Kost Klinikken-immanuel reviews

Kost Klinikken-immanuel reviews

7.4

super godt koncept

Jeg har kun oplevede positive og seriøs vejledning hos Kost klinikken Immanuel. Tabte mig 15 kilo på bare 4 måneder på en forholdsvis nem diæt, og vægt tabet har været permanet indenfor de sidst par år.

Virkelig dårlig afslutning

Gik hos klinikken i 2008 og var virkelig glad for det. Min kostvejleder Sabrina var virkelig god :) 5 stjerner!

Nu, her 5 år efter...knap så godt. 1 stjerne...
Jeg fik tid hos Charlotte Hartvig, men blev virkelig skuffet...! Jeg kunne ikke få en opfølgning (250kr) fordi det var 'for længe siden' at jeg havde gået hos dem. Nå, men jeg bestilte så en opstart (1095kr) - men fik faktisk kun en opfølgning. Da jeg efterfølgende klagede til klinikken, blev jeg afvist med begrundelsen, at jeg fik en opstart. Men som tidligere klient kender jeg godt forskellen - klinikken/Hartvig ville ikke engang gøre 'halv skade'... Stopper hermed min gode omtale af klinikken...

Virkelig, virkelig skuffende og uprofessionelt...

super god Vejledning og pænt vægtab

jeg er super glad for Kost klinikken immanuel. Diana Keiser har sat mig på LCHF levestilen, og for første gang i mit voksne liv er jeg tilfreds med livstil og vægt.. har tabt 10 kg siden nytår uden at være flad/udkørt fordi jeg får en kost kroppen kan arbejde med. jeg går til vejning ca hver 2-3 uge og havde en times vejledning første gang.

håber på 5 kg inden sommerferien dvs 85 kg

Rune Holmstrøm

Rigtig god - og har ikke noget med netreklamer at gøre

Rigtig god kostklinik til vægttab. Helt nede på jorden og med seriøs vejledning. Der er et par negative kommentarer med noget netreklamer, som må være en misforståelse. kostklinikken Immanuel er meget anbefalelsesværdig!!!

Venlig og Ærlig kostvejledning

Jeg kan ikke helt nikke genkendende til tidligere anmeldelser af dette firma. Tror måske der er nogle som misbruger navnet i forbindelse med de omtalte reklamer på FB.
Ikke desto mindre; Jeg har i 3 måneder været til kostvejledning hos Charlotte Hartvig hveranden uge. Jeg modtager seriøs, ærlig og venlig vejledning som varetager de mange aspekter der nu kan være til overvægt, fysiske som psykiske.
Jeg er aldrig blevet bedt om kontooplysninger i forbindelse med betaling, og har mødt flere tilfredse kunder i venteværelset.
Kan varmt anbefale Charlotte Hartvig, hun er yderst professional og tilmed hjertevarm i sin vejledning.

Fup Firma

Samme firma der er på facebook med prinsesse kuren. det er det rene fup. De tømmer din konto

Fuskerbutik

Det er dem der kører reklamen på Facebook med prinsesse-tab.

Super fake !

Is Kost Klinikken-immanuel your company?

Visit Kost Klinikken-immanuel