KPN reviews

KPN reviews

Very low
2.9

geen klantenservice!!!

geen contact tussen winkel, klantenservice en reparatie.
Status: ik ben al 3 x 2uur tijd kwijt aan een incorrect werkend nieuw toestel.
7 weken verder nog geen stap verder.

Een verschrikkelijke ervaring, vol onmacht en frustratie en geen hulp of vooruitgang.

Score Telecom en KPN grote ellende!!!!

KPN heeft Score Telecom opdracht gegeven voor het omzetten van onze telefonie, wat een drama.

Een jaar lang alleen maar ellende, verkeerde bestelling, verkeerde aansluiting, te late oplevering niet goed transporteren van nummer, etc.

Wat een waardeloze partij Score Telecom. Nooit meer!!!!!!!

Sterkte bij KPN

Geachte heer Postma,

Misschien een beetje laat, maar hierbij mijn oprechte deelneming met uw benoeming tot directeur bij een dergelijk triest, klantonvriendelijk bedrijf als KPN.

Net zoals aangegeven in de voorgaande reactie, heb ik al een maand of acht grote problemen met uw klantenservice. Helaas is het niet mogelijk iemand te spreken die enige bevoegdheid heeft om zaken te regelen en op te lossen. Ook ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd. De klantenservice weet het zelf ook niet meer en blijft alle verantwoordelijkheid afschuiven op mij of andere KPN-afdelingen. Zelfs een klacht indienen is niet echt mogelijk omdat degene waarmee ik problemen heb, aangeeft deze zelf te gaan behandelen. Op mijn brieven (aangetekend) krijg ik absoluut geen enkele reactie.

Het is beangstigend te zien hoe de, ooit toch goede, klantenservice van de KPN is verworden tot een arrogant, machtswellustig en bureaucratisch clubje dat eigenlijk geen enkele behoefte heeft om iets voor haar klanten te betekenen.
Het te woord staan van een klant is eigenlijk al een zware opgave voor menig medewerker binnen uw bedrijf. (Een enkele uitzondering daargelaten.) Dan ook nog te moeten horen dat een eventueel probleem misschien door de eigen almachtige organisatie veroorzaakt zou kunnen zijn, is echt niet te doen en zal ook zeker vurig moeten worden bestreden of minimaal te allen tijde worden ontkend.
Tegen beter weten is dit mijn laatste poging om in contact te komen met iemand die wel in klanten is geïnteresseerd. Hopelijk heeft u een suggestie, anders rest mij helaas niets anders dan de zaak op zijn beloop te laten en door derden te laten beoordelen.

In ieder geval wens ik u heel veel sterkte om binnen deze, intussen vrije, markt uw marktaandeel te behouden.

Met vriendelijke groet,

Marc de B.

slecht no heart kpn

My friend had her abonoment bij hi that is from the KPN and what happenned is the time the she Need to verleng her contract They contact her and she said i want a small amount for sms and small min for calling what They did a 250 mb Internet geen beltegoed for 16euro that is not normal. Schandallig what this People did to my friend. We call and we did everything but They don t even give a damn to People who cannot and doesnt understand most of the law. To all buitenlanders don t even dont ho with KPN They wil l reap You off.

slecht frustrerend en waanhoop

ik ben altijd trouwe klant van kpn , ik heb alles in 1 en sinds 2 maanden heb storing , het gaat hier over de tv gids die fonctionneer niet naar wens heb ik door gegeven aan kpn maar tot nu toe niet verhelpen wel wekelijk contact maar iedere keer met lege handen en beloften weggestuurd, tot ik een oplossing voor heb bedacht ,wel met pijn dat de tijd is gekomen om over te stappen naar een andere provider

pssssst ik ben vanaf 1991 bij kpn

het grootste k*t bedrijf wat er bestaat

Wij hebben al lang kpn en al heel lang problemen mee wij hadden interactieve tv aangeschaft en hun maken een foutje en daardoor een week lang zonder televisie en internet gezeten en daarna nog een aantal maanden heel wat problemen gehad toen zei ik dat ik naar upc ging dus in december stap ik daar naar over en nu wordt mijn internet steeds trager en televisie blijft steeds haken en alles wordt steeds slechter oftewel k*t bedrijf

Erg tevreden

In de crisis moet je toch extra op de centjes letten. Ik heb de klantenservice gebeld en kon direct mijn abbonement verlagen waardoor we nu 20 euro per maand besparen.

