Krymmel reviews

Krymmel reviews

8.6

Utrolig dejlig service

Min kæreste købte tøj hos dem for første gang for et par uger siden. Førstehåndsindtrykket var at der var tale om god kvalitet til fornuftige penge. Der var dog lige et par bukser hvor en syning var gået ved knæet. Efter en behagelig samtale med butikken, sendte jeg et par billeder af fejlen. Et par timer efter fik jeg en besked om at nyt par var på vej med posten og jeg skulle ikke bekymre mig om at sende de defekte bukser retur. Sådan! Kan godt savne i andre butikker og netshops at kundens oplevelse er i centrum og man gør sig umage for at stille kunden tilfreds. Det er ikke sidste gang vi har handlet hos Krymmel!

Super god servise

Lavede en bestilling på udsalgsvarer. Superlækkert tøj og skønne priser. Levering var lynhurtig. En af varerne (strømpebukser) gik i stykker i en syning, da min datter prøvede dem. Sendte et billede til Krymmel og indenfor 2 timer havde de læst mailen og sendt et par nye afsted uden jeg skulle refundere de ødelagt.
Tak for dejligt tøj, hurtig levering og super service.
Jeanette

Super service! hurtig levering! Gode tilbud! Og ikke mindst rigtig fint tøj i god kvalitet. Krymmel får helt klart mine bedste anbefalinger - og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har handler her :-)

Perfekt! Hurtig levering og lækkert kvalitet!

Bestilte mandag aften kl 23.29 og min ordre var pakket og afsted tirsdag kl 10.20 og modtaget Idag onsdag ! Alt spillede bare og alle varer modtaget! Tak for god service. Jeg handler bestemt hos krymmel.com igen!

Ingen problemer

Jeg er glad for leveringen og kvaliteten. Jeg er enig i at I bør droppe kortgebyret, det er så superirriterende :)

Lækkert tøj

Har lige modtaget mine varer fra Krymmel. Kvaliteten af tøjet er helt vildt lækker, farverne er super gode med masser af knald på.
Men, drop nu gebyr på betalingskort, og lav fri fragt over 500 (eller 700 whatever) ligesom så mange andre. Så sæt prisen på tøjet efter det. Det er så træls, når man kører betalingen igennem at der kommer alt muligt ekstra oveni, især når man står med en ordrer godt på vej mod de 1.000
Det er nok ikke sidste gang jeg kigger hvad Krymmel har, men har lige fået anbefalet trendyshop.dk som tilsyneladende er hurtigere og billigere hvad angår levering og ikke har gebyr på deres korttransaktioner. Sagen er der er mange butikker derude, så det er de små ting der gør forskellen.

PERFEKT!

Arhmen atså! hvor kal jeg starte! Super service - lækkert design - hurtig levering - gode tilbud! Jeg kunne blive ved.. Helt klart en fan!

Fine varer

Super fin handel - udsalg er jo fantastisk :) Fik mine varer i løbet af en uge, normalt vil jeg sige at det måske er lidt langsomt, men der var på forhånd gjort opmærksom på at der kunne være ekstra leveringstid pga udsalget - så ingen problemer.

Handler her gerne igen.

Fantastisk!

Jeg kendte kun til krymmel af navn, inden jeg var inde og bestille tøj for et par dage siden. Jeg bestilte en kjole, et par bukser, en bluse, en cardigan, en nederdel og strømpebukser. Det kom i dag og det hele er super lækkert!

Jeg er virkelig positivt overrasket over kvaliteten og over kundeservice som hurtigt vendte tilbage til mig på mail, med svar på min forespørgsmål som jeg havde lagt i kommentarboksen lige inden betaling.

Fantantisk - Super service.

