven til en værdig af 1000kr og vi har fået sølle 42kr ... plus at der er forkerte vare med og et par dage efter jeg bestilte, så jeg den linekurv jeg kunne have købt 50kr billiger nede i byen end hos den var hos korsholm. sjovt nok har de ikke givet en skid rabat på den. sjovt at de så siger vi nok skal finde en god pris når enhver kan se at de sølle 42kr de gav i rabat er dækket ind flere steder. ...super tak for en dårlig handel plus en dårlig service.

Det er bare for ringe og det er sket alle gange jeg har handlet med dem. hold jer langt væk. Denne gang var sidste gang for mig. Handler aldrig med dem igen.

Bøssemager Korsholm A/S Details

Visit Korsholm