Korssting.dk reviews

Korssting.dk reviews

8.7

Danish Cross Stitch to Australia

Over adskillige aar har jeg koebt varer hos korssting.dk - foerst igennem Pernille Rosenstand, som mange gange har hjulpet mig med diverse 'problemer', saasom at sende varer til min broder i Danmark, naar jeg var ventet hjem, eller at sende dem hertil Australien. Jeg er altid blevet holdt ved lige med ordre status, forventet leveringstid osv. osv. Nu har jeg faaet den samme co-operation med Marie-Louise Rosenstand og Mingi Harttung. Aldrig nogen problemer, ingen forkert levering og altid villig til at hjaelpe med at finde de ting, som maaske ikke altid er lige saa let at finde paa websiden. Jeg haaber, at korssting.dk vil vedligeholde den gode service, jeg altid har modtaget, saa jeg kan forsaette med at 'stitch' de dejlige Eva Rosenstand og Pernille Rosenstand designs - mine favoritter.

Langsom levering, langsom information

De var længe om at levere mine varer (to julekalendere). Da jeg endelig fik pakken, var der kun den ene med, uden en besked om hvorfor. Først dagen efter fik jeg en mail om, at den anden var i restordre. Dog havde de hævet penge for begge to, selvom de ikke kunne svare på, hvornår den anden blev leveret.

Fin service og hurtig levering

Jeg bestilte en klokkestreng og allerede samme dag fik jeg mail om at min ordre blev behandlet. Dagen efter fik jeg mail om at ordren var sendt og jeg modtog så pakken dagen efter. Nemt, hurtigt og super service.
Tina

Super hurtig leverance.

Dejligt at finde det stykke broderi-stof, jeg ellers havde svært at få fat i, og at få det leveret hurtigt.

Kjøpte en fødselsklokkestreng, kjempeflott tilbud og forsendelsen fra Danmark til Norge gikk bare noen dager. Alt innhold var med i pakken. Dette er første gang jeg har hatt forsendelse fra et annet land enn Norge. Helt perfekt.

uacceptabel mangler min ordre efter 3 uger.....

Ja nu er det tre uger siden at jeg bestilte en julekalender, men ikke modttaget pakken endnu, for dårligt.

Har kun hørt at min ordre bliver behandlet.
Korssting

Reply from Korssting

Kære Anni, Vi beklager ikke at have holdt dig informeret vedr. din bestilling d. 10.4. for 2 uger siden. Julekalenderen er i rest hos vores leverandør, som har forventet den færdig slut april. Vi håber at kunne sende dig julekalenderen i starten af næste uge. Mvh Korssting.dk/ Marie-Louise.

God og hurtig service :)

Nem, god og hurtig service ;)

Rask levering og god info underveis

Hurtig levering, god kvalitet, god info underveis

Laaaaang ekspeditionstid.

Fint produkt - som forventet. Men uhørt lang ekspeditionstid - uden forklaring.

God behandling

Kortsting.dk er meget omhyggelige med at sende mail over hvor langt de er kommet med bestillingen af varen, og når de siger den er sendet har man den dagen efter

Elsker jeres produkter.

Tak for så mange valg muligheder.

bestilte og fik mine varer hurtigt efter, den ene varer var i restordre, og ville blive eftersendt hurtigst muligt. Jeg vil dog fristet af et broderi mere og skrev til Korssting i påsken, OG FIK SVAR 2. påske dag af det kunne sagnets sendes med det i Restordre. Det er service i min verden !

Fin betjening

Jeg har lige købt et broderi hos Korsting.dk og det gik lige så nemt som det plejer.
Fin betjening, og en god telefonsnak

Perfekt til alle aldre.

Det er let at finde det man søger efter og der er et stort sortiment. Ville helt bestemt henvise andre til denne side.

Service ud over det forventelige

Jeg havde bestilt et broderi, som er ud af en serie på 4.
De 3 øvrige var på hør, men den 4 fra Korssting var på Aida - men da den kom var det med en lille hilsen, og en "stump hør", som de have liggende.

Det er da god service : - )

Forkert stof til min pude

Havde glædet mig til igen at sy korssting, men da pakken endelig kom, viste det sig, at stoffet var brunt hørlærred med 12 tråde pr cm og ikke beige dralon med 10 tråde pr cm. da mit syn ikke er, hvad det har været er det meget vanskeligt at sy de meget små ting.. Har prøvet at kontakte firmaet telefonisk, men ingen der tager telefonen og de ringer ikke tilbage.
Har senere fået besked om ferielukningen og de har lovet at sende mig det rigtige stof. Super
Korssting

Reply from Korssting

Kære Annelise,

Vi har haft ferielukket og er nu i gang med at besvare emails og tlf opkald. Vi beklager fejlen vedr stoffet, og det rigtige stof vil blive sendt til dig hurtigst muligt.

Korssting.dk
Marie-Louise Rosenstand

Yder en super service

Har et par gange været ude for at mangle broderigarn til mine indkøbte broderier. Hver gang har jeg kunne henvende mig til Korssting.dk og fået tilsendt de manglende farver.
Har en enkel modtaget et broderi og fået blandet alt mit broderigarn sammen, så jeg ikke kunne finde ud af hvilken farve, der var den rigtige.
Skrev til dem og fik tilsendt et kort, hvorpå der sad en tråd af de enkelte farver i rækkefølge.

Hurtig ekspedition

Selvom jeg bor i Grønland fik jeg varen ret hurtigt.

Fine produkter

Holder ikke det de lover om levering inne 2-4 virkedager

På kryds og tværs med Korssting

Korssting har mange fine produkter til fine priser. Servicen er veldig bra. Da et mønster jeg bestilte var solgt ut, fik jeg hurtig besjked via mail, og mulighet for å bestille noe annet. Forsendelsen kom hurtig frem til Norge - Nå sitter jeg kjempefornøyd å broderer bilpute :)

Korssting Details

Korssting.dk, Marie-Louise Rosenstands internetbutik for broderivarer med broderipakninger, mønstre, garn, stof og tilbehør

Visit Korssting.dk

Write to: mingi@korssting.dk