Kpmg reviews

Kpmg reviews

4.9

[Sensitiv information fjernet] Revisor. KPMG Fyn

Jeg har netop har modtaget en afgørelse fra skat, hvorved jeg skal betale en afgift på 800 kr, Det drejer sig om manglende indberetning af lønsum. Jeg har revisor [Sensitiv information fjernet] til at lave mit årsregnskab, og for tid tilbage aftalte jeg med hende i telefonen at hun skulle indberette lønsum. Efter det fik jeg stadig påmindelser fra skat, og jeg kontaktede hende på mail 2 gange, herefter sendte jeg en mail til [Sensitiv information fjernet] også ansat ved KPMG i Odense, hun har tidligere sendt mig en mail i forbindelse med mit årsregnskab hvor hun hjalp [Sensitiv information fjernet]. Ved alle 3 henvendelser har jeg ikke modtaget noget svar. Jeg prøver da at skrive til Direktionen for KPMG I Odense, for at høre hvordan de placerer ansvar i forhold til de ansatte under deres firma,, men høre heller ikke noget derfra. Jeg har skrevet til skat, og fortalt om min oplevelse, med [Sensitiv information fjernet], så de er orienteret.
Jeg føler det meget dårligt at jeg betaler for et årsregnskab, og jeg så ender med at skulle betale ekstra, fordi der ikke bliver lavet et grundigt og ansvarsfuldt arbejde, ligeledes er det utroligt at [Sensitiv information fjernet] vil have et utroværdigt stempel på sig, det virker underligt at sætte sig selv i den situation. For mig som kunde opleves det som ligegyldighed og dumt gjort.
Her for en uge siden modtager jeg så en regning, nu fra et KPMG kontor i Fåborg, mon [Sensitiv information fjernet] er flyttet der til !, regningen er for udført regnskab, men det har jeg jo allerede betalt for, og det ville glæde mig hvis KPMG ville føre en sag på denne regning, så sagen kunne komme endnu mere frem i offentligheden. Regningen anføre ikke hvem der har udført arbejdet.
Nu står jeg med den ekstra udgift fra skat. Denne udgift vil jeg holde den [Sensitiv information fjernet] op på. Desværre hjælper det ikke mig at modregne for den nyligt tilsendte regning, da jeg ikke har fået udført arbejdet.

Dobbelt betaling og ingen kommunikation overhovedet.

I krævede betaling for årsregnskab 2011 to gange sidste år. Dette har jeg gjort opmærksom på:
2 gange telefonisk til [Sensitiv information fjernet].
3 gange på mail (både til hendes kpmg mailadresse, og den anden vi har brugt hidtil)
1 gang på et møde, hvor jeg udpegede hvor beløb var trukket på min konto.

Kpmg har haft min kontoudskrifter liggende i lang tid, og har derfor haft mulighed for at kontrollere dette.

Hver gang har [Sensitiv information fjernet] givet mig ret i at det fremgår at jeg har betalt dobbelt, og lovet at undersøge det yderligere - men ikke een eneste gang har jeg fået en tilbagemelding.

Jeg har nu fået en regning for årsregnskabet 2012... og en rykker med gebyrer da jeg ikke har reageret.

Jeg vil nu lave en regning til KPMG med renter for de 12 måneder I har tilbageholdt mine penge og med rykkergebyr for hver gang jeg har kontaktet jer vedrørende ovenstående. Jeg modregner så den ny regning, og nøjes med at sende jer regning på differencen. Dette forventer jeg at I kan acceptere.

Jeg sender samtidigt ovenstående til Trustpilot i håb om at få et svar.

Min virksomhed er en enkeltmandsvirksomhed, og jeg havde en meget hård vinter, hvilket [Sensitiv information fjernet] også var vidende om. Det kan ærgre mig, at KPMG ikke tager små firmaer mere alvorligt.

At jeg heller ikke har fået svar på et andet spørgsmål vedrørende årsregnskab på trods af at jeg har mailet spørgsmålet 2 gange, forbavser vel egentlig ikke!

god behandling

[Sensitiv information fjernet] ved KPMG i århus skal have stor tak for fantastisk behandling og kompetent rådgivning.

Is Kpmg your company?

Kpmg Details

KPMG is a global network of professional services firms providing Audit, Tax and Advisory services. We have 137,000 outstanding professionals working together to deliver value in 144 countries worldwide.

Visit Kpmg