Krifa Forsikring reviews

Krifa Forsikring reviews

7.0

Nemt, og godt, dog et lille men...

De to gange vi skulle bruge forsikringen, har det været super nemt og lige til. Vi har bare fået sagsnummer og skulle kontakte håndværkere, så det hele gået af sig selv. Dog et lille minus, at der ikke kan kontaktes i weekenden... øv øv

Dårlig service - Rettet til lidt bedre

Meget dårlig første behandling , er blevet lidt bedre .. Kan ikke give mere end 3 stjerner .. Det kan godt være i går meget i op kundeservice, men det er ikke alle jeres medarbejdere, der er interesseret i at følge jeres kostume ..
Krifa Forsikring

Reply from Krifa Forsikring

Kære Martin.

Vi kan forstå på din anmeldelse af Krifa, at det var et problem, du havde med Krifa, som nu er blevet løst.

Har du oplevet problemer med Krifa Forsikring, siden du skriver, at vi giver dårlig service? Det ligger os i hvert fald meget på sinde at give en god service. Vi håber, at du vil uddybe, hvilket problem, du måtte have med os - enten her eller på forsikring@krifa.dk.

Venlig hilsen
Krifa Forsikring