Krydstogteksperten reviews

Krydstogteksperten reviews

7.5

Fin service i forbindelse med krydstogtbestilling

Min kæreste og jeg fandt på, at vi ville på krydstogt.
Vi ville gerne købe gennem en dansk rejseagent for at få lidt ekstra sikkerhed og styr på tingene.
Krydstogteksperten har det største udvalg, jeg har kunnet finde i Danmark, og en del ekstra oplysninger på hjemmesiden mht. krydstogtselskaberne også.

Vi bookede på nettet uden problemer, og fik vores booking på plads.
Havde en kort korrespondance mht. konfigurationene af sengene i vores kahyt, og det blev opdateret straks.

Tre dage efter vi havde booket, så jeg ved et tilfælde at krydstogtselskabet havde sænket priserne med en tredjedel, så vi hang i telefonen til Krydstogteksperten kort efter.

Vi fik vores pris nedjusteret efter Krydstogteksperten kontaktede krydstogtselskabet og derefter var alt i fineste orden.

Et par uger før vi skulle afsted, fik vi tilsendt et print af vores information mht. krydstogtet (Man kan også selv tilgå samme information med sit login på krydstogtets hjemmeside).

Og så var vi klar til at tage afsted :)
Endda i en opgraderet kahyt viste det sig.

Hurtig og god betjening

vi har bestilt en krydstogt hos firmaet og servicen syntes rigtig fin. Hurtig besvarelse af emails og god hjælp til bestilling. Turen er først til sommer, men vi glæder os allerede ;)
Opdatering sep 2012. Turen forløb fint, men det tog sin tid at få billetterne fra rejsebureauet. De sagde det skyldes redderiet, men vi fik først besked når vi selv henvendte os. Det burde være bureauet der giver besked om forsinkelse af billetter. 1½ uge før kom de. Vi havde betalt hele beløbet næsten 2 måneder før rejsen. Personalet var dog altid venlige og rare.

Is Krydstogteksperten your company?

Krydstogteksperten Details

Krydstogter for alle - skal du med på næste tur? Vi har specialiseret os i krydstogter på såvel verdenshavene som floderne. Det vil sige, at du kan opleve de største og mest luksuriøse krydstogtskibe med al tænkelig underholdning, fx. teater, biografer, danserestauranter, swimmingpools, tennisbaner, jacuzzi, bowling, minigolf, casino og meget mere. Du kan også komme på krydstogt på mindre skibe på floderne i Europa, Rusland, Ægypten, Asien og Kina. På de mindre skibe er atmosfæren ofte mere rolig. Vi hjælper gerne med flybilletter og eventuelle ekstra hotel overnatninger før og efter krydstogtet.

Visit Krydstogteksperten