Krymmel laver super lækkert børnetøj i str 68-146, og altid i lækkeret kvalitet. Jeg har kun haft gode oplevelser med Krymmel og de har en super hurtig levering. Og fantantisk service hvis tøjet skal byttes eller der er andet i vejen... Kun +++++ fra mig :-)

God kvalitet til prisen

Har netop modtaget en pakke, hvor indholdet til fulde levede op til forventningerne. God bomuldskvalitet og sødt design.
Leveringstiden er - som flere har nævnt - ikke noget at prale med. Jeg bestilte torsdag aften og modtog varerne onsdag. De var dog søde at sende en mail om tirsdagen, at nu var varen på vej.
Jeg handler der igen :-)

Lækkert tøj - men stor stor farveforskel...

Har handlet flere gange på krymmel.com. Har altid været tilfreds - lækkert tøj til gode priser. Dog er fragten lidt dyr og leveringstiden på 4 dage lidt lang - den dyre fragt taget i betragtning.

Den seneste bestilling lever dog slet ikke op til mine tidligere erfaringer. Jeg bestiller et sæt tøj (bukser, en body, en bluse og en vest) og farverne er SLET ikke som afbilledet på hjemmesiden.

Jeg troede jeg bestilte turkisblå bukser, men fik petroleumsgrønne. Blusen som på hjemmesiden er rød/lyserød stribet med turkisblå kant - er stribet i 2 orange farver med petroleumsfarvet kant. Bodyen er mønstret modsat og igen er farverne helt anderledes.

Stor var skuffelsen - og især fordi vi er ret glade for krymmels tøj ellers :-(

Er ikke sikker på jeg bestiller ret meget tøj hos Krymmel igen - ikke på hjemmesiden i hvert fald.

Dårligste service!

Når man bestiller noget en mandag burde man modtage sine varer senest 4 dage efter. Hvilket står på hjemmesiden. Mine varer kom ikke. Der skulle gå 8 dage, og det viser sig så det kun er halvdelen af bestillingen. Svaret fra Krymmel var at de har opdateret deres system. Men det burde man jo informere kunderne om. Mange varer på deres hjemmeside er slet ikke tilgængelige pga denne opdatering. Men tag dog og skrive det på jeres side i så fald. Så man ved det tager meget længere tid at ekspedere en ordre og at der kan være mange varer der er udsolgt.

Jeg vil aldrig købe noget der igen ej heller anbefale den til nogen.

Lækkert tøj, men lidt lang leveringstid

Jeg har fået en omgang rigtigt lækkert tøj fra Krymmel og jeg glæder mig til at bruge det. Eneste minus er lidt lang leveringstid, helt ok, det står også op hjemmesiden når man bestiller.

Lækkert børnetøj

Elsker Krymmel-tøj. God kvalitet og nemt at bestille. Eneste minus er fragten der er lidt dyr.

Super service.

Tøjet er rigtig fint, holdbart og ikke mindst til rigtig fornuftige priser. Da jeg ved mit sidste køb fik en kjole, som gik hurtigt i stykker blev der straks sendt nyt. Medarbejderen i kundeservice er meget venlig. Jeg handler bestemt ved Krymmel igen.

holder hvad de lover :0)

Har fået hjemmesiden, fra en bekendt og smuttede hurtigt ind på hjemmesiden, for at se om der var noget jeg kunne bruge... Inden jeg fik set mig om havde jeg brugt over 1000 kr. men fik tilgengæld en masse masse, super lækkert tøj, af god kvalitet...
Betalingen og forsendelsen gik som smurt og jeg kan varmt anbefale stedet til andre ;0)

god oplevelse og god service

jeg har fået denne hjemmeside at vide fra en af mine veninder og derefter har jeg selv prøvet at købe tøj fra hjemmesiden et par gange. (Begge gange var rest-tøj og billige designe tøj)

der var ingen problemer med leveringen, betalingen eller tøjet.
så kan absolut anbefales!!

god shopping!

Lækkert tøj, god service

Jeg har købt børnetøj i flere omgange, både deres rest-nedsatte-tøj og det nye. Super service, afsendelse som lovet. Svarer på emails :)

Is Krymmel your company?

Visit Krymmel