Krups reviews

Krups reviews

5.1

Politikkens testvinder skuffer

Politikken valgte i 2008 Krups AquaControl el-kedel FLF2 som testvinder. Efter kort tid måtte jeg bytte den første kedel, da den slog fra, inden vandet kogte. Nu - et par år efter - siver der masser af vand ud gennem bunden på den ombyttede kedel. (Søger man lidt på nettet, ser det umiddelbart ud til, at dette er et kendt problem med denne model). Derudover har jeg oplevet, at også den ombyttede kedel er slået fra, inden kogepunktet er nået. Kedlen får trods alt to stjerner, fordi den - i den tid den har virket - har virket forholdsvis godt.

Se evt. anmeldelserne her:

undgå køkkenmaskiner fra Krups

Efter at være blevet rådet til at købe en Krups køkkenmaskine istedet for en kitchenaid, står jeg nu 4 år og 2 reparationer efter og maskinen har indtil videre kostet mig næsten 1000kr i reparationer.
Det hjælper ikke noget at der er 10 års motorgaranti når resten af maskinen kun kan holde 2 år af gangen. Den sidste fejl fik jeg af vide skyldtes, at jeg havde åbnet og lukket maskinen for mange gange. øhh skal den ikke kunne åbne og lukke uden at et kabel går istykker??
Jeg prøvede at få krups i tale men lige lidt hjalp det.
De yder garanti op til 2 år og kun 6 måneder yderligere på den del de har repareret.
Mit råd. UNDGÅ KRUPS og køb Kitchen AID istedet for!!

Krups BW 410 Pittsburgh

Jeg drikker meget thé ved forskellige temperaturer og søgte for over et år siden en el kedel med et ok design og som kunne det jeg ville den skulle. Jeg har læst de dårlige anmeldelser af min fantastiske el kedel og kunne ikke være mere uenig. Den er virkelig lækker at bruge, at holde ved, den bliver ikke brandvarm i plastikken og jeg bruger den jævnligt til også at lave destilleret vand til min espresso maskine vha "purify" knappen. Jeg afkalker den kun når det er nødvendigt. Tror jeg har afkalket den 4 gange på et år. Jeg anbefaler den altid til andre som et bedre alternativ til den ellers gode producent Philips.

Troede at Krups var et af de gode gamle tyske mærker

Fik en helt elendig kaffekværn hos Inspiration. Den grisser af helvede til og maler ikke kaffen ordentligt. Desuden fylder den og tager lang tid at betjene.

Krups elkedel BW 410

Jeg vil godt advare imod Krups elkedel model BW 410 Pittsburg et produkt som sælges til mellem 400 og 600 kr. Jeg har en model, der efter kun 9 måneders brug er blevet pivutæt i bunden. Det angives fra Krups servicepartner,at jeg ikke har afkalket den nok. Det mener jeg så, at jeg har, da den bliver brugt flittigt, og derfor naturligvis skal afkalkes, hvis varmelegemet skal fungere. Jeg har aldrig oplevet en elkedel blive utæt før efter kun 9 måneders brug, og er sikker på at der er tale om konstruktions eller materiale fejl. Selve kedlen (vandbeholderen) er ikke helstøbt, men består af to dele. Krup angiver ingen steder i deres vejledninger, at kedlen bliver utæt, hvis den ikke bliver afkalket.

Men kort sagt i forhold til prisen er produktet og den service som Krup leverer ikke god nok. Køb istedet en billig model til omkring 200 kr. Den holder sandsynligvis mere end 9 måneder, også selvom du ikke afkalker den. Vær opmærksom på,at der også kan være problemer med andre af Krups modeller i samme designserie blandt andet Krups FLF2. Læs f.eks. anmeldelser på amzon.com af en model der er hvid og med stål:

(kopier ovenstående ind i din browser)

eller her, hvor det er den sorte der bliver anmeldt:

Ved begge produkter er der kunder, der oplever massive problemer med blandt andet lækage på samme måde som jeg oplever det med Krups bw410 Pittsburg

Is Krups your company?

Krups Details

Welcome to KRUPS website.

Visit Krups