Krak reviews

Krak reviews

3.6

Overskuelig!

Nem og overskuelig. Og syntes deres iPhone app er rigtig godt

Elendig og langsom

Jeg synes at krak er blevet ringere og ringere.
Mobil browseren er langsom og det er deres side generelt også.
Det er måske fordi den er klistret til med reklamer, og brugerundersøgelser.
Jeg er permanent stoppet med at bruge krak da 118.dk er meget hurtigere.

Gammeldags

Lidt underligt at de ikke har fulgt med. hvis man ikke søger på en bestemt måde kommer der ikke nogen resultater. Det er lidt ligesom man skulle søge på google for 5 år siden.

God hjælp

Det er en god hjælp til hurtigt at se distancer.
Der er de seneste år kommet mange alternativer til krak, såsom gps-systemer, google og dets lige. Men jeg bruger alligevel krak når jeg alligevel sidder ved computeren.

Super Hjælp

Selve hjemmesiden er kanon, da der er mange muligheder for at finde hvad man søger, samt kortet er til stor hjælp i mange situationer.

alt i alt en super god side :)

Ikke verdens bedste

Kan næsten aldrig finde dem man søger, selv hvis man har den korrekte adresse, plejer at bruge Mostrup.dk.

For få søgemuligheder

Bl.a. til rutevejledning, hænger de noget i bremsen.

Ikke god nok

Den er ekstrem dårlig at anvende på mobilen...
Og det er ikke muligt at vælge cykelrute

Brugbart

Jeg bruger siden en del, og det fungerer udmærket.

udemærket

Jeg har få ting jeg ikke kan lid det her site, men alt i alt er det et godt site.

En klar ommer

Jeg hader, når jeg indimellem er nødt til at søge på Krak - og det er altid min absolut sidste mulighed!
Efter at Krak blev lavet om, er søgningerne ofte blevet så bredde, at de ikke kan bruges til noget som helst. I hvert fald kan det vise sig at være enormt tidskrævende at finde det, man skal bruge.
Det er en helt klar ommer!!!

Danmark bedste side!

Finder altid det må man har bruge for. og klart en side som jeg vil bruge frem over til at finde noget som jeg skal bruger da. f.eks. at finde vej frem til en kunden eller en ven

Super fed

Kan altid finde vej via krak.dk . og som noget nyt kan jeg også søge på en bestemt ting jeg står og skal bruge, det er fedt

Tak

gør det den skal.. og virker.. kort og godt.

KRAK = KONTAKTBIBLIOTEKTET

Telefonnummer, kort, adresser mm. kan findes på krak. Der er lette søge funktioner og alt er lige til. Brugerfladen er enkel og ganske flot. Faktisk kan jeg ikke sige noget negativt om Krak. De skal bare følge med tiden, så skal jeg nok holde mig til Krak i lang tid.

Udemærket til generelle søgninger på tlf

De kunne godt fokusere på at få alle med - og det ville være rart med flere oplysninger såsom hjemmeside og email-adresse som standard.

For mange reklamer og for lidt info

Jeg bliver meget irriteret over de reklamer der er især over landkort osv. De er dybt irriterende. Det er sjældent jeg finder de personer jeg søger derinde. En positiv ting er at deres kort er nyere end dem man eks. kan se på google earth.

Hvad kan man overhovede bruge Krak til?

Kraks søgemotor er virkeligt elendig og kræver at man er meget præcis i sin søgning og f.eks. meget intollerant overfor stavefejl og ofte får man 0 hits på selv helt banale søgninger som burde give massere af hits, og ingen brugbare alternativer.

Oftest kan det meget bedre betale sig at bare søge i Google, så hvorfor overhovede bruge Krak?

Elendigt!

Øv, krak var så godt engang - nu popper der reklamer op konstant, og tit kan man ikke udskrive det, man skal bruge :-(
Desuden savner jeg valgmuligheden "Den nemmeste vej" - man bliver altid kastet ud i snørklede ruter, fordi den kun kan finde den hurtigste eller korteste..

Eniro Danmark A/S Details

Find virksomheder, produkter, varemærker, brancheforeninger på krak.dk. Vi giver dig telefon- og mobilnumre, adresser, kort og meget mere

Visit Krak

Call us on: +45 88 38 38 00