KPN reviews

KPN reviews

Very low
2.9

Prima respons

De factuur klopte niet! Meestal is zo iets het begin van een langdurig procedure om alles weer recht te krijgen.
Zo niet bij KPN. Nadat ik op internet het zg "klachtenformulier" had ingevuld kreeg ik binnen een dag een reactie. De maandelijkse factuur zou worden gecorrigeerd en het teveel geinde bedrag zou met de volgende betaling worden verrekend.

En zo gebeurde het ook. Uitstekende behandeling.

Zomaar contract verlenging!

Het is een bedrijf wat alle mazen in de wet probeert te gebruiken om maar klanten langer te houden en verlengen je contract ook zomaar als je iets veranderd in je pakket wat je afneemt. En zeggen dan doodleuk daar hebben we je brieven over gestuurd. hahahaha. Nee hoor! en dan ook nog dat ze 40mb zeggen te leveren ik kom gewoon niet hoger dan 7mb. Dat is toch belachelijk laag?

Prima glasvezelprovider, jammer voor de hoge belkosten

Ik heb een alles-in-één pakket gehad bij KPN Glasvezel.
Altijd prima service gehad, maar moet helaas op zoek naar een andere provider. De interactieve TV-box die KPN geleverd heeft gaat niet geheel goed samen met mijn Philips-TV... (ligt aan Philips en blijkt helaas niet herstelbaar). Via HDMI-verbinding komt het geregeld voor dat ik geen geluid heb.
Verder is het mij opgevallen dat de belkosten die KPN in rekening brengt, aanzienlijk hoger zijn dan bij andere glasvezelproviders.
Prima service, maar helaas ben ik voorlopig niet van plan een andere TV aan te schaffen...

bagger

Tijd lang internet+interactieve televisie gehad, totdat pltoseling van KPN uit mijn televisie werd opgezegd. (zonder goede reden)
Hiervoor minimaal 2(!) uur aan de telefoon gehangen om een week later nog steeds geen televisie te hebben. Erg jammer, want buiten dit akkefietje werkt internet verder perfect, net als de interactieve televisie (áls het werkt dan...)

Netwerk is goed.

Zoals gezegd, het netwerk waarover KPN haar diensten aanbiedt is goed.
Qua klantenservice heb ik ook weinig te klagen, in de KPN winkel word ik keurig geholpen.
Het enige wat mij een beetje tegenvalt, is de internet snelheid, 3G.
Dit kan aan mijn telefoon liggen, maar dan nog, je betaald er wel voor.

Goede producten en service muv telefonische servicedesk

Interactieve tv, internet, telefonie (ook mobiel). We hebben alles via KPN. Ik moet zeggen dat ik weinig klachten heb. Enige wat beter kan, is de telefonische servicedesk. Als je als bedrijf een 0900 nummer inricht waar je klanten voor betalen, dan vind ik het klantonvriendelijk om te weinig telefonistes in te zetten zodat er een wachtrij ontstaat.

Zeer klantvriendelijk vind ik de KPN-winkel. Twee weken geleden voor een hoesje voor mijn telefoon langsgeweest, deze niet gekocht maar de medewerker heeft wel naar mijn producten gekeken en geconstateerd dat een bepaalde aanbieding hierop van toepassing is. Uiteindelijk zonder aankoop van het hoesje met € 10 korting per maand op mijn producten en een aantal maanden gratis filmpakket en pluspakket de winkel uitgelopen.

Ik denk wel dat je het moet treffen en dat er ongetwijfeld ook KPN-werknemers zijn die minder klantvriendelijk zijn. Ook de werknemerpopulatie binnen KPN blijft een afspiegeling van de samenleving!

KPN....wat moet je ermee!

Staat al jaren met de rug naar de klant, een wanhoop werkelijk waar.
Onterechte afschrijvingen, dwaal tochten door telefoonmenu's om iemand te pakken te krijgen. Foute informatie en maar blijven incasseren. Crediteren ho maar en als je je abonnement opzegt, ook al val je in de opzegtermijn, dan toch doodleuk een boete. Na drie jaar ellende met deze telecomaanbieder alles opgezegd en nooit, nooit meer een KPN aansluiting, zowel zakelijk als privé. Vandaag na 40 minuten wachttijd eindelijk iemand te pakken gekregen (vanwege de enorme drukte). Arme telefonistes, je zal maar deze deze bende werken. Dit moet een door en door verrot bedrijf zijn waar klanten melkkoeien zijn, niets meer of minder.

Top service!

Sinds kort alles in een van KPN, keurig geleverd, alles werkte naar behoren. Opeens geen telefoon meer, netjes teruggebeld, geduldig en netjes allerlei stappen doorlopen. Ik ben dik tevreden.

Vreemde zaken..!

Upgraden gewoon een abonnement (zonder te vragen) naar een abonnement dat vele malen duurder is!
Waar is dat nieuwe contract, getekend door mij?

KPN gaat er zomaar vanuit dat als een huisgenoot een nieuw internet-contract bij ze afsluit dat dan de persoon (van hetzelfde adres), waar ze de bankgegevens al van hebben, maar voor het nieuwe contract opdraait...

Slechte service

Ik had voor mijn dochter een abonnement afgesloten bij MTV Mobile. Deze is inmiddels afgelopen. Nu heb ik al twee keer een unlockcode aangevraagd (moest via Hi.nl). Er zijn inmiddels 6 weken verstreken en ik heb nog steeds niets ontvangen. Als ik vraag wanneer ik de code tegemoet kan zien, word me geadviseerd om nogmaals een aanvraag in te dienen (+ bijbehorende wachttijd van min. 3 weken)?!

Heb deze vraag ook via Twitter gesteld (HI Webcare) en daar reageert men zelfs niet eens op...

