Krimibogklub reviews

Krimibogklub reviews

3.6

Hvor er fordelene ved at være i bogklubben?

Jeg kan fint genkende de andre bedømmelser med en hvis grad af bondefangeri i telefonsalget, jeg kunne dog bare have sagt nej og lagt på. Men ok jeg modtog da gratis min første bog. Første gang jeg modtog månedens bog, Lars Keplers nye bog, Sandmanden, kostede det mig alt i alt 258 kr. inkl. forsendelse. Samme bog, samme indbinding, eneste forskel var, at der ikke stod bogklubben på smudsomslaget, kunne jeg købe på samme tidspunkt i Føtex og Bilka til 199 kr. - altså jeg havde betalt 59 kr. mere via bogklubben og havde besværet med at hente den på posthuset. Det endte med, at jeg købte Lars Keplers øvrige bøger i Bilka og Føtex, stadig til lang lavere priser end bogklubben, nemlig til 99 kr. stykket, alle i indbundet udgave. Hvor er så lige medlemsfordelene? Jeg har efterfølgende meldt mig ud, og det skete uden besvær. Èn stjerne får bogklubben især for dårlig prissætning. Så skal man i det mindste annoncere, at medlemsfordelene bl.a. er alt for høje priser!

Bondefangeri og snyd

Jeg blev ringet op af en sælger at jeg ville få en gratis bog hvis jeg var med i en spørgeundersøgelse. Det viste sig at være en løgn og jeg er nu fanget i en bogklub som jeg aldrig har ønsket at være medlem af og ikke kan slippe ud af. Der sendes konstant bøger som jeg ikke har bedt om så det har samtidigt kostet mig dyrt!!

For dårligt! - Snydt!

Blev en dag ringet op af en fra Gyldendals Krimibogklub om at jeg havde vundet en bog. Jeg blev her spurgt om jeg også ville være med i deres bogklub. Hertil fik jeg at vide at der IKKE var nogle forpligtelser, og at jeg bare, for at fortsætte som medlem af klubben, skulle købe to bøger, ellers ville jeg AUTOMATISK blive meldt ud af klubben indenfor det første år. Jeg blev også gjort opmærksom på at jeg havde muligheden for at modtage månedens bog, en at jeg til hver en til kunne melde mig fra det. Dette har på INTET tidspunkt været muligt for mig at gøre, lige meget hvilken tid på måneden jeg har prøvet. Jeg har herefter haft skrevet med Gyldendal, som så kunne gøre mig opmærksom på at jeg altså skulle købe to bøger for at melde mig ud, der var ingen hjælp at hente, selvom jeg var blevet SNYDT ind i klubben.. Jeg endte så med at betale to bøger, da jeg bare ville ud, og undgå at have noget med bogklubben at gøre. Det har dog stadig ikke været muligt for mig at melde mig ud af klubben, og jeg modtager stadig månedens bog..

Rigtig øv oplevelse, og har ærligtalt gjort at jeg ikke har lyst til at skulle have noget med Gyldendal at gøre igen..

Løgnagtige oplysninger

Jeg blev ringet op om at få denne gratis bog fra bogklubben. Jeg var interesseret. Jeg fik at vide at jeg så skulle være medlem. Derfor var jeg ved at bakke ud igen da jeg hørte om vilkårene (at skulle købe to bøger til klubpris) idet jeg ikke har tid til at læse almindelige bøger, men kun hører lydbøger. Sælgeren siger så at de da også har lydbøger og får det til at lyde som om det sagtens kan lade sig gøre at jeg kan 'købe mig fri' ved at købe lydbøger fremfor papirbøger. Derfor melder jeg mig ind.
For en måned siden får jeg (i god tid) en mail om at jeg skal huske at købe to bøger hos dem og jeg går ind for at søge på lydbøger. De viser sig at de kun har én enkelt og jeg bliver forvirret og ringer til kundeservice. Her får jeg at vide at jeg kan købe bøger i Gyldendals almindelige bogklub via krimibogklubben og at det nok har været det sælgeren har ment.
Jeg føler mig led og ked af at jeg overhovedet meldte mig ind. Jeg føler at jeg er blevet løjet lige op i mit åbne ansigt for at jeg ville blive kunde. Dårlig arbejdsmetode!

Bondefanger folk

Min kone siger hun blev lokket af en reklame at hun havde vundet en bog.
Og skrev til dem for at få den tilsendt. Herefter blev vi ringet op af en sælger som vil give os en gratis bog.
EFTERFØLGENDE var vi pludselig meldt in i bogklubben og fik tilsendt månedensbog med regning.

Har her idag måtte betale 82 kr. på postkontoret for at retunere bøgerne.
Selvfølgelig med tracking så jeg kan dokumentere de modtager dem.

Vi har aldrig indviliget i indmeldelse i deres klub

BONDEFANGERI

Fint, men mangler leveringer....

Bestilte i sidste uge månedens bog (og to ekstra bøger), en time efter bestillingen ville jeg gerne have en ekstra bog. Hjemmesiden var så nede i mere end 20 timer!!!!! Er sgu ikke godt nok. Slet ikke da jeg ikke kunne ringe i weekenden, og at man skal bestille inden 23:00 om aftenen for ikke at betale dobbelt porto.

Jeg måtte så SMS bestille, og vupti... det kostede så en 5'er ekstra (kunne jeg ikke lige se ved pågældende bog - er nok skjult i nogen betingelser). 5 kr. er ikke meget, men alligevel.

Den "oprindelige" pakke kom efter 2 dage. PERFEKT!!! Men ekstrabogen er nu forsvundet, og der skal gå 14 dage inden den efterlyses. Det undrer mig at sådan noget kan forsvinde, når den sendes fra bogklubben (og til en PostDanmark Døgnpost). De har et glimrende system hvor man bliver adviseret ved afsendelse, det er bare ikke sket ved denne pakke (jeg blev adviseret fint ved første pakke) og bogklubben vil ikke gøre noget, før end der er gået 14 dage.

Tør vædde på, at den ligger til afsendelse hos bogklubben, og ikke er scannet korrekt igennem systemet, selvom "min konto" siger at den blev sendt for en uge siden.

Bondefanger deres kunder

Butikken sender faktura på en vare som ikke er bestilt. Varen skulle ifølge butikken have været afbestilt, men butikken har ikke sendt information om varen eller tidsfrist, hverken på mail eller post?
Butikken sender faktura flere dage før varen og svarer ikke på reklamation om deres fejl.

Is Krimibogklub your company?

Krimibogklub Details

Vild med krimi? Bogklubben Krimi & Spænding åbner et spændende krimiunivers med de største krimier, uhyggelige thrillere og velskrevne pageturnere. Vi guider dig til de bedste krimioplevelser. Meld dig ind nu og få anbefalinger, bestsellere og uhyggeligt gode tilbud.

Visit Krimibogklub