Krappan reviews

Krappan reviews

7.7

God oplevelse.

Krappan.dk har et stort udvalg af vare og gode konkurrencemæssige priser

Vi modtager desværre en vare, som er ødelagt på grund af fragten. Heldigvis udviser krappan.dk utrolig god service og erstatter varen efter tilsendt billed-dokumentation.

Her handler vi igen næste gang!

God vejledning, gode priser og hurtig levering!!! Kan anbefales!!!

Vi bestilte rør og fittings for 15.000 hos Krappan og afhentede det selv i Haderslev. Stor ros for højt serviceniveau og hurtigt svar på mine mange spørgsmål pr. email. Det lykkedes mig ikke at finde billigere priser i DK. Glæder mig til at prøve deres isoleringsstrømper selv om de er lidt dyre, men ingen andre sælger dette produkt.

Krappan refunderede som aftalt leveringsomkostningerne iløbet af få dage, så alt var iht. aftale.

Vi bestilte efterfølgende en lille ekstra levering som kom med Postdanmark allerede dagen efter. De varmeste anbefalinger af firmaet Krappan fra os i Snejbjerg.

Is Krappan your company?

Komplet program i centralstøvsugere og ventilation til nye og bestående boliger. Webshop med direkte salg af centralstøvsugere, ventilation, ventilationsaggregater m.m.

Visit Krappan