Kristeligt Dagblad reviews

Kristeligt Dagblad reviews

7.9

God avis - stabil levering

Overraskende god avis med masser af godt indhold uanset om man er fast kirkegænger eller blot interesseret i samfundet omkring os.
Stabil levering med Post Danmark, med den side genvinst at vi nu altid ved om posten har været der :)
Avisen er skruet sådan sammen, at selvom vi ikke når at læse den en dag, så kan den sagtens læses den efterfølgende.

interessante og spændende nyheder

har været derinde meget ofte.altid spændende vigtige og rigtige nyheder om verdensituitionen og fremragende teamer til at finde nemt rundt i det med det mest vigtige og interessante nyheder om etik lov og tro.

En rolig side med godt overblik og skarp prioritering

Kristeligt-dagblad.dk er én af de bedste avissider i Danmark efter min mening. Ikke først med de seneste nyheder altid ... men netop dette er kvaliteten ved siden.

Kristeligt-dagblad.dk hopper ikke bare med på breaking news - bare for at være hurtigst. Her prioriteres vinklen og kvaliteten. Der passer med avisens profil.

Is Kristeligt Dagblad your company?

Kristeligt Dagblad Details

Nyheder, artikler, temaer, video og foto om tro, etik og eksistens - avisen om livets store spørgsmål .

Visit Kristeligt Dagblad