slecht en frustratie oproepend moet beter kunnen

sorry te moeten zeggen maar zeer slechte klantenservice veel menu 's na lang wachten weggedrukt worden onbeleefd gedrag machtmisbruik ga zo maar door slecht advies

zeer slechte communicatie

Hulp telefoonnummers die niet kloppen. Je wordt van a naar b gestuurd en weer terug.
Wij hebben zowat alles bij KPN lopen, zakelijk internet, telefoon, mobiel, televisie, backup online. Wij doen dit al vele jaren maar zijn sterk aan het denken om alles over te zetten naar een andere provider.
Als een mobiel na 7 mnd kapot gaat hoef je echt geen service te verwachten als vaste klant.
Je wordt ook niet terug gebeld als ze dat wel beloven.
We hebben zelfs een brief gestuurd(jawel: met de post, want dit is de enige mogelijkheid om een klacht in te dienen) dat was een hele ervaring, maar we wachten nog steeds op antwoord.
Een ding werkt wel goed bij KPN: de rekeningen worden elke maand netjes afgeschreven.

Misleidende aanbieding van KPN

Aantal maanden geleden werd ik telefonisch door een medewerker van KPN benaderd. Of ik wellicht voor 3 maanden, geheel vrijblijvend, alles -in 1 standaard wilde proberen ipv basispakket zoals ik had. Ik heb uitdrukkelijk aangegeven dat ik geen zin heb om allerlei activiteiten te moeten ondernemen, indien ik na drie maanden geen behoefte had aan nieuwe pakket. NEE, u hoeft ons alleen te bellen en dan gaat automatisch uw oude abonnement basis door. Het verplicht u tot niets......

Omdat ik uiteindelijk niet de toegevoegde waarde zag, heb ik na 2 maanden aangegeven dat ik geen belangstelling had in het standaard pakket. Eea zou omgezet worden... Uiteindelijk krijg ik een factuur waarop toch teveel is ingehouden. Ik gebeld en dat zou de volgende factuur gecorrigeerd worden. Vandaag de nieuwe factuur ontvangen, echter het onderdeel opnemen en spotify werd berekend. Ik gebeld en wat zegt men nu....Jaa, maar dat moet u aangeven als u dat niet wilt, het loopt nu gewoon door!!!!! Dit ondanks uitdrukkelijke mededeling van KPN dat er geen verplichtingen zijn en dat ik verder niets zou hoeven doen, behalve 1 telefoontje om aan te geven dat ik niet naar standaard over zou gaan. Echte supermisleidende actie en bovendien gewoon onrechtmatig!! Men wilde spotify en opnemen nu wel stopzetten, maar de achterliggende maand, waarvan ik uitging dat alles gestopt was, wordt toch in rekening gebracht.
Hierna boos nog een andere medewerker gesproken en die vond het ook onjuist en zou eea gaan rechtzetten.....!! Wat een bedriegerij!!!! Nooit mee ingaan op welke actie dan ook van KPN!!!

KPN: kastje naar de muur!

Pffff.... voor de zoveelste keer kennisgemaakt met de klantenservice van de KPN. Toegegeven, het is ingewikkeld hoor, als oude klant had ik ooit een toestel van ze gehuurd. Dat kon nog in 2006. Iedere 2 maanden werd er een tientje van mijn rekening afgeschreven... Een duur toestel werd dat nog! 't Gaf vorige maand de geest.
Even naar de winkel waar ik destijds het contract had afgesloten. "Bel de klantenservice", was de reactie. Dus ik de klantenservice bellen, "ga naar de winkel" was het antwoord. Ik naar de winkel, tja sorry hoor, maar zij mochten het niet oplossen voor me... Moest via de klantenservice. Ja aan die is alleen voor klanten - was het debiele antwoord op mijn vraag of zij het niet voor me konden regelen. Dus ik in de winkel nogmaals de klantenservice gebeld. Nu werd ik doorverbonden met iemand die er álles van wist en mij doorverbond met Lindorf, de partij die nu de huur van de toestellen regelt. Na tien minuten wachten ('t was vast geen gratis servicenummer) bleek dat ik verbonden was met het verkeerde nummer!
't Is warm vandaag, maar een ijsje kon me nauwelijks afkoelen. Thuisgekomen zelf het nummer van Lindorf opgezocht. 't Probleem werd direct opgelost... Nu nog even wachten of er inderdaad geen geld meer van mijn rekening wordt afgeschreven.
Het is het zoveelste akkefietje met de KPN. Wat mij betreft de laatste keer. Ik stap over op een andere provider!

Tja, waar moet ik beginnen.

