Kreativshop reviews

Kreativshop reviews

7.2

Fair og ærlig

Fik leveret et forkert produkt, men kunne komme direkte hos kreativshop og bytte varen. Fint.

Fik ikke leveret hvad der var bestilt..

Bestilte 1 stk 64 GB CF kort fik leveret 2 stk 32 GB kort,
skrev til Kreativ Shop for at høre hvad der er gået galt, har ikke fået svar endnu efter 7 dage..

kreativshop

Som en tidligere kunde så rigtig siger ang.kreativshop er jeg også om de overohodet
eksistere mere de skriver eller på deres hjemme side at de er nemme at komme i kontakt med det er desvære ikke stilfællede de svare ikke på mail og en tlf.nr kan man ikke finde så måske endnu et firma der skal under lup hos konstanten og i tv
MVH Ole Andersen

Første og sidste gang jeg handler her..

Trods '1-2 dages leveringstid' på webshop, blev en vare bestilt lørdag, først leveret torsdag. "Kundeservice" besvarer overhovedet ikke henvendelser pr. mail.

Jeg bestyrer selv en relativt stor webshop og har fuld forståelse for at der kan opstå forsinkelse men det mindste man kan gøre, er at informere sine kunder om det, og at besvare kundehenvendelser pr. mail bør være en selvfølge.

Firmaet giver indtryk af at være en lille 'lejligheds-virksomhed' der drives i fritiden.
Det er firmaer som Kreativ Shop, der gør folk utrygge ved at handle på nettet.

Svarer ikke længere

Emails bliver ikke længere besvaret. Hverken på service eller på Info. Nyt tlfnr 31640558. Man ikke slå indehaver eller nr. op på Krak.

Eksisterer Kreativshop overhovedet fra nu af?

Nemt og bekvemt :-)

De kendte varer, til billiger priser.

Nem bestilling

Lynhurtig levering - lå i postkassen næste dag ;-)

Ovenud tilfredsstillende

Levering og varens funktionalitet, lige efter bogen

Effektiv

Hurig og god behandling af min ordrer.

B. Jensen

Varen jeg bestilte kom efter et par dage, super hurtigt levering.

Fantastisk hurtig og præcis handel.

Hurtig service,
Fin hjemmeside,
og ikke mindst en god pris.

Priser ?

Er der da ingen der undersøger hvad en vare koster andre steder, jeg har kigget på deres priser og de ligge over 100% over de billigste andre steder.

Hurtig ekspedition, men forkert komponent

Hurtig og fin webshop, men det leverede svarer ikke helt til det bestilte.

Ingen varer og ingen respons fra Kreativ.dk

Har bestilt en USB stick d. 13/5 som jeg skal bruge til eksamen d. 23/5.
I dag d. 19/5 har jeg (udover en ordrebekræftelse) intet hørt, og der er ingen i den anden ende til at svare på mails m.v. I disse tider er 5-6 dage uden en vare altså ikke godt nok. Og det er trods en enkelt helligdag (17/5).

Ser desværre også på Facebook at firmaet nu behandler flere end mig selv på denne måde.

Utroværdig og dårlig service

Jeg bestilte et SD kort den 30.04, godt nok om aftenen og det var en lagervarer. Da jeg så ikke torsdag havde modtaget det, undrede jeg mig, så jeg skrev en email til dem og idag mandag har jeg stadig intet hørt, og kan læse på deres Facebook side at, mange har problemer med at, modtage deres varer fra denne butik. Så kan absolut ikke anbefale at, handle i denne webshop.

Køb af Memory Card

Jeg modtog kortet hurtigt, det kan jeg ikke klage over,
Og de lever også op til navnet Kreativ, ihvertfald når det gælder om at tjene penge på fosendelse. betalte for Maxi Brev (Maxi Brev): 18,00 DKK . Men kortet blev leveret i lille brev med alm 8 kr porto. penge lige ned i lommen.

Kreativ Group Details

Køb Billigt Hukommelseskort, SD og SDHC Kort, MicroSD, Memory Stick, USB Nøgle, Memorycard, Ipad tilbehør og Usb produkter

Visit Kreativshop

Call us on: +45 30332939