Kreativshop reviews

Kreativshop reviews

7.2

Køb af Memory card

Jeg bestilte et Sony Memory card en onsdag omkring middag, og det lå i postkassen dag efter.

hurtigt og billigt.

Dårlig service

Første sidste gang jeg handler med Kreativ. Ekspeditionstid på 7 dage på lagervarer. Gad ikke svare på rykker mail afsendt 5 dage efter ordreafgivelse. - Alt i alt en dårlig oplevelse.

OMJ

Utroværdig

Jeg kan ikke anbefale Kreativ Shop. De er utroværdige og overholder ikke leveringstider. Jeg har nu ventet i en uge på levering af to Memorystick PRO fra Sony. Email svarer de ikke på og deres værdier kan de stikke skråt op.
Deres værdier
• Bedste kvalitet til lave priser
• Brugervenlighed
• Erfaring og stabilitet
• Fremragende service
• Førende teknologi
• Kreativ tænkning

Deres mål
• At være fleksible og at kunne indordne os vore kunders krav.
• At fastholde vore kunder ved at levere service af høj kvalitet.
• At udvide firmaet som et arbejdende team.
• At efterkomme og opretholde sikkerhedsmæssige arbejdsstandarder for at kunne sikre sikkerheden og sundheden blandt vore kunder, personale og tredje part.

Kreativshop har nu på min anmodning annulleret ordren en uge efter afsendelse af email omkring annullering, men har til gengæld trukket beløbet på min bankkonto. En efterfølgende anmodning om tilbagebetaling er nu efter 8 dage endnu ikke blevet udført. De har nu fået en frist til den 10-april-2012 til tilbagebetalingen. Hvis tilbagebetalingen ikke effektueres bliver de politianmeldt for tyveri.

Endnu engang
KØB IKKE VARER HOS KREATIVSHOP
Du bliver snydt

Fin forretning

Sd card 32GB, billig og god kvalitet

Ingen levering, intet svar på email

Jeg bestilte den 13/3 et memorykort, stod det var på lager, og de lovede 1-2 dages levering.
Benyttede deres kontakt formular på deres hjemmeside ca. en uge senere. Har aldrig modtaget noget svar.

Har først modtaget kortet med posten 23/3.

Bad service and lairs

I ordered a product on the 28th of Feb 2012 and it the 14th of March and I still have not received the product but the money for the product is already withdrawn from my bank account. I tried contacting them no reply.. I would not at advise anyone to buy from them. Bad service......

Alt som det skulle være

Alt var som det skulle være, billig pris - hurtig levering samt hurtig svar på mail

5 stjerner!

Har IKKE modtaget vare eller info

Utrolig dårligt at man bestiller en vare og de reseverer penge på betalingskort, men man får ikke varene eller hører om den er på vej.. Jeg har D.D. annuleret ordren via deres kontakt formular. Så vil du have god service og varen du bestiller, så bestil et andet sted...

Smukt

Kreativshop leverede mit hukommelseskort efter få dage, og til billige penge.

2 Uger ....

Tjaa... Hvor skal man starte.
Man forventer jo at varen er hos ens egen husstanden efter 2-3 dage, men måtte vente op til 2 uger, inden jeg så min usb-nøgle i postkassen.
Efter en uges venten, kom frustrationen og kunne atter ikke vente,derfor kontaktede jeg dem, gennem deres Mail-support, og fik et svar dagen efter, at de først lige havde sent varen, (pga. deres leverandør). En ting som ærgre mig, er deres kommunikation til brugen, at muligvis bliver forsinket, pga fysiske problemer.... Det må de gerne rette op på!
Men i sidste ende handler det jo om produktets pris og produktets kvalitet, i mit tilfælde overholder disse essentielle faktorer, som også gør at jeg har tiltro til deres produkter, og gerne vil handle der igen .Ærgre mig dog stadigt, at deres infomation er sløset omkring ens produkts transportforsinkelse, og først får en konkret besked, når man selv kontakter dem...

Problemfri handel

Hurtig problemfri handel !
kan kun anbefale til andre

Hurtig og uden problemer

Har bestilt 2 produkter, som allerede blev leveret dagen efter. Kan kun anbefale Kreativshop til andre.

Nemt og billigt

Bestilte billige og originale blækpatroner fra den overskuelige hjemmeside og fik dem 4 dage senere. Kunne dog godt mangle en bekræftelsesmail på at ordren var sent, men det er også det eneste minus.

Brandhurtig levering

God og hutig betjening. God instruktiv website

Fantastisk go' kundeservice

Jeg startede med at have et spørgsmål angående den vare jeg gerne ville købe. Allerede samme dag tikkede der et svar ind fra kunderservice. Det er nu altså sjældent jeg har oplevet det.
Så til bestillingen af varen. På trods af julen nåede varen frem 3 dage efter bestilling og da shoppen lover levering på 1-2 dage, når pengene er overført, så synes jeg det er en ok leveringstid.

Intet negativt at tilføje.

Super levering

Købte 2 SD kort hurtig levering

Nu er det jo jul

Jeg bestilte kun en lille ting, som i øvrigt var enormt billig, og jeg fik den efter tidsplanen (næsten. kun en dag forsinket, i arbejdsdage). Det gør ikke noget for mig at den kom lidt for sent, siden det nu var jul og alle helligdagene gør det lidt besværligt.

Bestilt PC rygsæk - aldrig modtaget

Rigtig dårlig erfaring
Jeg har bestilt PC rygsæk, ingen info, efter et par mails fik jeg en pc mouse!! meget uheldigt for det skulle være julagave.
Ingen svar på mine henvendelser

Købt HP Finans kalkulator

Bestillingen foregik hurtigt og effektivt. Ingen problemer.

Kreativ Group Details

Køb Billigt Hukommelseskort, SD og SDHC Kort, MicroSD, Memory Stick, USB Nøgle, Memorycard, Ipad tilbehør og Usb produkter

Visit Kreativshop

Call us on: +45 30332939