Helaas kunnen wij in deze omgeving maar uit 2 providers kiezen.
En helaas de twee slechtste van het land.
KPN verbinding is altijd al matig geweest. Wij betaalden ook voor glasvezel.. dat ons huis niet eens bereikte, kwamen wij later achter.
Tijd geleden ging de router ontzettend moeilijk doen dus mijn moeder er over bellen. Vroeg de servicedesk om het model van de router.. bleek dat hun die al jaren niet eens meer verkochten. Bedankt voor de update, KPN.
Nou, nieuwe router geïnstalleerd, begint mijn laptop na de installatie sh*t te doen. Zogenaamd ook nog 45mb gekregen, ik merkte geen verschil met de vorige router.
Mijn verbindingen met game servers is ook nog steeds k*t en internet valt steeds vaker weg voor een paar minuten. Heel vaak 4 van de 5 verbinding strepen en dat terwijl de router 1 verdieping lager is. 1 rechte lijn onder mij. En dit is een slecht geïsoleerd huis, dus daar ligt het niet aan.
Het wordt tijd dat ze wat kabels verkopen aan XS4ALL.
KPN is verleden tijd. Ze kunnen niet geven wat ze beloven/verkopen.

mijn vorige methode was me aangenamer

Ach ja, nu moet ik eerst naar de computer om mijn mobiel op te laden met nieuw beltegoed. Overal kon ik mijn beltegoed opwaarderen, waar ik ook was. Dat is nu voorbij, en waarom? Waarom gebeurt dit toch ? Is het om extra geld binnen te krijgen?
Een oudere vriendin van mij heeft geen computer, en wel een mobiel. Wat moet zij nu doen om beltegoed op te waarderen?
U begrijpt: ik blijf met allerlei vragen ziiten.

waardeloos. vergane glorie.

Het bedrijf bestaat nog, maar heeft geen bestaansrecht meer. Jammer

betalen? Waarvoor?

Nu heb ik al weer bijna twee jaar mijn Nokia N800. Een goed toestel. Ik maak er mooie foto's mee. Kan ze prachtig bewerken. Geluiden opnemen is ook geen probleem. Heel veel mogelijkheden met dat toestel. Maar... bellen durf ik haast niet. Het kost me een vermogen als ik eens een arts of iets dergelijks bel. Een vriend(in) bellen doe ik bewust niet. Maandelijks ben ik (zonder bellen) meer dan 30 euro kwijt aan dit toestel.Ik heb voor dit geld eigenlijk niets. Mijn abonnement loopt eind augustus af. Reken maar dat ik KPN gedag zeg voor een betere en goedkopere aanbieder.
TW. Bouman-Hoogerdijk.

Een onstabiele partner die zijn beloften niet nakomt.

Ik ben net overgestapt na ongeveer 2 jaar KPN-internet en televisie.
In die periode heb ik ongeveer twee modems en vijf digitale ontvangers versleten, en veel uren aan de telefoon met de helpdesk voortgebracht, die toen nog niet gratis was.
Een beloofde compensatie voor al die telefoonkosten van 10 euro korting per maand gedurende een jaar is nooit op mijn factuur in mindering gebracht.

niet nakomen van beloften

Ik heb een monile te lelefoon gekocht bji kpn met een abonement het abonement wordt zonder aankoding met 20 euro verhoog net ech tnetjes en dan vraag je of je verbuik terug geschrouf kan worden want dat kan al je de reclME MOET GELOVEN maar dat kon niet waarom konden ze mij niet duidelijk maken

rekening verkeerd maar goed en snel opgelost

In eerste instantie kreeg ik een te hoge rekening. Hierna belde ik direct naar de Klantenservice en hoefde niet lang te wachten. Het probleem werd snel opgelost en zo doende wordt het te veel geincasseerde bedrag binnenkort teruggestort. Dit kreeg ik direct eveneens bevestigd per sms. Ik heb hier dus alle vertrouwen in.

Eerlijk gezegd ben ik niet erg onder de indruk van de leaseconstrucies en vaak hoge prijzen (gelukkig is dit ook niet van toepassing op mijn abo), maar houd toch een goed gevoel over KPN.

Bestellen via website: afhandeling klopt van geen kant

Iets bestellen via de website blijkt een drama. Niets blijkt te kloppen bij de afhandeling, behalve mijn eigen betaling. In eerste instantie was de order niet eens bekend bij het afleverend bedrijf. Een medewerker was zo vriendelijk de order alsnog in het systeem te zetten. Daarna begon het drama pas echt. De korting bleek niet verwerkt, nummerbehoud was niet geregeld. Als klap op de vuurpijl wilde de koerier me nogmaals laten betalen bij aflevering van de bestelling. Nogmaals, dat was het enige dat wel klopte, blijkens mijn bankrekening. Benieuwd of dat geld ooit terugkomt.
Een klacht ingediend via medewerker, gisteren.
Nog niets op gehoord, ook niet na gebeld te hebben. KPN blijkt opnieuw niet naar mij als klant te luisteren. Onaanvaardbaar, zo'n slechte ervaring.

Is KPN your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

KPN Details

Informatie, service en online bestellen. Thuis en op kantoor. KPN sluit je aan.

Visit KPN