Heb het idee dat ik geen unlockcode ga ontvangen en dit is zeer spijtig daar mijn dochter dus dan ook haar toestel niet kan gebruiken....

Keurig afhandelen van klachten

Na dat ze mij een verkeerd telefoonnummer hadden gegeven wat ook al iemand anders in gebruik was (bijzondere situatie wat zelden voor komt)
Hebben ze het heel snel opgelost en netjes een hoop kosten vergoed zoals drukwerk van visite kaartjes.

Fouten maken is menselijk maar hoe men het oplost vind ik belangrijk en daarvoor krijgt KPN van mij een dikke pluim!

...........(geen woorden voor)

over gestapt naar alles in in ....nou inderdaad alles (ging) ineen(s) fout, oude abonnement werd niet over/opgezegt...een half jaar dubbel betaald....uren gebeld...nee nu word het echt geregeld...heb alles opgeschreven en nu komt het goed.......nou echt niet...de klantenservice werken allemaal anders en lossen niets op....kennen de procedures niet.....klacht ingediend via telefoon en mail en na half jaar komt er eindelijk een iemand van hoger hand die je probleem vastpakt en het eerst eens op gaat lossen en die je ook terug kan bellen als het NOGSTEEDS niet geregeld is, al het geld nogsteeds niet teruggezien.....hoofd en maagpijn krijg je er van...wat is dit voor een service maar betalen moet je altijd wel en het ergste nog.....duidelijk iedere keer aangegeven...denk er om...niet onze emailadressen opzeggen maar overzetten...nee hoor..geen probleem...kan niet zonder uw toestemming....u raad het al...ALLES weg...van de 1 op de andere dag....niemand in kunnen lichten.....ook zakelijk niet.....

Internet via KPN

Ik heb internet via KPN. Heb ik mijn emailadres laten aanpassen, gaan ze ineens en zeer zeker zonder mijn toestemming geld van mijn rekening halen. Automatische incasso... daar had ik ze toe gemachtigd (zeggen ze). Ik weet van niets, zou graag die machtiging eens willen zien.
Brieven geschreven, maar niets op gehoord. Als je ze belt krijg je iemand van de klantenservice. Die weten ook van niets. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de automatische incasso te blokkeren.
Ik vind dat KPN op deze manier steelt van mij.

Na opzeggen abbonement verschrikkelijke klantenservice

Nadat ik mijn kpn alles in 1 abonnement heb opgezegd (vond de kwaliteit van interactieve TV bij lange na niet waard wat je ervoor betaald) via de site, kreeg ik een mailtje waarin stond dat het abonnement was opgezegd en alleen nog verwerkt moest worden.

2 weken voor aangegeven opzeg-datum gebeld om te vragen of ik speciale dozen zou krijgen toegestuurd om het modem etc in op te sturen, kreeg ik te horen dat het abonnement helemaal nog niet was opgezegd. Hun moesten dit telefonisch met mij doornemen, wat helemaal niet in de mail stond, en omdat ze mij niet te pakken hadden gekregen ik dus maar niet had opgezegd. De dame aan de telefoon zei dat ik helemaal geen mail kon hebben waarin stond dat de opzegging akkoord was en verder niks kon doen voor mij, wilde er niks aan doen en wilde de persoon die dit wel zou kunnen niet met mij doorverbinden. Wel mocht ik terugbellen in de hoop dat ik iemand aan de lijn zou krijgen die dit wel kon, te belachelijk en dom voor woorden.

Na ge-eist te hebben dat ik doorverbonden zou worden kon dit eindelijk, degene die ik toen sprak zei dat het toch echt onze fout was, maar dat we de extra betaalde dagen teruggeboekt zouden krijgen.

Ben benieuwd of dit in 1 keer goed zal gaan. Weet zeker als je een abbonement aanmeld via de site, ze dit natuurlijk NIET telefonisch met je door hoeven te nemen. Ben blij dat ik weg ben en zal het niemand aanraden.

Ons krijgen ze niet meer weg bij KPN.

Al geruime tijd vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en internet-TV van KPN in huis. Kunnen er heel kort over zijn: wij zijn super-tevreden! Alles werkt prima, alles eenvoudig zelf aan kunnen sluiten, géén storingen tot nu toe, perfect TV-beeld, internet snel zat (geen verschil kunnen ontdekken met UPC).
Kortom: ons krijgen ze niet weg bij KPN!

Goed product, werkt uitstekend

Itv, mooi ook op iPad. Goede monteur service, goede verkoop service.

UPC opgezegd en kpn aangesloten, wat een verademing.

Good products, bit pricy

Have been a loyal customer for 10 years. Always for their quality, not their prices.

Ver van tevreden

KPN haalt al een tijd zijn schouders op. Ik zit al lange tijd te wachten op een nieuwe telecom/internet aansluiting, keer op keer worden afspraken niet na gekomen of kunnen door toedoen van KPN niet worden uitgevoerd.

Ik ben er ziek van dat ik bij KPN een abonnement heb afgesloten.

Wel goed bereik, maar overige service ???

KPN heeft een goed bereik, maar net als andere providers een ondoorzichtige abonnementenstruktuur, zodat je nooit krijgt wat je denkt te krijgen. Het zijn altijd addertjes onder het gras. Je moet een hele studie verrichten om het juiste abonnement te kiezen. Zelfs mbv de primafoon winkel blijkt het toch weer anders te zijn. Dit doen alle providers expres, zij moeten geld verdienen. Ik heb na telefonisch contact uiteindelijk toch een tegemoetkoming gekregen.

Is KPN your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

KPN Details

Informatie, service en online bestellen. Thuis en op kantoor. KPN sluit je aan.

Visit KPN