Kropsform.dk reviewed by

Randers, DK

Igen igen - barberblade...

Jeg har også som de andre modtaget de uorginale fusion barberblade. Jeg satte bladet på min barbermaskine og oplevede en noget øm og "rivende" barbering. Jeg mener ikke at produktet lever op til min forventning. Som sælger skriver mange gange er det et uorginalt produkt. Min forventning vat at levetiden på bladet ikke var så længe som et orginalt blad, men at brugen af det var som et orginalt blad. Men jeg blev skuffet. Sælger skriver at man kan retunerer de ubrugte blade og få penge tilbage. Jeg har taget et blad i brug - gives der så ikke penge tilbage på dette ?. Og jeg skal selv betale fragten tilbage til sælger ??.
Alt i alt en dårlig deal.
    Kropsform.dk
    TrustScore 9.2 / 10

Reply from Kropsform.dk

Hej Karl

Beklager det sene svar. Kropsform har skiftet ejer d. 01.01.13 og derfor har der været en del løse ender der skulle samles sammen.

Du kan selvfølgelig sagtens få dine penge retur og du skal IKKE bøvle med at sende bladene retur, heller ikke selvom du har brugt et af dem. Du sender bare dit ordrenummer samt den dealside du har købt dem op til os: mail@kropsform.dk, så sørger jeg for at du får dine penge retur.

Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse, og vi gør selvfølgelig alt for at du i sidste ende føler dig tilfreds og tryk ved Kropsform.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Malene
    Kropsform